Geen argumenten dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het kost mij meer dan tien Nederlandse volzinnen om dat uit te leggen. Of je begrijpt het of je begrijpt het niet.
Ik denk homo, beetje man-bear achtig dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verlaat de Randstad. Bovendien is die 'echte man' van je ook een metroseksueel mietje als je goed kijkt.
Nu Nike Air Max?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?![]()
Trouwens iedereen die mij aanvalt op double monks dit dat. Ik draag geen double monks man, al tijden niet meer!
Dat is toch Russel Crowequote:Op maandag 15 februari 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
Gerard Butler heeft een borsthaar-tanktop.
Ik ben spontaan opgedroogd.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:54 schreef Remqo het volgende:
Haai Abertje, zin in een goed gesprek? hihi
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ts dat wordt dus rifapen en negers neuken.
Sowieso Nederlandersquote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Fatoeman het volgende:
Meeste Nederlandse mannen![]()
Meeste Nederlandse vrouwen![]()
Niet focussen op buitenlands schoon
Zie, het is gedaan met de ruige kerelsquote:Op maandag 15 februari 2016 22:14 schreef Manke het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-drinking-water.html
Dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Aah mooi, een topic waarin zolderkamernerds, die de hele dag gamen en één keer per maand douchen, lekker kunnen circlejerken over wat een echte man zou zijn.
Dat is wel slecht.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:47 schreef wenfer2 het volgende:
Ik moest trouwens googelen om te weten wat tournedos zijn.
Vieze buitenlanders.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Fatoeman het volgende:
Ik heb het idee dat al deze mannen agressief zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:57 schreef KREEFTx het volgende:
Dit zijn echte mannen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
no homo
Buitenlandse vrouwen stinkenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Fatoeman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |