Jezus. Gaan jullie ooit wel eens naar een random restaurant? Écht bijna ieder eettentje heeft een tournedos.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, dus zo slecht is het ook weer niet.
Eén keer per jaar ofzo, maar nog nooit opgemerkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jezus. Gaan jullie ooit wel eens naar een random restaurant? Écht bijna ieder eettentje heeft een tournedos.
Tournedos is gewoon een stuk vlees, zoals Biefstuk of entrecote. Het is niet eens een gerecht het is letterlijk een stuk van het dier.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eén keer per jaar ofzo, maar nog nooit opgemerkt.
Nu houd ik eerlijk gezegd ook meer van frietjes dan van haute cuisine.
Is het net zo lekker als biefstuk of anders?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tournedos is gewoon een stuk vlees, zoals Biefstuk of entrecote. Het is niet eens een gerecht het is letterlijk een stuk van het dier.
Is haas, heel zacht en niet bijzonder smaakvol vleesquote:Op maandag 15 februari 2016 22:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is het net zo lekker als biefstuk of anders?
Ossenhaas, of is dat weer iets anders?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is haas, heel zacht en niet bijzonder smaakvol vlees
Maar ben tenminste geen nichterige hipsterquote:Op maandag 15 februari 2016 21:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Aah mooi, een topic waarin zolderkamernerds, die de hele dag gamen en één keer per maand douchen, lekker kunnen circlejerken over wat een echte man zou zijn.
Het middelste stuk van de ossenhaas is tournedos.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ossenhaas, of is dat weer iets anders?
Weet niet wat erger is.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:38 schreef FlesWater het volgende:
[..]
Maar ben tenminste geen nichterige hipster
Liever een vrouwtje dat naar de kokos ruikt, dan een manwijf dat op 24-jarige leeftijd al met een kortpittig kapsel loopt. En ja, de ervaring leert bij mij dat buitenlandse vrouwen meer vrouwelijke trekjes vertonen dan hun Nederlandse equivalent.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:26 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Buitenlandse vrouwen stinken
Een echte man trekt er zich natuurlijk weinig van aan wat de maatschappij of zijn vriendin zegt hoe hij moetzijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:42 schreef Vermon het volgende:
Ik heb hier echt al 2 topics over gemaakt. Dat bijna alle mannen latente homo's of metromannen zijn. Dit komt door de maatschappij en vooral door de vrouwen zelf. Die stylen hun vriend en zeggen dat hij vrouwen moet respecteren.
mja. dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
Leefde ik maar in de tijd dat elke man de Marlboro man wilde zijn
[ afbeelding ]
Dit hebben de vrouwen zelf gekweekt. En dan nu weer verlangen naar een echte kerel.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een echte man trekt er zich natuurlijk weinig van aan wat de maatschappij of zijn vriendin zegt hoe hij moetzijn.
Ditquote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Dit hebben de vrouwen zelf gekweekt. En dan nu weer verlangen naar een echte kerel.
Gelukkig kan ik van mezelf zeggen dat ik nog wel een echte kerel ben.
Man, jij strijdt toch wel om de grootste kneus van Fok! award.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Vermon het volgende:
Dit hebben de vrouwen zelf gekweekt. En dan nu weer verlangen naar een echte kerel.
Ruiken die zoeloe-vrouwen serieus naar kokos?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:42 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Liever een vrouwtje dat naar de kokos ruikt, dan een manwijf dat op 24-jarige leeftijd al met een kortpittig kapsel loopt. En ja, de ervaring leert bij mij dat buitenlandse vrouwen meer vrouwelijke trekjes vertonen dan hun Nederlandse equivalent.
wantquote:Op maandag 15 februari 2016 22:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, jij strijdt toch wel om de grootste kneus van Fok! award.
Sigaretten rokenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
Leefde ik maar in de tijd dat elke man de Marlboro man wilde zijn
[ afbeelding ]
Welk cliché?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
al je comments die ik tot nu toe heb gelezen zijn.waardig en voldoen aan een bepaald cliché.
Om wijven een mannelijke stem te kunnen geven.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sigaretten rokenDie dingen zijn uitgevonden voor vrouwen. Verwijfder dan dat wordt het niet.
Nog best accuraat ook alleen dan in wat mindere mate.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De allochtoon-hatende, vrouwen-afzeikende, rechtse-rakker single superkneus.
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De allochtoon-hatende, vrouwen-afzeikende, rechtse-rakker single superkneus.
quote:
Allochtonenhater. Tevens, jouw posts zijn pas kut!quote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar zit Brussel gewoon vol mee hoor.
Hoe diep zit je ondertussen al in mijn pohi?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef Vermon het volgende:
Allochtonenhater. Tevens, jouw posts zijn pas kut!
Vuistdiep! Net zoals in je moeder!quote:Op maandag 15 februari 2016 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe diep zit je ondertussen al in mijn pohi?
Jij hebt volgens mij nog niet eens de baard in de keel johquote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Niet besmet met enig vrouwelijk contact na het verlaten van je moeders baarmoeder?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik ben 19 en heb net mn eerste schaamharenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij nog niet eens de baard in de keel joh
Ik herken me hier wel in, maar ja, ik ben dan ook homoquote:Op maandag 15 februari 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
Diezelfde mannen gooiden je tegen de muur voor een wilde ruige sekspartij om vervolgens te verwachten dat je 5kg tournedos voor ze klaarmaakte.
De man die wat gromt en bier drinkt en niet tot vervelens toe over gevoelens wil praten en de laatste mode.
Betwijfel ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:58 schreef Vermon het volgende:
Vuistdiep! Net zoals in je moeder!
Nee maar ik zit inderdaad je hele pohi te doorzoeken.
Je bent zelf net zo kut als ik en misschien nog wel kutter.
De eerste man staat wel een stuk langer voor de spiegel. Ik heb me laten vertellen dat dat echt niet kan voor een man, maar ik zie dat soort types toch opvallend vaak als voorbeeld aangedragen worden. Zal misschien ook te maken hebben met het feit dat daar meer foto's van te vinden zijn.quote:
Mwah, die weet ik niet, maar wel sommige surinaamse. Ik hoop die zoeloe-vrouwen ook, want het ruikt lekker en ik hou van Afrikaanse vrouwenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ruiken die zoeloe-vrouwen serieus naar kokos?
gebruik je wel eens de pil?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zie, het is gedaan met de ruige kerels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |