Met schaamhaar bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:32 schreef Aesthetics_ het volgende:
Of waar zijn de echte vrouwen gebleven in dit land
Verlaat de Randstad. Bovendien is die 'echte man' van je ook een metroseksueel mietje als je goed kijkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
Dag FOK! jongens en meisjes,
Wat me de afgelopen tijd opvalt is dat de gemiddelde Nederlandse man aan het vernichteren is. Waar je vroeger een studentencafe binnenstapte zag je groepen kerels aan de bar met pullen bier voetbal kijken.
Diezelfde mannen gooiden je tegen de muur voor een wilde ruige sekspartij om vervolgens te verwachten dat je 5kg tournedos voor ze klaarmaakte.
Vandaag de dag zijn het de zogenaamde hipsters met (nep) bril en iMac die aan een tafeltje in een coffeebar een muntthee drinken en over hun gevoelens praten. Om de 5 minuten moet er een selfie gemaakt worden en taggen ze hun collega's van de 'hipperauweworteltjespakketzaak', dit alles biologisch natuurlijk.
Diezelfde man die via zijn telefoon een date probeert te regelen met Tinder of Paiq alwaar hij strooit met smileys en het gebruik van 'hihi'.
In het weekend staat deze man in een of andere hippe technotent waar hij kan inchecken in het facebookevenement en vervolgens weer gaat, omdat hij maandag wel weer fit moet zijn in de coffeetent.
Even serieus, waar is de echte man gebleven? De man die wat gromt en bier drinkt en niet tot vervelens toe over gevoelens wil praten en de laatste mode.
Als ik dat wil bel ik mijn vriendinnen wel.
Hier een voorbeeld van een echte man;
[ afbeelding ]
En hier een vernichterde man;
[ afbeelding ]
Klacht: de echte man is een uitstervend ras.![]()
Ja oke heb even snel een foto gebruikt voor zo op het eerste gezicht.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verlaat de Randstad. Bovendien is die 'echte man' van je ook een metroseksueel mietje als je goed kijkt.
Zijn die mannen gedegenereerd dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja oke heb even snel een foto gebruikt voor zo op het eerste gezicht.
Ik kom nog weleens in mijn geboortedorp, daar is het niet veel beter.
True.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Aber![]()
Maar Ryan Gosling is ook vernichterd.
Veel mannelijker wordt het niet. En dan komt die rauwe stem er nog eens bovenop.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
Gerard Butler heeft een borsthaar-tanktop.
Het kost mij meer dan tien Nederlandse volzinnen om dat uit te leggen. Of je begrijpt het of je begrijpt het niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:40 schreef Hochwinter het volgende:
Wat is er gay aan biologisch eten?
Nou, ik daag je uit om het te doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:45 schreef wenfer2 het volgende:
Het kost mij meer dan tien Nederlandse volzinnen om dat uit te leggen. Of je begrijpt het of je begrijpt het niet.
Te veel moeite swa.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou, ik daag je uit om het te doen.
Echt hè, al die vieze Ria'squote:Op maandag 15 februari 2016 21:32 schreef Aesthetics_ het volgende:
Of waar zijn de echte vrouwen gebleven in dit land
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind ik nou jammer. Ik wil overigens een mooi schoenentopic van je.
Geen argumenten dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het kost mij meer dan tien Nederlandse volzinnen om dat uit te leggen. Of je begrijpt het of je begrijpt het niet.
Ik denk homo, beetje man-bear achtig dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verlaat de Randstad. Bovendien is die 'echte man' van je ook een metroseksueel mietje als je goed kijkt.
Nu Nike Air Max?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?![]()
Trouwens iedereen die mij aanvalt op double monks dit dat. Ik draag geen double monks man, al tijden niet meer!
Dat is toch Russel Crowequote:Op maandag 15 februari 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
Gerard Butler heeft een borsthaar-tanktop.
Ik ben spontaan opgedroogd.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:54 schreef Remqo het volgende:
Haai Abertje, zin in een goed gesprek? hihi
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ts dat wordt dus rifapen en negers neuken.
Sowieso Nederlandersquote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Fatoeman het volgende:
Meeste Nederlandse mannen![]()
Meeste Nederlandse vrouwen![]()
Niet focussen op buitenlands schoon
Zie, het is gedaan met de ruige kerelsquote:Op maandag 15 februari 2016 22:14 schreef Manke het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-drinking-water.html
Dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Aah mooi, een topic waarin zolderkamernerds, die de hele dag gamen en één keer per maand douchen, lekker kunnen circlejerken over wat een echte man zou zijn.
Dat is wel slecht.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:47 schreef wenfer2 het volgende:
Ik moest trouwens googelen om te weten wat tournedos zijn.
Vieze buitenlanders.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Fatoeman het volgende:
Ik heb het idee dat al deze mannen agressief zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:57 schreef KREEFTx het volgende:
Dit zijn echte mannen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
no homo
Buitenlandse vrouwen stinkenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Fatoeman het volgende:
Wow. Die gast scheert zijn borsthaar in hemd vorm, en dat is een ÉCHTE man? Wat?quote:
Jezus. Gaan jullie ooit wel eens naar een random restaurant? Écht bijna ieder eettentje heeft een tournedos.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, dus zo slecht is het ook weer niet.
Eén keer per jaar ofzo, maar nog nooit opgemerkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jezus. Gaan jullie ooit wel eens naar een random restaurant? Écht bijna ieder eettentje heeft een tournedos.
Tournedos is gewoon een stuk vlees, zoals Biefstuk of entrecote. Het is niet eens een gerecht het is letterlijk een stuk van het dier.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eén keer per jaar ofzo, maar nog nooit opgemerkt.
Nu houd ik eerlijk gezegd ook meer van frietjes dan van haute cuisine.
Is het net zo lekker als biefstuk of anders?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tournedos is gewoon een stuk vlees, zoals Biefstuk of entrecote. Het is niet eens een gerecht het is letterlijk een stuk van het dier.
Is haas, heel zacht en niet bijzonder smaakvol vleesquote:Op maandag 15 februari 2016 22:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is het net zo lekker als biefstuk of anders?
Ossenhaas, of is dat weer iets anders?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is haas, heel zacht en niet bijzonder smaakvol vlees
Maar ben tenminste geen nichterige hipsterquote:Op maandag 15 februari 2016 21:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Aah mooi, een topic waarin zolderkamernerds, die de hele dag gamen en één keer per maand douchen, lekker kunnen circlejerken over wat een echte man zou zijn.
Het middelste stuk van de ossenhaas is tournedos.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ossenhaas, of is dat weer iets anders?
Weet niet wat erger is.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:38 schreef FlesWater het volgende:
[..]
Maar ben tenminste geen nichterige hipster
Liever een vrouwtje dat naar de kokos ruikt, dan een manwijf dat op 24-jarige leeftijd al met een kortpittig kapsel loopt. En ja, de ervaring leert bij mij dat buitenlandse vrouwen meer vrouwelijke trekjes vertonen dan hun Nederlandse equivalent.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:26 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Buitenlandse vrouwen stinken
Een echte man trekt er zich natuurlijk weinig van aan wat de maatschappij of zijn vriendin zegt hoe hij moetzijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:42 schreef Vermon het volgende:
Ik heb hier echt al 2 topics over gemaakt. Dat bijna alle mannen latente homo's of metromannen zijn. Dit komt door de maatschappij en vooral door de vrouwen zelf. Die stylen hun vriend en zeggen dat hij vrouwen moet respecteren.
mja. dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
Leefde ik maar in de tijd dat elke man de Marlboro man wilde zijn
[ afbeelding ]
Dit hebben de vrouwen zelf gekweekt. En dan nu weer verlangen naar een echte kerel.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een echte man trekt er zich natuurlijk weinig van aan wat de maatschappij of zijn vriendin zegt hoe hij moetzijn.
Ditquote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Dit hebben de vrouwen zelf gekweekt. En dan nu weer verlangen naar een echte kerel.
Gelukkig kan ik van mezelf zeggen dat ik nog wel een echte kerel ben.
Man, jij strijdt toch wel om de grootste kneus van Fok! award.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Vermon het volgende:
Dit hebben de vrouwen zelf gekweekt. En dan nu weer verlangen naar een echte kerel.
Ruiken die zoeloe-vrouwen serieus naar kokos?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:42 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Liever een vrouwtje dat naar de kokos ruikt, dan een manwijf dat op 24-jarige leeftijd al met een kortpittig kapsel loopt. En ja, de ervaring leert bij mij dat buitenlandse vrouwen meer vrouwelijke trekjes vertonen dan hun Nederlandse equivalent.
wantquote:Op maandag 15 februari 2016 22:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, jij strijdt toch wel om de grootste kneus van Fok! award.
Sigaretten rokenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
Leefde ik maar in de tijd dat elke man de Marlboro man wilde zijn
[ afbeelding ]
Welk cliché?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
al je comments die ik tot nu toe heb gelezen zijn.waardig en voldoen aan een bepaald cliché.
Om wijven een mannelijke stem te kunnen geven.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sigaretten rokenDie dingen zijn uitgevonden voor vrouwen. Verwijfder dan dat wordt het niet.
Nog best accuraat ook alleen dan in wat mindere mate.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De allochtoon-hatende, vrouwen-afzeikende, rechtse-rakker single superkneus.
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De allochtoon-hatende, vrouwen-afzeikende, rechtse-rakker single superkneus.
quote:
Allochtonenhater. Tevens, jouw posts zijn pas kut!quote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar zit Brussel gewoon vol mee hoor.
Hoe diep zit je ondertussen al in mijn pohi?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef Vermon het volgende:
Allochtonenhater. Tevens, jouw posts zijn pas kut!
Vuistdiep! Net zoals in je moeder!quote:Op maandag 15 februari 2016 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe diep zit je ondertussen al in mijn pohi?
Jij hebt volgens mij nog niet eens de baard in de keel johquote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Niet besmet met enig vrouwelijk contact na het verlaten van je moeders baarmoeder?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik ben 19 en heb net mn eerste schaamharenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij nog niet eens de baard in de keel joh
Ik herken me hier wel in, maar ja, ik ben dan ook homoquote:Op maandag 15 februari 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
Diezelfde mannen gooiden je tegen de muur voor een wilde ruige sekspartij om vervolgens te verwachten dat je 5kg tournedos voor ze klaarmaakte.
De man die wat gromt en bier drinkt en niet tot vervelens toe over gevoelens wil praten en de laatste mode.
Betwijfel ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:58 schreef Vermon het volgende:
Vuistdiep! Net zoals in je moeder!
Nee maar ik zit inderdaad je hele pohi te doorzoeken.
Je bent zelf net zo kut als ik en misschien nog wel kutter.
De eerste man staat wel een stuk langer voor de spiegel. Ik heb me laten vertellen dat dat echt niet kan voor een man, maar ik zie dat soort types toch opvallend vaak als voorbeeld aangedragen worden. Zal misschien ook te maken hebben met het feit dat daar meer foto's van te vinden zijn.quote:
Mwah, die weet ik niet, maar wel sommige surinaamse. Ik hoop die zoeloe-vrouwen ook, want het ruikt lekker en ik hou van Afrikaanse vrouwenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ruiken die zoeloe-vrouwen serieus naar kokos?
gebruik je wel eens de pil?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zie, het is gedaan met de ruige kerels
En dan kom je net die ene ria met herman tegen en haar drie kinderenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:58 schreef Abed het volgende:
De echte klacht is de Nederlandse vrouw. Dikke bovenbenen, grote bek, spijkerbroeken.
Altijd weer een verademing als je tussen de wapperende jurkjes in Spanje loopt.
Hebben we hem weer hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 22:26 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Buitenlandse vrouwen stinken
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:58 schreef Abed het volgende:
De echte klacht is de Nederlandse vrouw. Dikke bovenbenen, grote bek, spijkerbroeken.
Als de mannen die je zoekt jou niet hebben gevonden inmiddels ben je wellicht te dik.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja weet je hoe moeilijk het zoeken is naar een fatsoenlijke man
Ik heb er 4 voor je gevonden (hier boven)quote:Op maandag 15 februari 2016 23:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja weet je hoe moeilijk het zoeken is naar een fatsoenlijke man
Maat 36 dus je opmerking raakt kant noch wal. Voel je je aangesproken door de OP?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Als de mannen die je zoekt jou niet hebben gevonden inmiddels ben je wellicht te dik.
Ik heb de OP niet gelezenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maat 36 dus je opmerking raakt kant noch wal. Voel je je aangesproken door de OP?
Flikker gespotquote:Op maandag 15 februari 2016 21:47 schreef wenfer2 het volgende:
Ik bedoel gepostquote:Op maandag 15 februari 2016 23:27 schreef polderturk het volgende:
In dit topic moet ik gepist hebben
wat praat jij poepquote:Op maandag 15 februari 2016 22:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sigaretten rokenDie dingen zijn uitgevonden voor vrouwen. Verwijfder dan dat wordt het niet.
Net alsof echte mannen weten wat maat 36 isquote:Op maandag 15 februari 2016 23:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maat 36 dus je opmerking raakt kant noch wal. Voel je je aangesproken door de OP?
Oh, is TS een vrouw?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:34 schreef Aethereal het volgende:
De DM-box van TS zit vol met berichten van echte mannen die haar over de tafel willen buigen en helemaal onder willen spuiten neem ik aan?
Wij weten dat toch wel het beste hé?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh, is TS een vrouw?Nog erger: een vrouw die vertelt hoe mannen mannelijk moeten zijn.
Ik zit op mobiel en kan daardoor je geslacht niet zien, wat noodzakelijk om je post in de juiste context te plaatsen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wij weten dat toch wel het beste hé?
Op die tweede na zien geen een van die mannen op die foto er tiptop uit maar eerder homo vind je niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:23 schreef ZarB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haak hierop af. Zou me veel te veel onder druk gezet voelen om er ook zo tiptop uit te zien. Daar beginnen we maar niet aan
Waarom doet m'n plaatje het niet?![]()
O ik zie het al. Opgelost
Ik bedoel gewoon "gestyled". Teveel over nagedacht. Teveel werk. Te geforceerd. En die eerste is echt ultra fout. Hoe die naar dat sjaaltje kijkt...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 04:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Op die tweede na zien geen een van die mannen op die foto er tiptop uit maar eerder homo vind je niet?
Vind dit er meer tiptop uitzien of niet?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 04:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd dat gejank dat er geen echte mannen meer zijnBedank daar de feministen maar voor, met hun bullshit. Dankzij die pittige Ria's is de samenleving totaal vernichterd.
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
Wat me de afgelopen tijd opvalt is dat de gemiddelde Nederlandse man aan het vernichteren is. Waar je vroeger een studentencafe binnenstapte zag je groepen kerels aan de bar met pullen bier voetbal kijken.
Vandaag de dag zijn het de zogenaamde hipsters met (nep) bril en iMac die aan een tafeltje in een coffeebar een muntthee drinken en over hun gevoelens praten. Om de 5 minuten moet er een selfie gemaakt worden en taggen ze hun collega's van de 'hipperauweworteltjespakketzaak', dit alles biologisch natuurlijk.
Diezelfde man die via zijn telefoon een date probeert te regelen met Tinder of Paiq alwaar hij strooit met smileys en het gebruik van 'hihi'.
In het weekend staat deze man in een of andere hippe technotent waar hij kan inchecken in het facebookevenement en vervolgens weer gaat, omdat hij maandag wel weer fit moet zijn in de coffeetent.
Even serieus, waar is de echte man gebleven? De man die wat gromt en bier drinkt en niet tot vervelens toe over gevoelens wil praten en de laatste mode.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in kleine dorpjes lopen ze nog wel eens rond, vaak mannen ergens in de 60 met een vrouw met pittig kort kapsel aan de zijdequote:
Dit zijn idd wel eckte mannen niet van die hipster flikkers van de starbucks of hipster clubs.quote:
Dit zijn gewoon nichten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:23 schreef ZarB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haak hierop af. Zou me veel te veel onder druk gezet voelen om er ook zo tiptop uit te zien. Daar beginnen we maar niet aan
Waarom doet m'n plaatje het niet?![]()
O ik zie het al. Opgelost
Hee Zarb alles kitsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 04:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon "gestyled". Teveel over nagedacht. Teveel werk. Te geforceerd. En die eerste is echt ultra fout. Hoe die naar dat sjaaltje kijkt...
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:34 schreef LXIV het volgende:
Bovendien is die 'echte man' van je ook een metroseksueel mietje als je goed kijkt.
Als er ergens veel verwijfde mannen wonen is het wel Scandinaviequote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:39 schreef LethalNinja het volgende:
Nederland is sowieso verwijfd, voor eckte mannen moet je naar landen met een masculiene cultuur. Duitsland/ Oostenrijk? Ga eens skiles geven dan heb je ook genoeg eckte. Of naar Scandinavië naar de koudere gebieden, daar overleven ook slechtst de eckte
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:38 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Als er ergens veel verwijfde mannen wonen is het wel Scandinavie. Zweden
Ik vind dikkige vrouwen niks, daar zijn er een hoop van in Nederland. Van die blonde trienen met een grote bek die denken er goed uit te zien, maar ondertussen bovenbenen bezitten van een lesbische oostblok worstelaar. En dan zichzelf in een te krappe spijkerbroek proberen te hijsen, sowieso spijkerbroek...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:44 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind beide niks. Een man moet en niet te gestyld zijn met sjaaltjes ed maar een te mannelijke man a la stalone die ik voorbij zag komen vind ik ook niks.
Ik hou ervan als mannen ook enigszins gevoelig (te mannelijk gaat hiermee niet samen) zijn en je een gesprek met ze kunt voeren , ze wel zo mannelijk zijn dat ze je op het bed gooien en er een beetje nonchalant gekleed bij lopen.
Ik vind het wel jammer dat er weinig leuke mannen zijn die kunnen klussen. .dat is wel sexy namelijk. De meeste mannen die dat kunnen zijn vaak domme simpele, harde boeren
haha madquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:48 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vind dikkige vrouwen niks, daar zijn er een hoop van in Nederland. Van die blonde trienen met een grote bek die denken er goed uit te zien, maar ondertussen bovenbenen bezitten van een lesbische oostblok worstelaar. En dan zichzelf in een te krappe spijkerbroek proberen te hijsen, sowieso spijkerbroek...
Ondertussen zeuren ze om een beetje tegengas en ambitie en hebben ze weinig inhoud. Willen enkel wie is de mol kijken op de bank en in het weekend naar nichterige theatervoorstellingen of culturele zondagen.
Ook doen ze mee aan de colorrun en maken ze spring foto's op het strand, want ze zijn zo lekker gek.
De Nederlandse vrouw
wat een ongkende kortzichtigheid weer eens, echt vrouwen altijd hetzelfde met zequote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:44 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind beide niks. Een man moet en niet te gestyld zijn met sjaaltjes ed maar een te mannelijke man a la stalone die ik voorbij zag komen vind ik ook niks.
Ik hou ervan als mannen ook enigszins gevoelig (te mannelijk gaat hiermee niet samen) zijn en je een gesprek met ze kunt voeren , ze wel zo mannelijk zijn dat ze je op het bed gooien en er een beetje nonchalant gekleed bij lopen.
Ik vind het wel jammer dat er weinig leuke mannen zijn die kunnen klussen. .dat is wel sexy namelijk. De meeste mannen die dat kunnen zijn vaak domme simpele, harde boeren
y so mad thoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:48 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vind dikkige vrouwen niks, daar zijn er een hoop van in Nederland. Van die blonde trienen met een grote bek die denken er goed uit te zien, maar ondertussen bovenbenen bezitten van een lesbische oostblok worstelaar. En dan zichzelf in een te krappe spijkerbroek proberen te hijsen, sowieso spijkerbroek...
Ondertussen zeuren ze om een beetje tegengas en ambitie en hebben ze weinig inhoud. Willen enkel wie is de mol kijken op de bank en in het weekend naar nichterige theatervoorstellingen of culturele zondagen.
Ook doen ze mee aan de colorrun en maken ze spring foto's op het strand, want ze zijn zo lekker gek.
De Nederlandse vrouw
TS is een Thaisequote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:51 schreef kataklysm het volgende:
Als Nederlandse 'vrouw' het lef hebben om over de Nederlandse man te oordelen![]()
wrm dan zo mad als je je perfecte wifey al hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef Abed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al jaren getrouwd hier met een sierlijke catalaanse vrouw, stijlvol, lange donkere haren, jurkjes, vrouwelijk, zucht, zwijmel
Om de middelmatige ende ongelukkige mokkels hier te trollen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm dan zo mad als je je perfecte wifey al hebt
ik bespeur nog steeds madnessquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Om de middelmatige ende ongelukkige mokkels hier te trollen.
Tevens allesbehalve mad.
whhehe met pittig kort kapselquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:48 schreef Abed het volgende:
[..]
De Nederlandse vrouw
haha zo kom ik ze gewoon tegen ja. Kunnen Klussen is verder geen vereiste ofzo maar is wel sexyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een ongkende kortzichtigheid weer eens, echt vrouwen altijd hetzelfde met ze
Nergens mee, de Nederlandse man is ook een knuppel of een boer. Met name de onterechte arrogantie van sommigen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:03 schreef Crip het volgende:
Maar laten we het even centraal houden.
Waar zit je mee Abed=
o okequote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:07 schreef Abed het volgende:
[..]
Nergens mee, de Nederlandse man is ook een knuppel of een boer. Met name de onterechte arrogantie van sommigen.
Je kan beter vragen wat de issues zijn van de vrouwen in dit topicquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:03 schreef Crip het volgende:
Maar laten we het even centraal houden.
Waar zit je mee Abed=
y so jelly thoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:13 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat de issues zijn van de vrouwen in dit topic
Haha, mad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:07 schreef Abed het volgende:
[..]
Nergens mee, de Nederlandse man is ook een knuppel of een boer. Met name de onterechte arrogantie van sommigen.
deze trollquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:22 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Nederlandse mannen staan zo'n beetje onderaan de trap qua aantrekkelijkheid. Vadsig, blond en roze varkenshuid
Echt super mannelijk ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:32 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Gaan we elkaar nu jelly en mad noemen wow much mature wow
Haha, mad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:34 schreef Oberkullie het volgende:
Nou weer ff oprotten met die meidenfitty in mijn topic
haha mad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Was ook al zo'n nicht inderdaad. Alleen niet Nederlands van komaf.
Dit bewijst het gelijk van TSquote:Op maandag 15 februari 2016 21:47 schreef wenfer2 het volgende:
First: Check yourself.quote:
Ik heb nog wel wat 'klusjes'quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet?
verdomme, ik was net onderweg met mn klus spullen.
nu draai ik weer om
Volgens mij ben jij madquote:
Mooi. Bestel je nog een groene thee met honing voor bij je cheesecake?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een pracht topic is dit weer, heb weer gelachen
Groene theequote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mooi. Bestel je nog een groene thee met honing voor bij je cheesecake?
Jouw vriendin heeft dat al snel, natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:10 schreef BozeHaas het volgende:
Zeker bang dat jij anders mannelijker bent dan je nichterige vriendje ipv even mannelijk
Neeee man ik heb een verkeerde foto geplaatst hoor ik alquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:57 schreef JaJammerJan het volgende:
Jouw voorbeeld van een 'echte man' is juist het type dat geen voetbal kijkt met een pul bier. 5 dagen per week in de sportschool, niks ongezonds eten om maar onder die 10% body fat te blijven.
ik drink bier doe aan sport en stinkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jouw vriendin heeft dat al snel, natuurlijk.
En vervolgens voldoet geen enkele Nederlandse man aan jouw ideaalbeeld. Da's best generaliserend en het kwam mad overquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik? Ik omschrijf alleen waar ik op val
Welnee, verzameltopic voor kasthomo's met een bear fetisjquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Onzekere-Neanderthaler-verzameltopic.
je overdrijft man. Ik heb een type omschreven die gewoon in nl bestaat. Ik vond t alleen jammer dat er zo weinig mannen nog klussen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En vervolgens voldoet geen enkele Nederlandse man aan jouw ideaalbeeld. Da's best generaliserend en het kwam mad over
mensen zijn echt gepikeerd hier hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:17 schreef hoink581 het volgende:
Is dit het verzamel-topic voor nichterige mannen met bewijsdrang?
Anderen gefrustreerd dat je geen intelligente en gevoelige op het bed gooi man waar je goede gesprekken mee kan voeren terwijl ze klussen kunnen vindenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mensen zijn echt gepikeerd hier haha
En jij komt hier mekkeren dat nichterig als een negatief bijvoeglijk naamwoord wordt gebruikt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Anderen gefrustreerd dat je geen intelligente en gevoelige op het bed gooi man waar je goede gesprekken mee kan voeren terwijl ze klussen kunnen vinden
gezellig....quote:Op maandag 15 februari 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
Even serieus, waar is de echte man gebleven? De man die wat gromt en bier drinkt
ik weet niet hoor maar het was totaal niet frusti bedoeld, ik praat gewoon nogal ongenuanceerd . ik heb neit gezegd dat er geen mannen zijn die intelligent zijn , gevoelig zijn en je op het bed gooien... die zijn er genoeg hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Anderen gefrustreerd dat je geen intelligente en gevoelige op het bed gooi man waar je goede gesprekken mee kan voeren terwijl ze klussen kunnen vinden
Zandhazenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Rifapen? Bedoel je die sulletjes met hun LV nektasjes en bontkraag?
En mensen die het in grote lijnen met ts eens zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:17 schreef hoink581 het volgende:
Is dit het verzamel-topic voor nichterige mannen met bewijsdrang?
Nope, ik kom vertellen dat TS en zijn medestanders Kasthomos zijn met een bearfetisjquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En jij komt hier mekkeren dat nichterig als een negatief bijvoeglijk naamwoord wordt gebruikt?
TS is een vrouw Pietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, ik kom vertellen dat TS en zijn medestanders Kasthomos zijn met een bearfetisj
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Nope, ik kom vertellen dat TS en zijn medestanders Kasthomos zijn met een bearfetisj
quote:
Eentje die op grommende neanderthalers geilt die haar aan de haren de grot inslepen.quote:
en daarna gaat ze de keuken inquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eentje die op grommende neanderthalers geilt die haar aan de haren de grot inslepen.
Om een tournedootje voor hem te makenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
In wat voor omgevingen begeef je je dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je overdrijft man. Ik heb een type omschreven die gewoon in nl bestaat. Ik vond t alleen jammer dat er zo weinig mannen nog klussen.
WTF is dat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welnee, verzameltopic voor kasthomo's met een bear fetisj
Stiekem wil elke vrouw dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eentje die op grommende neanderthalers geilt die haar aan de haren de grot inslepen.
Doelde op de gekke Gea's met kort kapsel en 20 kilo overgewichtquote:
hahahah dat lichaamsbeharing van die eerste wtfquote:Op maandag 15 februari 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks te danken! Ik ondervind het dagelijks zelf aan den lijve!quote:
Werkman in dit topic.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
Niks te danken! Ik ondervind het dagelijks zelf aan den lijve!![]()
Op de betoncentrale durf ik best te beweren dat wij stuk voor stuk tot de uitstervende kerels horen.
Zwaar fysiek werk, ongeschoren rauwdouwers met de bek vol over vrouwen, voetbal en bier.
En het is op zich zo dat we niks hebben tegen iemand die anders is, als er maar werk uit de handjes komt, en dat is het hem juist!
Maandelijks krijgen we wel een paar uitzendkrachten voorgeschoteld die stuk voor stuk expert zijn op het gebied van lifestyle, social media en gamen, maar zodra je ze achter een zwaar beladen kruiwagen zet of ander werk laat doet wat een beetje met smeer, vet en bagger te doen heeft worden ze ter plekke ziek en halen ze de volgende schaft niet eens.
Karrenvrachten vol van deze heren met emokapsel en sprietarmpjes passeren de revue en over het hele jaar misschien maar twee of drie blijvertjes van de oude stempel.
Ik? Wat weet jij over mij?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij bent een beetje een samenvatting van de klacht.
Welke schoenen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij bent toch die kerel van die schoenen
Mooie schoenen, neuken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij bent toch die kerel van die schoenen
Dat is een jongen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:35 schreef sexygirl14 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een man. Slotje.
Dat is een zwerver.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:37 schreef Rezania het volgende:
Bitch, pls. Die vent uit de OP is geen echte man. Een echte man:
[ afbeelding ]
Geen neuk geven en gewoon je ding doen. Dus iedere vent die zich niet aanpast op basis van gezeik van vrouwen zoals jij is dus eigenlijk een echte man. Het is een houding, niet een stijl.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel en kan daardoor je geslacht niet zien, wat noodzakelijk om je post in de juiste context te plaatsen.
Wat? Man, dat kan je gewoon aan de rand van de post zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel en kan daardoor je geslacht niet zien, wat noodzakelijk om je post in de juiste context te plaatsen.
Kleurtjes aan zijkant geven geslacht aanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Holy fuck... Hoe lang al?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kleurtjes aan zijkant geven geslacht aan
Hoe groot denk je dat een tournedos kan zijn?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
Het is niet erg dat vrouwen kleding kopen voor hun man. Manen hebben namelijk geen idee en/of tijd om kleding te kopen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:50 schreef Piger het volgende:
Genoeg mensen die TS wel even ruw willen afwerken tegen een muur, dus ik zie het probleem niet.
Vrouwen weten gewoon niet wat ze willen. Koop dan ook geen broek/trui voor je man, als je de stad uit komt, dan vraag je er om.
Pics?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
Niks te danken! Ik ondervind het dagelijks zelf aan den lijve!![]()
Op de betoncentrale durf ik best te beweren dat wij stuk voor stuk tot de uitstervende kerels horen.
Zwaar fysiek werk, ongeschoren rauwdouwers met de bek vol over vrouwen, voetbal en bier.
Sorry, maar ouderwetse mannelijkheid en sixpack's hebben noodzakelijk niks met elkaar te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
mew.... la maar zitten dan![]()
ik dacht meer aan zoiets![]()
[ afbeelding ]
ja, ja, maar je moet wel warm kunnen draaien zeg maarquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:54 schreef Werkman het volgende:
[..]
Sorry, maar ouderwetse mannelijkheid en sixpack's hebben noodzakelijk niks met elkaar te maken.
Het is meer een mentaliteitskwestie.
We hebben wel deze exemplaren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:55 schreef FANN het volgende:
ja, ja, maar je moet wel warm kunnen draaien zeg maar
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:56 schreef Werkman het volgende:
[..]
We hebben wel deze exemplaren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:56 schreef Werkman het volgende:
[..]
We hebben wel deze exemplaren.
[ afbeelding ]
Met getuite lipjes en de haren keurig in modelquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:59 schreef Rauw. het volgende:
Aangetrokken voelen tot woest mannelijke arbeiders en vervolgens verwachten dat ze eruit zien als een verwend model
hij heeft wel gelijk manquote:Op maandag 15 februari 2016 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe diep zit je ondertussen al in mijn pohi?
Vrouwen die willen dat hun man op zaterdag mee gaan winkelen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:56 schreef Werkman het volgende:
Het is inderdaad brak.
Met zijn tweeën naar zwangerschapsgymnastiek, naar poëzieavonden en theatervoorstellingen.
politieke discussies met bevriende stellen s'avonds met een glaasje wijn.
En als klap op de vuurpijl dat gezanik aanhoren over die halve klote parttimebaan terwijl je als vent 8 uur per dag jezelf kapot slooft.
Uiteindelijk krijgen die wijven hun zin, klagen ze dat ze je achteraf niet mannelijk genoeg vinden.
Je zal zien dat je dat trouwens alleen hebt met blanke NL wijven.
Met negerinnen en Oost-Europese vrouwen heb je dat gezeik niet.
Maar goed, ik heb me laten vertellen dat Scandinavische vrouwen nog erger zijn.
Hé vieze slet ik ga je vanavond eens uitwonenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vrouwen die willen dat hun man op zaterdag mee gaan winkelen.. Staan die stumperts daar met een paar tasjes van de Hünkemuller bij de pashokjes in de weg. Je ziet de levenslust in hun ogen gewoon wegvagen terwijl ze dromen van een middag op het voetbalveld.
Zet dat wijf op haar plaats en laat haar dr vriendinnen bellen voor die shit.
Zoiets deed ik ook met exen. Winkelen doe je maar met vriendinnen, net als "gezellig een avondje babbelen", ik hou niet van gewauwel in de ruimte.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vrouwen die willen dat hun man op zaterdag mee gaan winkelen.. Staan die stumperts daar met een paar tasjes van de Hünkemuller bij de pashokjes in de weg. Je ziet de levenslust in hun ogen gewoon wegvagen terwijl ze dromen van een middag op het voetbalveld.
Zet dat wijf op haar plaats en laat haar dr vriendinnen bellen voor die shit.
of van die NL wijven die zeggen als je een beetje mannelijk bent: ieellll jij bent echt te lelijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:56 schreef Werkman het volgende:
Uiteindelijk krijgen die wijven hun zin, klagen ze dat ze je achteraf niet mannelijk genoeg vinden.
Je zal zien dat je dat trouwens alleen hebt met blanke NL wijven.
Met negerinnen en Oost-Europese vrouwen heb je dat gezeik niet.
Maar goed, ik heb me laten vertellen dat Scandinavische vrouwen nog erger zijn.
Theater is volgens mij al iets uit de oudheid dat niet specifiek gekoppeld is aan vrouwen/metromannen. En politiek was van oudsher juist iets voor mannen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:56 schreef Werkman het volgende:
theatervoorstellingen.
politieke discussies met bevriende stellen s'avonds met een glaasje wijn.
ga wegquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:50 schreef Faz3D het volgende:
Voor de eckte mannen onder ons:
http://m.9gag.com/gag/aA10xAd
Grapjas. Behaarde kleine wijven met grote neusquote:Op maandag 15 februari 2016 22:58 schreef Abed het volgende:
Ah daar is harrie weer. Moet je niet met fakkels en stenen bij een AZC staan vanavond?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:57 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Grapjas. Behaarde kleine wijven met grote neus. Jij kunt gewoon geen Nederlandse vrouw handelen vriend, en daarom ga je voor de kleine lelijkerds.
Kutverhaal maar eens met spierbal. Eerst ja zeggen tegen anaal en dan huilie doenquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:36 schreef spierbal het volgende:
Nou mijn vriendin vind vaak dat ik een emotieloze botte lul ben waarmee ze niet kan praten.
En vroeger in mijn wilde jaren ben ik nooit zo'n geile slet tegen gekomen als ts.
Altijd maar jammer als je harde persen tegen de bil geeft en dan nee, nee geen doggie je raakt mijn baarmoedermond auwauw kut slet. Wat wil je dan godverdomme. Je roept het om als een slet te worden behandeld die verkracht wil worden want een riem zou nog meer bedekken maar als het dan lekker hard gaat of je op eens haar kont ingaan staan ze nog net niet op janken.
Kut wijven in de kroegen altijd.
Ze willen aangerand worden door iemand die knap is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:36 schreef spierbal het volgende:
Nou mijn vriendin vind vaak dat ik een emotieloze botte lul ben waarmee ze niet kan praten.
En vroeger in mijn wilde jaren ben ik nooit zo'n geile slet tegen gekomen als ts.
Altijd maar jammer als je harde persen tegen de bil geeft en dan nee, nee geen doggie je raakt mijn baarmoedermond auwauw kut slet. Wat wil je dan godverdomme. Je roept het om als een slet te worden behandeld die verkracht wil worden want een riem zou nog meer bedekken maar als het dan lekker hard gaat of je op eens haar kont ingaan staan ze nog net niet op janken.
Kut wijven in de kroegen altijd.
ja daarom sloegen ze jou over.quote:Op donderdag 18 februari 2016 02:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze willen aangerand worden door iemand die knap is.
Ik zit hier niet te ragen op een forumquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
ja daarom sloegen ze jou over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |