brunette? Toch gwn gekleurd?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Bdankt dat je aan mij denkt als je brunette chicks ziet.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lijkt wel een natuurdocumentaire. Dieren hebben vaak ook de eigenschap alles in het openbaar zonder enige gene te doen.
Ik vind het vooral niet zo nodig om een foto van te maken, tegenwoordig met social media komt iedereen het te weten. Op dat soort plekken, festivals meestal, denk ik vaak; doe wat je niet laten kuntquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lijkt wel een natuurdocumentaire. Dieren hebben vaak ook de eigenschap alles in het openbaar zonder enige gene te doen.
Staat genoteerd, in mijn fok!dagboek. Op 20 feb 2026 zal ik erop letten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Jongens als ik dit gedrag nog vertoon boven mn 30ste shoot me oke?
Is hij boven de 30?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Jongens als ik dit gedrag nog vertoon boven mn 30ste shoot me oke?
Dankjewel opso.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Staat genoteerd, in mijn fok!dagboek. Op 20 feb 2026 zal ik erop letten.
Het is nu voor heel de wereld om het te zien. Al moet ik zeggen dat ik in het verleden ook vaak naar concerten ben geweest, maar het kwam toch nooit in mij op om mijn vrouw eens even lekker in het openbaar te 'verwennen' met mijn vingers hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet zo nodig om een foto van te maken, tegenwoordig met social media komt iedereen het te weten. Op dat soort plekken, festivals meestal, denk ik vaak; doe wat je niet laten kunt
Wat lul je nou man, ben al 45 voorbij.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Montelly nadert de 40 met rasse schreden
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, ben al 45 voorbij.
Er zijn maar twee mensen nodig die flink onder invloed zijn om zoiets te zienquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is nu voor heel de wereld om het te zien. Al moet ik zeggen dat ik in het verleden ook vaak naar concerten ben geweest, maar het kwam toch nooit in mij op om mijn vrouw eens even lekker in het openbaar te 'verwennen' met mijn vingers hoor.
Je vraagt om foto's als je dat in het openbaar doet. Echter snap ik 't nut niet van de fotoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet zo nodig om een foto van te maken, tegenwoordig met social media komt iedereen het te weten. Op dat soort plekken, festivals meestal, denk ik vaak; doe wat je niet laten kunt
We zijn weleens flink onder invloed geweest, maar desondanks, nee dat vind ik nou niet echt iets dat je denkt, ja dat moet in het openbaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn maar twee mensen nodig die flink onder invloed zijn om zoiets te zien
Hou jij je biertje met twee handen vast?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We zijn weleens flink onder invloed geweest, maar desondanks, nee dat vind ik nou niet echt iets dat je denkt, ja dat moet in het openbaar.
Al had ik doorgaans ook een glas bier in mijn handen - dus mijn handen vol.
Ops jij bent toch best klein 1,50-1,60 regionen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Beetje stoer photobomben toch, zogenaamd.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha frank houdt zn biertje met twee handjes vast
En jij denkt beter te weten dan ik wat ik denk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en jij weet vanachter je pc wat het beste voor dat kind is?
In mijn andere hand vaak een sigaretje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou jij je biertje met twee handen vast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |