Niet besmet met enig vrouwelijk contact na het verlaten van je moeders baarmoeder?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Dit hebben de vrouwen zelf gekweekt. En dan nu weer verlangen naar een echte kerel.
Gelukkig kan ik van mezelf zeggen dat ik nog wel een echte kerel ben.
Ik ben 19 en heb net mn eerste schaamharenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij nog niet eens de baard in de keel joh
Ik herken me hier wel in, maar ja, ik ben dan ook homoquote:Op maandag 15 februari 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
Diezelfde mannen gooiden je tegen de muur voor een wilde ruige sekspartij om vervolgens te verwachten dat je 5kg tournedos voor ze klaarmaakte.
De man die wat gromt en bier drinkt en niet tot vervelens toe over gevoelens wil praten en de laatste mode.
Betwijfel ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:58 schreef Vermon het volgende:
Vuistdiep! Net zoals in je moeder!
Nee maar ik zit inderdaad je hele pohi te doorzoeken.
Je bent zelf net zo kut als ik en misschien nog wel kutter.
De eerste man staat wel een stuk langer voor de spiegel. Ik heb me laten vertellen dat dat echt niet kan voor een man, maar ik zie dat soort types toch opvallend vaak als voorbeeld aangedragen worden. Zal misschien ook te maken hebben met het feit dat daar meer foto's van te vinden zijn.quote:
Mwah, die weet ik niet, maar wel sommige surinaamse. Ik hoop die zoeloe-vrouwen ook, want het ruikt lekker en ik hou van Afrikaanse vrouwenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ruiken die zoeloe-vrouwen serieus naar kokos?
gebruik je wel eens de pil?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zie, het is gedaan met de ruige kerels
En dan kom je net die ene ria met herman tegen en haar drie kinderenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:58 schreef Abed het volgende:
De echte klacht is de Nederlandse vrouw. Dikke bovenbenen, grote bek, spijkerbroeken.
Altijd weer een verademing als je tussen de wapperende jurkjes in Spanje loopt.
Hebben we hem weer hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 22:26 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Buitenlandse vrouwen stinken
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:58 schreef Abed het volgende:
De echte klacht is de Nederlandse vrouw. Dikke bovenbenen, grote bek, spijkerbroeken.
Altijd weer een verademing als je tussen de wapperende jurkjes in Spanje loopt.
Als de mannen die je zoekt jou niet hebben gevonden inmiddels ben je wellicht te dik.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja weet je hoe moeilijk het zoeken is naar een fatsoenlijke man
Ik heb er 4 voor je gevonden (hier boven)quote:Op maandag 15 februari 2016 23:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja weet je hoe moeilijk het zoeken is naar een fatsoenlijke man
Maat 36 dus je opmerking raakt kant noch wal. Voel je je aangesproken door de OP?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Als de mannen die je zoekt jou niet hebben gevonden inmiddels ben je wellicht te dik.
Ik heb de OP niet gelezenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maat 36 dus je opmerking raakt kant noch wal. Voel je je aangesproken door de OP?
Flikker gespotquote:Op maandag 15 februari 2016 21:47 schreef wenfer2 het volgende:
Ik moest trouwens googelen om te weten wat tournedos zijn.
Ik bedoel gepostquote:Op maandag 15 februari 2016 23:27 schreef polderturk het volgende:
In dit topic moet ik gepist hebben
wat praat jij poepquote:Op maandag 15 februari 2016 22:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sigaretten rokenDie dingen zijn uitgevonden voor vrouwen. Verwijfder dan dat wordt het niet.
Net alsof echte mannen weten wat maat 36 isquote:Op maandag 15 februari 2016 23:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maat 36 dus je opmerking raakt kant noch wal. Voel je je aangesproken door de OP?
Oh, is TS een vrouw?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:34 schreef Aethereal het volgende:
De DM-box van TS zit vol met berichten van echte mannen die haar over de tafel willen buigen en helemaal onder willen spuiten neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |