SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Noel, volgens mij ben ik opgelicht man. Ik wilde net dus die ene leren jas uit Duitsland terugsturen via DHL servicepunt, wordt mijn pakketje niet herkent in het systeem..
Niet echt, mss peugeot 206quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Crip heb je al een idee wat voor een auto je wilt?
Bedankt voor je jas, beter ga je volgende keer zelf naar winkelquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Noel, volgens mij ben ik opgelicht man. Ik wilde net dus die ene leren jas uit Duitsland terugsturen via DHL servicepunt, wordt mijn pakketje niet herkent in het systeem..
Ga dan ook naar een winkel autistquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Dima loopt al 4 weken te janken dat hij geen leuke jas kan vinden, op internet welteverstaan, ipv zelf naar winkel te gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ga dan ook naar een winkel autist
het aanbod op internet is wel veel groterquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dima loopt al 4 weken te janken dat hij geen leuke jas kan vinden, op internet welteverstaan, ipv zelf naar winkel te gaan
ja volgende xquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ga dan ook naar een winkel autist
Audi voor 3,5k ok link aubquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag audi voor 3,5k en mini cooper voor 2,5k IK WIL ZE BEIDEN
Zeer zeker, maar hij jankt omdat het niet past of zo. Dat is logisch met internet, daar kloppen de maten wel vaker niet. Dan moet je maar zelf naar winkel gaan om te passenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het aanbod op internet is wel veel groter
Maar het is wel goed als ze nu blijft rijden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
auto bezitten en rijden is erg duur namelijk
niet aan beginnen maynequote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er moeten dan ook belangrijke dingen vervangen wordenmoment.
Je kan toch auto van je ouders gebruiken? Als ze er een hebben tenminste.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is wel goed als ze nu blijft rijden.
Mijn moeder heeft geen rijbewijs. Dus ze gaat me helpen met kosten als t goed is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
auto bezitten en rijden is erg duur namelijk
True wil geen braddie praktijken, maar m'n pa is handig daarin.quote:
je lult dusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
True wil geen braddie praktijken, maar m'n pa is handig daarin.
Kan niet meer vinden op fb volgens mij is die verkocht
Aub koop een fatsoenlijke auto van rond bj 2005. Blijf af van die peugeotjes/astras van voor de eeuwwisseling, een en al kostenpost.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Deze ziet er best netjes uit
hjbquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aub koop een fatsoenlijke auto van rond bj 2005. Blijf af van die peugeotjes/astras van voor de eeuwwisseling, een en al kostenpost.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft geen rijbewijs. Dus ze gaat me helpen met kosten als t goed is.
Hjb het is niet alsof jij wel super ripped bentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is meer een curve met jouw gewicht
wel toevallig vind je nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh sorry dat die verkocht is waardoor advertentie weg is gehaald.
Hap hap.
via welke site heb je die besteld dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
je bent niet voor niets in die categorie aan het zoeken he....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef Montelly het volgende:
Sowieso afblijven van bezineautos >200k km en bouwjaar <2000
Totaal niet, drm vind ik het ook grappig. xquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hjb het is niet alsof jij wel super ripped bent
Geloof wat je wil geloven man, het was paar dagen geleden geplaatst.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel toevallig vind je niet
ik zag een echte rolex met garantiebewijs en maar een maand oud op internet voor 50 euro, maar was echt net verkocht kut man
Nergens last van hierquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aub koop een fatsoenlijke auto van rond bj 2005. Blijf af van die peugeotjes/astras van voor de eeuwwisseling, een en al kostenpost.
tighaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
via welke site heb je die besteld dan?
Initiele aanschaf paar honderd euro en onderhoudskosten van +1000 euro per jaar jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent niet voor niets in die categorie aan het zoeken he....
Okquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Totaal niet, drm vind ik het ook grappig. x
hoezo ?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk niet dat je opgelicht bent hoor. Ff geduld nog
Omdat het me een legit website lijktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo ?
als ze scannen wordt gewoon niet herkend in systeem
ik ga dinsdag ff naar een echte post dienst en daar ff mn proberen te versturen en zeggen dat ik al ergens anders had geprobeerd maar dat mn pakketje niet herkent werd in systeem
tuurlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geloof wat je wil geloven man, het was paar dagen geleden geplaatst.
Dus ja.![]()
Heb je wel zelf een eigen terugstuurbiljet uitgeprint en erop geplakt?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo ?
ik ga dinsdag ff naar een echte post dienst en daar ff mn proberen te versturen en zeggen dat ik al ergens anders had geprobeerd maar dat mn pakketje niet herkent werd in systeem
Ik geloof je wel hoor hihihiquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geloof wat je wil geloven man, het was paar dagen geleden geplaatst.
Dus ja.![]()
Hvj wjnmkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor hihihi
Omg noo ik vind ford echt zo lelijk ga voor peugeotquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:20 schreef Crip het volgende:
Deze vind ik ook cute, maar kki ziet echt vies uit van de binnenkant. Knap ik echt op af.
http://link.marktplaats.nl/a1050058018
vind die blondje leuk 3:52quote:
Joa chillin' met kat op schoot tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
xD
alles good op deze zaterdag?
Dadelijk zit er ook schimmel in.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:20 schreef Crip het volgende:
Deze vind ik ook cute, maar kki ziet echt vies uit van de binnenkant. Knap ik echt op af.
Godverdomme zag je moeder bij een veilig staan voor een eurie maar ze is net geclaimd voor vijftig centquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zag net lamborghini aventador voor ¤7k maar godverdomme net weg echt balen man
Voor mijn beginners auto let ik meer op het technische aspect en zuinigheid dan perse de looks. Leuke auto komt later welquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg noo ik vind ford echt zo lelijk ga voor peugeot
ford k is wel echt krap van binnen, en ook weinig kofferbak ruimte, daarom koos ik voor opel corsaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:20 schreef Crip het volgende:
Joa chillin' met jonko op schoot tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Joa chillin' met kat op schoot tochbij jou dan
ja krijg je als je alle mensen in de zorg eruit kickt hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme zag je moeder bij een veilig staan voor een eurie maar ze is net geclaimd voor vijftig cent
Badumtss.
Ja, was blij dat ik het geworden ben voor 50 cent. Maar heb meteen weer weggedaan. Teveel gebruikt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme zag je moeder bij een veilig staan voor een eurie maar ze is net geclaimd voor vijftig cent
Badumtss.
Opso is golddigger die stelt nu eenmaal hogere eisenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Voor mijn beginners auto let ik meer op het technische aspect en zuinigheid dan perse de looks. Leuke auto komt later wel
Kom met mij naar de winkels moet inkopen voor vanavond doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joa chillin' met jonko op schoot toch
ff kieke wat ik vanmiddag ga doen
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vind die blondje leuk 3:52
wil ook zo samen met meisje gezellig doen op fissa en dat ze blij wordt van me omdat ze me zo devine vindt
whaddup vanavond dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom met mij naar de winkels moet inkopen voor vanavond doen
wel veel kilomnetersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Deze ziet er best netjes uit
Echt een abla ditquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag audi voor 3,5k en mini cooper voor 2,5k IK WIL ZE BEIDEN
wrm autos met zoveel kilometers dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:26 schreef Crip het volgende:
Dit ziet wel netjes uit.
sry ik ga stoppen voel me net een dima met zn kleding
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Batman auto's Crip, nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:26 schreef Crip het volgende:
Dit ziet wel netjes uit.
Zeker met ups toegestuurd gekregen? Gewoon met post NL terugsturen dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo ?
DHLquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Zeker met ups toegestuurd gekregen? Gewoon met post NL terugsturen dan.
ik probeer ook altijd auto's met maar 100 kilometer op de teller te kopen voor 1000 euroquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wrm autos met zoveel kilometers dan?
Heb je een oom/neef die mee kan gaan kijken?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:26 schreef Crip het volgende:
Dit ziet wel netjes uit.
jahquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tigha is niet legit he vriend..
moet toch wle ietsjes minder kunnen voor die prijs?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik probeer ook altijd auto's met maar 100 kilometer op de teller te kopen voor 1000 euro
Zit er wel return form bij? Zo ja, gewoon met post nl of whatsoever returnenquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je een oom/neef die mee kan gaan kijken?
ja man allesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Zit er wel return form bij? Zo ja, gewoon met post nl of whatsoever returnen
nja 1000 euro mss niet, maar i kzag net een auto in haar linkjes voor 1500 euroquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik probeer ook altijd auto's met maar 100 kilometer op de teller te kopen voor 1000 euro
Die kunnen ook vast wel helpen met onderhandelen over de prijs.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je een oom/neef die mee kan gaan kijken?
Hoe wil ik voor mijn prijs klasse dat voor elkaar krijgen danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wrm autos met zoveel kilometers dan?
hoeveel is je max dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe wil ik voor mijn prijs klasse dat voor elkaar krijgen dan
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Die kunnen ook vast wel helpen met onderhandelen over de prijs.
shippinjgquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik tjek mn dm NU onmiddelijk
Zo'n 45km ding anders, als je daar uberhaupt in past natuurlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe wil ik voor mijn prijs klasse dat voor elkaar krijgen dan
beter vervang je m'n remlicht ffquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:30 schreef MAHL het volgende:
Hmmm ik ga denk ik vanmiddag levenloos series kijken in plaats van iets nuttigs doen.
Alsof je ooit wat nuttigs in je leven hebt gedaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:30 schreef MAHL het volgende:
Hmmm ik ga denk ik vanmiddag levenloos series kijken in plaats van iets nuttigs doen.
1500/2000, 2000 wil ik nog wel als de auto echt uitspringt voorde prijs ofzo. Maar ik houd gewoon 1500 aanquote:
verbieden die kutdingenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Zo'n 45km ding anders, als je daar uberhaupt in past natuurlijk
Nee pas ik niet in helaasquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Verbieden om die dingen op de weg te laten rijden inderdaad, op het fietspad heb je er als automobilist geen last vanquote:
voor 2000 gaat minder wel lukken lijkt me, volgens mij was mijne rond 130.000 ofzoiets voor 2000 euroquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:31 schreef Crip het volgende:
[..]
1500/2000, 2000 wil ik nog wel als de auto echt uitspringt voorde prijs ofzo. Maar ik houd gewoon 1500 aan
Ik kom ze bijna dagelijks tegen op 80km weg als ik naar m'n werk moet. Hele stoet auto's er achter.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:32 schreef Matip het volgende:
[..]
Verbieden om die dingen op de weg te laten rijden inderdaad, op het fietspad heb je er als automobilist geen last van
Fucking irritant ja, een gevaar voor het overige verkeer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kom ze bijna dagelijks tegen op 80km weg als ik naar m'n werk moet. Hele stoet auto's er achter.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet toch wle ietsjes minder kunnen voor die prijs?
ga je nog drie keer reageren op zelfde quote?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nja 1000 euro mss niet, maar i kzag net een auto in haar linkjes voor 1500 euro
maarja t blijft lastigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:31 schreef Crip het volgende:
[..]
1500/2000, 2000 wil ik nog wel als de auto echt uitspringt voorde prijs ofzo. Maar ik houd gewoon 1500 aan
Als ik miljonair was geweest had ik een 6x6 amg gekocht en er een dagtaak van gemaakt om die krengen van de weg te rijden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Fucking irritant ja, een gevaar voor het overige verkeer.
Doe eens even niet zo onaardig man, het is zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ga je nog drie keer reageren op zelfde quote?
Hah! Je moest eens weten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof je ooit wat nuttigs in je leven hebt gedaan
haha zo vaak als mij nog iets te binnen schiet jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ga je nog drie keer reageren op zelfde quote?
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kom ze bijna dagelijks tegen op 80km weg als ik naar m'n werk moet. Hele stoet auto's er achter.
wrm meteen zoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:36 schreef Matip het volgende:
Ik zie crip nog wel een braddie pullen
sry maar biedt mn excuses echt niet aan hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo onaardig man, het is zaterdagmiddag.
spannendquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha zo vaak als mij nog iets te binnen schiet ja
dik verhaal manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ooeh chil. Moest eigenlijk nog een dikke jeans kopen. maar denk laat ik eerst ff in m'n kledingkast kijken. Ligt er gewoon nog moeilijk dikke jeans die ik eigenlijk totaal vergeten was. heuuu scheelt me weer wat doekoe
oke dan lkkr nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry maar biedt mn excuses echt niet aan hoor
als jij dat onder dikke jeans verstaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mensen die "dikke jeans" hebbenecht zo'n sloeber g-starbroek half om de kont hebben hangen ja
overmatig gebruik van emoticons bevestigt mijn beeld alleen maar hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als jij dat onder dikke jeans verstaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er precies geen mening over.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
overmatig gebruik van emoticons bevestigt mijn beeld alleen maar hoor
een familie grap is zo'n zwaktebod alsof je niets over de persoon zelf kan meldenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bijna net zo dik als je mama
komt omdat je voor mij alleen een username met een gaar plaatje met sneeuw bentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een familie grap is zo'n zwaktebod alsof je niets over de persoon zelf kan melden
Draag ik niet, evenals gstar. sorry manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sws zijn psv supporters echt van die boeren met pme jeans aan
zal in dezelfde lijn liggen iigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Draag ik niet, evenals gstar. sorry man
Damnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is vet gangsterquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mensen die "dikke jeans" hebbenecht zo'n sloeber g-starbroek half om de kont hebben hangen ja
Bij sommige users heb ik echt "robot"gedachte en andere users zouden echt m'n matties irl kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
komt omdat je voor mij alleen een username met een gaar plaatje met sneeuw bent
het feit dat je irl zegt betekent voor mij al dat je een robot bentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij sommige users heb ik echt "robot"gedachte en andere users zouden echt m'n matties irl kunnen zijn
Dima is nu jaloersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ooeh chil. Moest eigenlijk nog een dikke jeans kopen. maar denk laat ik eerst ff in m'n kledingkast kijken. Ligt er gewoon nog moeilijk dikke jeans die ik eigenlijk totaal vergeten was. heuuu scheelt me weer wat doekoe
Ik zou jouw beminnaar irl kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij sommige users heb ik echt "robot"gedachte en andere users zouden echt m'n matties irl kunnen zijn
Dit heb ik bij niemand op FOK!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
users zouden echt m'n matties irl kunnen zijn
Niet doen alsof je dat merk kent. Hou jij het maar bij coolcatquote:
Ik vind het een domme merknaam.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet doen alsof je dat merk kent. Hou jij het maar bij coolcat
Wowowwquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik zou jouw beminnaar irl kunnen zijn
Heb ik bij 1.quote:
Draag jij geen jeans dan? Alleen maar chino's met je hippe pantofola d'oro daar onder zeker?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jeans zijn sowieso ontzettend lelijk
beviel me vorige echt ontzettend slecht, ongemakkelijk, was ook bangquote:
was ik te intimiderend?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beviel me vorige echt ontzettend slecht, ongemakkelijk, was ook bang
dus moet eerst weer moed verzamelen
heb wel jeans maar draag idd veel liever chino'squote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:45 schreef Matip het volgende:
[..]
Draag jij geen jeans dan? Alleen maar chino's met je hippe pantofola d'oro daar onder zeker?
Acne studios dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het een domme merknaam.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb wel jeans maar draag idd veel liever chino's
en nee geen "hippe" pantofola d oro
sorry zal de volgende keer niqaab dragenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kon je beauty slecht hendelen
Ieder zo zijn ding toch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb wel jeans maar draag idd veel liever chino's
en nee geen "hippe" pantofola d oro
Tenue de nimes in Amsterdam verkoopt acne.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft acne wel store in nederland? Amsterdam ofzo?
of alleen via bijenkorf?
ja, maar ik trek het slecht als andere mensen mijn gewenste standaard niet volgenquote:
vond het ook gek dat je zo'n hele kip bucket van 48 stuks bij de kfc in je uppie opatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
sorry zal de volgende keer niqaab dragen
Had honger manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond het ook gek dat je zo'n hele kip bucket van 48 stuks bij de kfc in je uppie opat
Dat moet je niet willen, daar krijg je namelijk een heel pokdalig gezicht van.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft acne wel store in nederland? Amsterdam ofzo?
of alleen via bijenkorf?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen, daar krijg je namelijk een heel pokdalig gezicht van.
Ik zal je in je waarde laten hoor vriend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar ik trek het slecht als andere mensen mijn gewenste standaard niet volgen
ik maak dan ook gewoon op en aanmerkingen als iets me niet aan staat en laat niet iedereen in zijn waarde
want sommige mensen hebben geen waarde volgens mij
sry, maar zo ben ik hoop dat je me in mn waarde laat
ze winnen heus wel van hullquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat was een pingel, klote dean.
nou enquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze winnen heus wel van hull
Dit ja, Hull speelt met 10 andere spelers dan normaal. Arsenal ook, maar dan nog hebben ze een uitstekend team op veld staanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze winnen heus wel van hull
gaat het toch niet om, pingel is pingelquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja, Hull speelt met 10 andere spelers dan normaal. Arsenal ook, maar dan nog hebben ze een uitstekend team op veld staan
hahahahquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jeans zijn sowieso ontzettend lelijk
Heb alleen stone island jas. Niks mis mee, winddicht en waterafstotend. Ideaalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alles beter dan stone island dsquared etc.
Heb je ook plaatjes met tekst zonder dat het lijkt alsof je iets zonder bril leest?quote:
ja sry probeerde image te zoeken maar kon niet vindenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je ook plaatjes met tekst zonder dat het lijkt alsof je iets zonder bril leest?
ben je ooit gepest door iemand met een stone island jas ofzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar heb je idd dat paupermerk voor nodig ja
nee hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben je ooit gepest door iemand met een stone island jas ofzo?
Dat mensen zo kunnen zijn manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel haat in een paar zinnen, vind het wel knap
ik associeer het met mensen die fonteinen in rome slopenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, ok.
Vanwaar dat 'paupermerk' eigenlijk?
Zulke mensen neem ik niet serieusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat mensen zo kunnen zijn manAlleen omdat MAC een donker model heeft gebruikt met natuurlijke volle lippen krijgen ze zulke reacties en gaan mensen unfollewen ;s
Kan ik op zich wel een beetje begrijpen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik associeer het met mensen die fonteinen in rome slopen
nederlanders die graag de engelse hooligan willen zijn
cp company denk ik?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
net als die mutsen met die skibrilglazen ervoor
vergeet naam steeds
apc denk ik
Zijn echt van die GHPH typjesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke mensen neem ik niet serieus
Ik denk dat zulke mensen te veel vrije tijd hebben en een hobby moeten gaan zoeken. Postzegels verzamelen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat mensen zo kunnen zijn manAlleen omdat MAC een donker model heeft gebruikt met natuurlijke volle lippen krijgen ze zulke reacties en gaan mensen unfollewen ;s
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:03 schreef Chai het volgende:
OUD / Dochter doet eindexamen, hoe voorbereiden?
Hopelijk helpt ze haar niet met haar huiswerk met 'lijdt'quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:20 schreef annaliza892 het volgende:
of de mobiel zitten, lijdt dat ook weer af lijkt me...
kki vervelend als je zo'n moeder hebtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:03 schreef Chai het volgende:
Hoewel niet correct vervoegd, is er dan wel, vanuit het oogpunt van het kind, spraken van lijden in plaats van leiden ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk helpt ze haar niet met haar huiswerk met 'lijdt'![]()
truequote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat zulke mensen te veel vrije tijd hebben en een hobby moeten gaan zoeken. Postzegels verzamelen of iets dergelijks.
Daarom is ze wsl zo gefocust op digitaal oefenen of naar een of ander instituut sturen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk helpt ze haar niet met haar huiswerk met 'lijdt'![]()
Gezien de huidige generatie zal ze niet lijden als ze naar een scherm moet turen. Dan kun je beter papieren bundels geven en haar dwingen om te lezen/oefenen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel niet correct vervoegd, is er dan wel, vanuit het oogpunt van het kind, spraken van lijden in plaats van leiden ja.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom is ze wsl zo gefocust op digitaal oefenen of naar een of ander instituut sturen.Als dochter zelf aan de slag gaat met examenbundels doet ze misschien wel een beroep op haar moeder.
Mooie pijplippen. niks mis meequote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
ging om deze foto trouwens
meteen jelly dunlipjes attack
[ afbeelding ]
Dunlipjesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
ging om deze foto trouwens
meteen jelly dunlipjes attack
[ afbeelding ]
sws overpriced zwaar overpriced die merkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik word wel erg geil van die parka's![]()
maar 800/900 is me net iets te gortig atm
Vind het niet normaal hoe de TS wordt aangepakt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:03 schreef Chai het volgende:
Eens eventjes lezen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het niet normaal hoe de TS wordt aangepakt.
Over het algemeen wel jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sws overpriced zwaar overpriced die merken
sowieso is leren voor eindexamens zwaar overdrevenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
In pricipe als je gewoon alles volgt op school en redelijke cijfers hebt voor schoolexamens is enige wat je moet doen gewoon alles weer doornemen en oude eindexamens oefenen. Dan lukt het wel tenzij IQ van een baksteen
Je kunt er naar mijn mening niet echt voor leren, je moet gewoon wat opgestoken hebben in de laatste twee/drie jaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
In pricipe als je gewoon alles volgt op school en redelijke cijfers hebt voor schoolexamens is enige wat je moet doen gewoon alles weer doornemen en oude eindexamens oefenen. Dan lukt het wel tenzij IQ van een baksteen
Als je examentraining nodig hebt doe je heel veel informatie op die je na examen gewoon direct weer vergeet. Dan kan je moeilijk zeggen dat je iets geleerd hebt in de vijf jaar dat je op middelbare zatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt er naar mijn mening niet echt voor leren, je moet gewoon wat opgestoken hebben in de laatste twee/drie jaar.
Examentraining is ook iets van de laatste tijd. Kan me niet heugen dat ik dat heb gehad en bracht het er desondanks prima vanaf op het eindexamen.
Daarom kan je als ouder nog wel het beste proberen te doen. Vind het een beetje kansloos om het gelijk zo af te branden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt er naar mijn mening niet echt voor leren, je moet gewoon wat opgestoken hebben in de laatste twee/drie jaar.
Examentraining is ook iets van de laatste tijd. Kan me niet heugen dat ik dat heb gehad en bracht het er desondanks prima vanaf op het eindexamen.
Het kan wat subtieler ja. Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarom kan je als ouder nog wel het beste proberen te doen. Vind het een beetje kansloos om het gelijk zo af te branden.
Vind het ook gek. Wat is er gek als een moeder probeert te helpen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarom kan je als ouder nog wel het beste proberen te doen. Vind het een beetje kansloos om het gelijk zo af te branden.
En anders gewoon falen en het jaar opnieuw doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of gewoon maar LTS zwakstroom doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En anders gewoon falen en het jaar opnieuw doen.
Het komt denk ik een beetje simpel over allemaal en dat is, zeker op het internet, voer voor de spreekwoordelijke leeuwen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind het ook gek. Wat is er gek als een moeder probeert te helpen?
Ja, dus? Het gaat waarschijnlijk niet om een wo geschoolde pa, een moeder met een bachelor op zak en een kind dat vwo doet... Beetje jammer dat een moeder met goedbedoelde bedoelingen afgezeken wordt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het komt denk ik een beetje simpel over allemaal en dat is, zeker op het internet, voer voor de spreekwoordelijke leeuwen.
Het is gewoon dom 'scoren'. Er wordt nergens in de OP vermeld waarom zij denkt dat dit nodig is, en of het kind ergens moeite mee heeft ja of nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het komt denk ik een beetje simpel over allemaal en dat is, zeker op het internet, voer voor de spreekwoordelijke leeuwen.
Ja, 90% v/d topics zijn sowieso een verschrikkingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is gewoon dom 'scoren'. Er wordt nergens in de OP vermeld waarom zij denkt dat dit nodig is, en of het kind ergens moeite mee heeft ja of nee.
En dan maar afvragen waarom mensen wegblijven van FOK!
Dan is het erg makkelijk om het maar meteen belachelijk te maken. Het is toch maar het internet, dus wat maakt het uit. En ach, mensen realiseren zich allang niet meer dat er aan de andere kant ook gewoon een persoon achter een scherm zit, die verder niemand kwaad doet maar slechts om hulp vraagt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dus? Het gaat waarschijnlijk niet om een wo geschoolde pa, een moeder met een bachelor op zak en een kind dat vwo doet... Beetje jammer dat een moeder met goedbedoelde bedoelingen afgezeken wordt.
Ben het daar mee eens hoor, maar ja, het is altijd veel lekker om ergens de draak mee te steken natuurlijk. Goedkoop, simpel en gemakkelijk. Oh ja, en vreselijk hilarisch en origineel natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is gewoon dom 'scoren'. Er wordt nergens in de OP vermeld waarom zij denkt dat dit nodig is, en of het kind ergens moeite mee heeft ja of nee.
En dan maar afvragen waarom mensen wegblijven van FOK!
En daar heb je dus KLB en ONZ voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het erg makkelijk om het maar meteen belachelijk te maken. Het is toch maar het internet, dus wat maakt het uit. En ach, mensen realiseren zich allang niet meer dat er aan de andere kant ook gewoon een persoon achter een scherm zit, die verder niemand kwaad doet maar slechts om hulp vraagt.
[..]
Ben het daar mee eens hoor, maar ja, het is altijd veel lekker om ergens de draak mee te steken natuurlijk. Goedkoop, simpel en gemakkelijk. Oh ja, en vreselijk hilarisch en origineel natuurlijk.
Het moeilijkste heeft ze vorig jaar al gehad. En volgend jaar moet ze ook alles zelfstandig bijhouden en leren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dus? Het gaat waarschijnlijk niet om een wo geschoolde pa, een moeder met een bachelor op zak en een kind dat vwo doet... Beetje jammer dat een moeder met goedbedoelde bedoelingen afgezeken wordt.
Tenzij ze gezellig voor schoonheidsspecialiste of kappersopleiding gaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Het moeilijkste heeft ze vorig jaar al gehad. En volgend jaar moet ze ook alles zelfstandig bijhouden en leren.
Dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En daar heb je dus KLB en ONZ voor.
Dus? Mag moeders niet proberen te helpen waar ze kan? Ik houd mijn vakken ook nooit bij, skip elke les en sla mijn huiswerk over, maar zodra het over risicomanagement ga stap ik naar mijn vader. Die helpt me dan en zo fix ik die meuk.. Dat mag niet ofzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Het moeilijkste heeft ze vorig jaar al gehad. En volgend jaar moet ze ook alles zelfstandig bijhouden en leren.
Dat is ook wel zo, dan zal er ook hard en snel moeten worden ingegrepen daar. Maar helaas is de moderatie op FOK! buiten KLB/ONZ wellicht niet echt bijster actiefquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En daar heb je dus KLB en ONZ voor.
En degene die wel actief zijn worden overruled door FA's in nazifora.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, dan zal er ook hard en snel moeten worden ingegrepen daar. Maar helaas is de moderatie op FOK! buiten KLB/ONZ wellicht niet echt bijster actief
Nee. Dat wordt zonder eten naar bed vanavond. Daar betaal ik godverdomme geen schoolgeld voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus? Mag moeders niet proberen te helpen waar ze kan? Ik houd mijn vakken ook nooit bij, skip elke les en sla mijn huiswerk over, maar zodra het over risicomanagement ga stap ik naar mijn vader. Die helpt me dan en zo fix ik die meuk.. Dat mag niet ofzo?
Moesten ze bij Stimorol wat vaker doen vroeger.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee. Dat wordt zonder eten naar bed vanavond. Daar betaal ik godverdomme geen schoolgeld voor.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus? Mag moeders niet proberen te helpen waar ze kan? Ik houd mijn vakken ook nooit bij, skip elke les en sla mijn huiswerk over, maar zodra het over risicomanagement ga stap ik naar mijn vader. Die helpt me dan en zo fix ik die meuk.. Dat mag niet ofzo?
Pakken en in fik stekenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Hmm, de fokstok ligt op zich redelijk dichtbij nu. wat te doen wat te doen
Misschien kun je dat ding roken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien kun je dat ding roken.
Achter een stok aanhobbelen, je bent toch geen hond?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Pakkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Achter een stok aanhobbelen, je bent toch geen hond?
Ja, vind het alleen een beetje lame om met een kniptang en ander gereedschap bij zo'n plaatsnaambordje te staan om dat ding los te krijgenquote:
Er is een code tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, vind het alleen een beetje lame om met een kniptang en ander gereedschap bij zo'n plaatsnaambordje te staan om dat ding los te krijgen
Met 3 cijferslot is het maar 1000 pogingen maximaalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, die zal iemand van de klbsc ongetwijfeld krijgen
ik vraag me af hoeveel honden daar niet hun pootje omhoog gehouden hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:44 schreef PeZu het volgende:
gewoon op de stok poepen en plassen op het slot
en jij weet vanachter je pc wat het beste voor dat kind is?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]Wat leg je me allemaal woorden in de mond dan lul. Niks niet mag.
Vind het alleen ontzettend nutteloos bij een eindexamen. Proberen te helpen kan ook in de vorm van loslaten en vertrouwen op voldoende zelfstandigheid.
hou gewoon je BEK.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:46 schreef Crip het volgende:
[..]
kki waar kijk jij allemaal naar man
Lijkt wel een natuurdocumentaire. Dieren hebben vaak ook de eigenschap alles in het openbaar zonder enige gene te doen.quote:
brunette? Toch gwn gekleurd?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Bdankt dat je aan mij denkt als je brunette chicks ziet.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lijkt wel een natuurdocumentaire. Dieren hebben vaak ook de eigenschap alles in het openbaar zonder enige gene te doen.
Ik vind het vooral niet zo nodig om een foto van te maken, tegenwoordig met social media komt iedereen het te weten. Op dat soort plekken, festivals meestal, denk ik vaak; doe wat je niet laten kuntquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lijkt wel een natuurdocumentaire. Dieren hebben vaak ook de eigenschap alles in het openbaar zonder enige gene te doen.
Staat genoteerd, in mijn fok!dagboek. Op 20 feb 2026 zal ik erop letten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Jongens als ik dit gedrag nog vertoon boven mn 30ste shoot me oke?
Is hij boven de 30?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Jongens als ik dit gedrag nog vertoon boven mn 30ste shoot me oke?
Dankjewel opso.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Staat genoteerd, in mijn fok!dagboek. Op 20 feb 2026 zal ik erop letten.
Het is nu voor heel de wereld om het te zien. Al moet ik zeggen dat ik in het verleden ook vaak naar concerten ben geweest, maar het kwam toch nooit in mij op om mijn vrouw eens even lekker in het openbaar te 'verwennen' met mijn vingers hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet zo nodig om een foto van te maken, tegenwoordig met social media komt iedereen het te weten. Op dat soort plekken, festivals meestal, denk ik vaak; doe wat je niet laten kunt
Wat lul je nou man, ben al 45 voorbij.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Montelly nadert de 40 met rasse schreden
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, ben al 45 voorbij.
Er zijn maar twee mensen nodig die flink onder invloed zijn om zoiets te zienquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is nu voor heel de wereld om het te zien. Al moet ik zeggen dat ik in het verleden ook vaak naar concerten ben geweest, maar het kwam toch nooit in mij op om mijn vrouw eens even lekker in het openbaar te 'verwennen' met mijn vingers hoor.
Je vraagt om foto's als je dat in het openbaar doet. Echter snap ik 't nut niet van de fotoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet zo nodig om een foto van te maken, tegenwoordig met social media komt iedereen het te weten. Op dat soort plekken, festivals meestal, denk ik vaak; doe wat je niet laten kunt
We zijn weleens flink onder invloed geweest, maar desondanks, nee dat vind ik nou niet echt iets dat je denkt, ja dat moet in het openbaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn maar twee mensen nodig die flink onder invloed zijn om zoiets te zien
Hou jij je biertje met twee handen vast?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We zijn weleens flink onder invloed geweest, maar desondanks, nee dat vind ik nou niet echt iets dat je denkt, ja dat moet in het openbaar.
Al had ik doorgaans ook een glas bier in mijn handen - dus mijn handen vol.
Ops jij bent toch best klein 1,50-1,60 regionen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Beetje stoer photobomben toch, zogenaamd.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha frank houdt zn biertje met twee handjes vast
En jij denkt beter te weten dan ik wat ik denk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en jij weet vanachter je pc wat het beste voor dat kind is?
In mijn andere hand vaak een sigaretje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou jij je biertje met twee handen vast?
Frank dronk uit emmersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou jij je biertje met twee handen vast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |