vond het ook gek dat je zo'n hele kip bucket van 48 stuks bij de kfc in je uppie opatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
sorry zal de volgende keer niqaab dragen
Had honger manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond het ook gek dat je zo'n hele kip bucket van 48 stuks bij de kfc in je uppie opat
Dat moet je niet willen, daar krijg je namelijk een heel pokdalig gezicht van.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft acne wel store in nederland? Amsterdam ofzo?
of alleen via bijenkorf?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen, daar krijg je namelijk een heel pokdalig gezicht van.
Ik zal je in je waarde laten hoor vriend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar ik trek het slecht als andere mensen mijn gewenste standaard niet volgen
ik maak dan ook gewoon op en aanmerkingen als iets me niet aan staat en laat niet iedereen in zijn waarde
want sommige mensen hebben geen waarde volgens mij
sry, maar zo ben ik hoop dat je me in mn waarde laat
ze winnen heus wel van hullquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat was een pingel, klote dean.
nou enquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze winnen heus wel van hull
Dit ja, Hull speelt met 10 andere spelers dan normaal. Arsenal ook, maar dan nog hebben ze een uitstekend team op veld staanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze winnen heus wel van hull
gaat het toch niet om, pingel is pingelquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja, Hull speelt met 10 andere spelers dan normaal. Arsenal ook, maar dan nog hebben ze een uitstekend team op veld staan
hahahahquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jeans zijn sowieso ontzettend lelijk
Heb alleen stone island jas. Niks mis mee, winddicht en waterafstotend. Ideaalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alles beter dan stone island dsquared etc.
Heb je ook plaatjes met tekst zonder dat het lijkt alsof je iets zonder bril leest?quote:
ja sry probeerde image te zoeken maar kon niet vindenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je ook plaatjes met tekst zonder dat het lijkt alsof je iets zonder bril leest?
ben je ooit gepest door iemand met een stone island jas ofzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar heb je idd dat paupermerk voor nodig ja
nee hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben je ooit gepest door iemand met een stone island jas ofzo?
Dat mensen zo kunnen zijn manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel haat in een paar zinnen, vind het wel knap
ik associeer het met mensen die fonteinen in rome slopenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, ok.
Vanwaar dat 'paupermerk' eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |