Zulke mensen neem ik niet serieusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat mensen zo kunnen zijn manAlleen omdat MAC een donker model heeft gebruikt met natuurlijke volle lippen krijgen ze zulke reacties en gaan mensen unfollewen ;s
Kan ik op zich wel een beetje begrijpen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik associeer het met mensen die fonteinen in rome slopen
nederlanders die graag de engelse hooligan willen zijn
cp company denk ik?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
net als die mutsen met die skibrilglazen ervoor
vergeet naam steeds
apc denk ik
Zijn echt van die GHPH typjesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke mensen neem ik niet serieus
Ik denk dat zulke mensen te veel vrije tijd hebben en een hobby moeten gaan zoeken. Postzegels verzamelen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat mensen zo kunnen zijn manAlleen omdat MAC een donker model heeft gebruikt met natuurlijke volle lippen krijgen ze zulke reacties en gaan mensen unfollewen ;s
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:03 schreef Chai het volgende:
OUD / Dochter doet eindexamen, hoe voorbereiden?
Hopelijk helpt ze haar niet met haar huiswerk met 'lijdt'quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:20 schreef annaliza892 het volgende:
of de mobiel zitten, lijdt dat ook weer af lijkt me...
kki vervelend als je zo'n moeder hebtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:03 schreef Chai het volgende:
Hoewel niet correct vervoegd, is er dan wel, vanuit het oogpunt van het kind, spraken van lijden in plaats van leiden ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk helpt ze haar niet met haar huiswerk met 'lijdt'![]()
truequote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat zulke mensen te veel vrije tijd hebben en een hobby moeten gaan zoeken. Postzegels verzamelen of iets dergelijks.
Daarom is ze wsl zo gefocust op digitaal oefenen of naar een of ander instituut sturen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk helpt ze haar niet met haar huiswerk met 'lijdt'![]()
Gezien de huidige generatie zal ze niet lijden als ze naar een scherm moet turen. Dan kun je beter papieren bundels geven en haar dwingen om te lezen/oefenen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel niet correct vervoegd, is er dan wel, vanuit het oogpunt van het kind, spraken van lijden in plaats van leiden ja.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom is ze wsl zo gefocust op digitaal oefenen of naar een of ander instituut sturen.Als dochter zelf aan de slag gaat met examenbundels doet ze misschien wel een beroep op haar moeder.
Mooie pijplippen. niks mis meequote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
ging om deze foto trouwens
meteen jelly dunlipjes attack
[ afbeelding ]
Dunlipjesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
ging om deze foto trouwens
meteen jelly dunlipjes attack
[ afbeelding ]
sws overpriced zwaar overpriced die merkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik word wel erg geil van die parka's![]()
maar 800/900 is me net iets te gortig atm
Vind het niet normaal hoe de TS wordt aangepakt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:03 schreef Chai het volgende:
Eens eventjes lezen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het niet normaal hoe de TS wordt aangepakt.
Over het algemeen wel jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sws overpriced zwaar overpriced die merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |