Ja is goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Keer samen poesjes kijken hier?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
* Frank_Drebin Snuif...Snuif...Snuif...
Nee, kan ik niet ruiken, geen idee dus.
Ik ga morgen en mijn broer gaat meequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen mag weten dat ik naar de huishoudbeurs ga en dat ik dat super leuk vind
hij probeert naa rjouw poesje te kijkenquote:
Twee stuks!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
ZE HEBBEN OKK KATTENcafe in groningen omg
Oh echt? Tofquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga morgen en mijn broer gaat mee![]()
Had d'r eerlijk gezegd nog nooit van gehoord https://iederedagkoningsdag.wordpress.com/2015/05/25/kopjes/quote:
Arme broer van jouquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij weet tochdat ie niet magquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hij probeert naa rjouw poesje te kijken
Zit in de friendzonequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Arme broer van jou
Hij gaat toch niet vrijwillig mee
Nee, voor mij niet. Weet het van hem eigenlijk niet zeker. Volgens mij is hij ooit met zijn vrouw geweest. Maar we gaan hoe dan ook wel lol hebben.quote:
ltr fattiequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
En nu ga k echt boodschappen doen anders komt het niet goed vanavond huehueah
Doei schatjes
altijd hoopquote:
Hij stelde het zelf voor terwijl ik hem met open mond van verbazing aanstaarde.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arme broer van jou
Hij gaat toch niet vrijwillig mee
Opzich is het best wel leuk om naar een beurs te gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij stelde het zelf voor terwijl ik hem met open mond van verbazing aanstaarde.
ja zit naast benzquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
ZE HEBBEN OKK KATTENcafe in groningen omg
Ik had hem nog voorzichtig gevraagd of hij niet koorts heeftquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je maar wel oplet dat ze daar geen scheepstouw en dergelijke verkopen of andere dingen waar een mens zich mee kan ophangen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit voor jou? Ik ga nu voor de 5de of 6de keer denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, voor mij niet. Weet het van hem eigenlijk niet zeker. Volgens mij is hij ooit met zijn vrouw geweest. Maar we gaan hoe dan ook wel lol hebben.
is misschien wel een gat in de markt, met zo'n standje daar gaan staanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je maar wel oplet dat ze daar geen scheepstouw en dergelijke verkopen of andere dingen waar een mens zich mee kan ophangen.
je hebt hem te veel hoop gegevenquote:
Ja sowiesoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat je hamster een leuk speeltje heeft gekregen hoor
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is misschien wel een gat in de markt, met zo'n standje daar gaan staan
wel een padvinder meenemen die ze de juiste knopen kan lerenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is misschien wel een gat in de markt, met zo'n standje daar gaan staan
Een goede vriend van mij bood ook aan met mij te gaan als ik niemand kon vinden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
gewoon voorgeknoopt verkopenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel een padvinder meenemen die ze de juiste knopen kan leren
Heb ik gisteren toevallig geluisterdquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al zou ik wel een keer in een privestandje de zuigkracht van een Dyson willen testen.
Dat filmpje is leukerquote:
Vreemde fetisj hoor Frankquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al zou ik wel een keer in een privestandje de zuigkracht van een Dyson willen testen.
en pashokjes?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon voorgeknoopt verkopen
Zou je d'r kunnen betalen met bitcoins?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ze hebben op die beurs vast wel een hoekje waar je bier kunt drinken en voetbal kan kijken
he manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ze hebben op die beurs vast wel een hoekje waar je bier kunt drinken en voetbal kan kijken
vinnik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb ik gisteren toevallig geluisterd
Hij komt wel hard
Volgens mij hadden ze daar 2 jaar terug wel een mannendump plek ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
wanneer maken wij onze mixtapequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |