wrm meteen zoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:36 schreef Matip het volgende:
Ik zie crip nog wel een braddie pullen
sry maar biedt mn excuses echt niet aan hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo onaardig man, het is zaterdagmiddag.
spannendquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha zo vaak als mij nog iets te binnen schiet ja
dik verhaal manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ooeh chil. Moest eigenlijk nog een dikke jeans kopen. maar denk laat ik eerst ff in m'n kledingkast kijken. Ligt er gewoon nog moeilijk dikke jeans die ik eigenlijk totaal vergeten was. heuuu scheelt me weer wat doekoe
oke dan lkkr nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry maar biedt mn excuses echt niet aan hoor
als jij dat onder dikke jeans verstaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mensen die "dikke jeans" hebbenecht zo'n sloeber g-starbroek half om de kont hebben hangen ja
overmatig gebruik van emoticons bevestigt mijn beeld alleen maar hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als jij dat onder dikke jeans verstaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er precies geen mening over.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
overmatig gebruik van emoticons bevestigt mijn beeld alleen maar hoor
een familie grap is zo'n zwaktebod alsof je niets over de persoon zelf kan meldenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bijna net zo dik als je mama
komt omdat je voor mij alleen een username met een gaar plaatje met sneeuw bentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een familie grap is zo'n zwaktebod alsof je niets over de persoon zelf kan melden
Draag ik niet, evenals gstar. sorry manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sws zijn psv supporters echt van die boeren met pme jeans aan
zal in dezelfde lijn liggen iigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Draag ik niet, evenals gstar. sorry man
Damnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Zo'n 45km ding anders, als je daar uberhaupt in past natuurlijk
Dat is vet gangsterquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mensen die "dikke jeans" hebbenecht zo'n sloeber g-starbroek half om de kont hebben hangen ja
Bij sommige users heb ik echt "robot"gedachte en andere users zouden echt m'n matties irl kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
komt omdat je voor mij alleen een username met een gaar plaatje met sneeuw bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |