abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2016 @ 22:27:51 #51
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_159950617
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:25 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ik wist het ook niet, dus zo slecht is het ook weer niet.
Jezus. Gaan jullie ooit wel eens naar een random restaurant? Écht bijna ieder eettentje heeft een tournedos.

Daarbij, typische vrouwen klacht weer. Daarbij zijn er genoeg mannen die klagen over hoe je steeds meer van die Tumblr-achtige body positiviteit dikke wijven zijn. #balans.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_159950654
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:03 schreef wenfer2 het volgende:

[..]


[..]

oO/
Rifapen? Bedoel je die sulletjes met hun LV nektasjes en bontkraag? :')
pi_159950673
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Jezus. Gaan jullie ooit wel eens naar een random restaurant? Écht bijna ieder eettentje heeft een tournedos.
Eén keer per jaar ofzo, maar nog nooit opgemerkt.
Nu houd ik eerlijk gezegd ook meer van frietjes dan van haute cuisine.
pindazakje
  maandag 15 februari 2016 @ 22:30:18 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159950699
* Pietverdriet kent een paar bars waar TS zich door echte mannen kan laten uitwonen. Als er ergens behaarde macho's rondlopen is het wel in de leerscene
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 15 februari 2016 @ 22:30:27 #55
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_159950706
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Eén keer per jaar ofzo, maar nog nooit opgemerkt.
Nu houd ik eerlijk gezegd ook meer van frietjes dan van haute cuisine.
Tournedos is gewoon een stuk vlees, zoals Biefstuk of entrecote. Het is niet eens een gerecht het is letterlijk een stuk van het dier.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_159950733
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Tournedos is gewoon een stuk vlees, zoals Biefstuk of entrecote. Het is niet eens een gerecht het is letterlijk een stuk van het dier.
Is het net zo lekker als biefstuk of anders?
pindazakje
pi_159950776
Vind zelf skinny jeans het toppunt van vernichtering :r

[ Bericht 11% gewijzigd door bombmannl op 15-02-2016 22:48:30 ]
  maandag 15 februari 2016 @ 22:32:40 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159950787
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:31 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Is het net zo lekker als biefstuk of anders?
Is haas, heel zacht en niet bijzonder smaakvol vlees
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_159950802
Nu een eckte man bij Jambers op RTL7 btw.
pindazakje
pi_159950822
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Is haas, heel zacht en niet bijzonder smaakvol vlees
Ossenhaas, of is dat weer iets anders? :@
pindazakje
pi_159950830
Leefde ik maar in de tijd dat elke man de Marlboro man wilde zijn
pi_159950994
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Aah mooi, een topic waarin zolderkamernerds, die de hele dag gamen en één keer per maand douchen, lekker kunnen circlejerken over wat een echte man zou zijn.
Maar ben tenminste geen nichterige hipster :(
  maandag 15 februari 2016 @ 22:39:47 #63
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_159951027
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ossenhaas, of is dat weer iets anders? :@
Het middelste stuk van de ossenhaas is tournedos.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 15 februari 2016 @ 22:40:03 #64
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_159951030
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:38 schreef FlesWater het volgende:

[..]

Maar ben tenminste geen nichterige hipster :(
Weet niet wat erger is.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_159951136
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:26 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Buitenlandse vrouwen stinken :r
Liever een vrouwtje dat naar de kokos ruikt, dan een manwijf dat op 24-jarige leeftijd al met een kortpittig kapsel loopt. En ja, de ervaring leert bij mij dat buitenlandse vrouwen meer vrouwelijke trekjes vertonen dan hun Nederlandse equivalent.
pi_159951144
Ik heb hier echt al 2 topics over gemaakt. Dat bijna alle mannen latente homo's of metromannen zijn. Dit komt door de maatschappij en vooral door de vrouwen zelf. Die stylen hun vriend en zeggen dat hij vrouwen moet respecteren.
  maandag 15 februari 2016 @ 22:43:47 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159951181
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:42 schreef Vermon het volgende:
Ik heb hier echt al 2 topics over gemaakt. Dat bijna alle mannen latente homo's of metromannen zijn. Dit komt door de maatschappij en vooral door de vrouwen zelf. Die stylen hun vriend en zeggen dat hij vrouwen moet respecteren.
Een echte man trekt er zich natuurlijk weinig van aan wat de maatschappij of zijn vriendin zegt hoe hij moetzijn.
The End Times are wild
pi_159951185
ja. nee. nou gaan we het krijgen, hoor.
decennia lang moesten mannen zich beter verzorgen en kleden van de dames.
nu doen ze dat eindelijk (okee, beetje doorgeslagen ondertussen), gaan ze klagen dat er geen 'echte mannen' meer zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
Leefde ik maar in de tijd dat elke man de Marlboro man wilde zijn
[ afbeelding ]
mja. dat bedoel ik dus.
dit is de marlboro man van tegenwoordig.

pi_159951218
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een echte man trekt er zich natuurlijk weinig van aan wat de maatschappij of zijn vriendin zegt hoe hij moetzijn.
Dit hebben de vrouwen zelf gekweekt. En dan nu weer verlangen naar een echte kerel.
Gelukkig kan ik van mezelf zeggen dat ik nog wel een echte kerel ben.
pi_159951278
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Vermon het volgende:

[..]

Dit hebben de vrouwen zelf gekweekt. En dan nu weer verlangen naar een echte kerel.
Gelukkig kan ik van mezelf zeggen dat ik nog wel een echte kerel ben.
Dit
pi_159951300
als je naar een bouwplaats gaat dan vind je daar nog wel eckte mannen ;) misschien fluiten ze nog naar je :o
pi_159951343
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Vermon het volgende:
Dit hebben de vrouwen zelf gekweekt. En dan nu weer verlangen naar een echte kerel.
Gelukkig kan ik van mezelf zeggen dat ik nog wel een echte kerel ben.
Man, jij strijdt toch wel om de grootste kneus van Fok! award. :')
pi_159951356
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:42 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Liever een vrouwtje dat naar de kokos ruikt, dan een manwijf dat op 24-jarige leeftijd al met een kortpittig kapsel loopt. En ja, de ervaring leert bij mij dat buitenlandse vrouwen meer vrouwelijke trekjes vertonen dan hun Nederlandse equivalent.
Ruiken die zoeloe-vrouwen serieus naar kokos? :')
pindazakje
pi_159951360
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:47 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Man, jij strijdt toch wel om de grootste kneus van Fok! award. :')
want
pi_159951373
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
Leefde ik maar in de tijd dat elke man de Marlboro man wilde zijn
[ afbeelding ]
Sigaretten roken :') Die dingen zijn uitgevonden voor vrouwen. Verwijfder dan dat wordt het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')