het feit dat je irl zegt betekent voor mij al dat je een robot bentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij sommige users heb ik echt "robot"gedachte en andere users zouden echt m'n matties irl kunnen zijn
Dima is nu jaloersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ooeh chil. Moest eigenlijk nog een dikke jeans kopen. maar denk laat ik eerst ff in m'n kledingkast kijken. Ligt er gewoon nog moeilijk dikke jeans die ik eigenlijk totaal vergeten was. heuuu scheelt me weer wat doekoe
Ik zou jouw beminnaar irl kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij sommige users heb ik echt "robot"gedachte en andere users zouden echt m'n matties irl kunnen zijn
Dit heb ik bij niemand op FOK!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
users zouden echt m'n matties irl kunnen zijn
Niet doen alsof je dat merk kent. Hou jij het maar bij coolcatquote:
Ik vind het een domme merknaam.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet doen alsof je dat merk kent. Hou jij het maar bij coolcat
Wowowwquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik zou jouw beminnaar irl kunnen zijn
Heb ik bij 1.quote:
Draag jij geen jeans dan? Alleen maar chino's met je hippe pantofola d'oro daar onder zeker?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jeans zijn sowieso ontzettend lelijk
beviel me vorige echt ontzettend slecht, ongemakkelijk, was ook bangquote:
was ik te intimiderend?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beviel me vorige echt ontzettend slecht, ongemakkelijk, was ook bang
dus moet eerst weer moed verzamelen
heb wel jeans maar draag idd veel liever chino'squote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:45 schreef Matip het volgende:
[..]
Draag jij geen jeans dan? Alleen maar chino's met je hippe pantofola d'oro daar onder zeker?
Acne studios dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het een domme merknaam.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb wel jeans maar draag idd veel liever chino's
en nee geen "hippe" pantofola d oro
sorry zal de volgende keer niqaab dragenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kon je beauty slecht hendelen
Ieder zo zijn ding toch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb wel jeans maar draag idd veel liever chino's
en nee geen "hippe" pantofola d oro
Tenue de nimes in Amsterdam verkoopt acne.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft acne wel store in nederland? Amsterdam ofzo?
of alleen via bijenkorf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |