Pakken en in fik stekenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Hmm, de fokstok ligt op zich redelijk dichtbij nu. wat te doen wat te doen
Misschien kun je dat ding roken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien kun je dat ding roken.
Achter een stok aanhobbelen, je bent toch geen hond?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Pakkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Achter een stok aanhobbelen, je bent toch geen hond?
Ja, vind het alleen een beetje lame om met een kniptang en ander gereedschap bij zo'n plaatsnaambordje te staan om dat ding los te krijgenquote:
Er is een code tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, vind het alleen een beetje lame om met een kniptang en ander gereedschap bij zo'n plaatsnaambordje te staan om dat ding los te krijgen
Met 3 cijferslot is het maar 1000 pogingen maximaalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, die zal iemand van de klbsc ongetwijfeld krijgen
ik vraag me af hoeveel honden daar niet hun pootje omhoog gehouden hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:44 schreef PeZu het volgende:
gewoon op de stok poepen en plassen op het slot
en jij weet vanachter je pc wat het beste voor dat kind is?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]Wat leg je me allemaal woorden in de mond dan lul. Niks niet mag.
Vind het alleen ontzettend nutteloos bij een eindexamen. Proberen te helpen kan ook in de vorm van loslaten en vertrouwen op voldoende zelfstandigheid.
hou gewoon je BEK.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:46 schreef Crip het volgende:
[..]
kki waar kijk jij allemaal naar man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |