Dan is Fylax meteen kansloosquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
minimaal 18 hè. Ik ben geen pedo
Ik haat hints ook en dat terwijl ik er eerder gretig van gebruik maakte en altijd dan, even heul overdreven, boos werd als hij het niet begreep. Beetje ook dankzij domme foutjes heb ik een superleuk iemand kwijtgeraakt, hij snapte hints ook nooitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, goed, ieder mens is anders natuurlijk. Maar ik persoonlijk pik hints altijd wel op hoor, meteen eigenlijk. Alleen het is geen exacte wetenschap en hints heten niet voor niets hints, het is namelijk niet direct. Dus je vraagt je dan altijd af of je het toevallig verkeerd ziet, bovendien is het ook veiliger om er dan vanuit te gaan dat je het verkeerd ziet. Nog buiten het feit dat het heel vervelend kan zijn als je iets verkeerd oppikt.
Daarom ben ik persoonlijk nooit zo'n fan van hints eigenlijk.
En dat werkt van twee kanten zo en daarom blijf je altijd dat gesteggel houden zoals in de OP. Maar goed, een beetje onzekerheid maakt het leven ook leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat hints ook en dat terwijl ik er eerder gretig van gebruik maakte en altijd dan, even heul overdreven, boos werd als hij het niet begreep. Beetje ook dankzij domme foutjes heb ik een superleuk iemand kwijtgeraakt, hij snapte hints ook nooitmaar het is best lastig om zo direct te zijn, wat als hij het toch niet zo leuk vindt, je bent bang voor afwijzing.
Onzekerheid en alles.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat werkt van twee kanten zo en daarom blijf je altijd dat gesteggel houden zoals in de OP. Maar goed, een beetje onzekerheid maakt het leven ook leuk natuurlijk.
En dan word je 30 en spelen je hormonen op en moet je perse kinderen. Maar je hebt geen vriend, dan gaat het helemaal mis. Zie Stimorolquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Onzekerheid en alles.
Blijf maar gewoon lekker single ipv alle drama zoals in OP
En wat is het maximum?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dat kun je nooit zeggen, ik ben altijd van mening dat liefde je overkomt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Onzekerheid en alles.
Blijf maar gewoon lekker single ipv alle drama zoals in OP
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan word je 30 en spelen je hormonen op en moet je perse kinderen. Maar je hebt geen vriend, dan gaat het helemaal mis. Zie Stimorol
ook om op te scheppen over hoe goed ik op kan staan 's ochtends?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik geef je hierbij toestemming om op te scheppen hoe verdomde handig je zelf wel bent.
Omdat dit al een feit was toen ik beneden kwam. Ze waren om 8 uur al begonnen
Ben 21quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al wat jaartjes ouder.quote:
Hehe hoezo dat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al wat jaartjes ouder.
Toch echt 19. Jij danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Gisteren was je nog vijfentwintig.
mannen liegen echt de hele dag frankquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al wat jaartjes ouder.
niet waarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mannen liegen echt de hele dag frank
41 tot aan de jonge kanondrinkende haan. Je hebt zo'n kleurenspectrum, kun je bijv. ook zien als je een prima tegen het zonlicht houdt, dat ben jij wel van de datingwereld heb ik het idee. Of, om in muziektermen te praten, ik houd van klassiek maar ook van hardcore.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee haha..tot nu toe 41
Meen me te herinneren dat je dat toen ook eens zei. En inmiddels zijn er al wat jaartjes voorbij.quote:
Behalve kale mannen, maar goed, wie wil er nu een man zonder kapsel?quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Behalve kale mannen, maar goed, wie wil er nu een man zonder kapsel?
Wait wut, Madelief en Haan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
41 tot aan de jonge kanondrinkende haan. Je hebt zo'n kleurenspectrum, kun je bijv. ook zien als je een prima tegen het zonlicht houdt, dat ben jij wel van de datingwereld heb ik het idee. Of, om in muziektermen te praten, ik houd van klassiek maar ook van hardcore.
Ben niet wie je denkt dat ik ben.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat je dat toen ook eens zei. En inmiddels zijn er al wat jaartjes voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |