Met schaamhaar bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:32 schreef Aesthetics_ het volgende:
Of waar zijn de echte vrouwen gebleven in dit land
Verlaat de Randstad. Bovendien is die 'echte man' van je ook een metroseksueel mietje als je goed kijkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
Dag FOK! jongens en meisjes,
Wat me de afgelopen tijd opvalt is dat de gemiddelde Nederlandse man aan het vernichteren is. Waar je vroeger een studentencafe binnenstapte zag je groepen kerels aan de bar met pullen bier voetbal kijken.
Diezelfde mannen gooiden je tegen de muur voor een wilde ruige sekspartij om vervolgens te verwachten dat je 5kg tournedos voor ze klaarmaakte.
Vandaag de dag zijn het de zogenaamde hipsters met (nep) bril en iMac die aan een tafeltje in een coffeebar een muntthee drinken en over hun gevoelens praten. Om de 5 minuten moet er een selfie gemaakt worden en taggen ze hun collega's van de 'hipperauweworteltjespakketzaak', dit alles biologisch natuurlijk.
Diezelfde man die via zijn telefoon een date probeert te regelen met Tinder of Paiq alwaar hij strooit met smileys en het gebruik van 'hihi'.
In het weekend staat deze man in een of andere hippe technotent waar hij kan inchecken in het facebookevenement en vervolgens weer gaat, omdat hij maandag wel weer fit moet zijn in de coffeetent.
Even serieus, waar is de echte man gebleven? De man die wat gromt en bier drinkt en niet tot vervelens toe over gevoelens wil praten en de laatste mode.
Als ik dat wil bel ik mijn vriendinnen wel.
Hier een voorbeeld van een echte man;
[ afbeelding ]
En hier een vernichterde man;
[ afbeelding ]
Klacht: de echte man is een uitstervend ras.![]()
Ja oke heb even snel een foto gebruikt voor zo op het eerste gezicht.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verlaat de Randstad. Bovendien is die 'echte man' van je ook een metroseksueel mietje als je goed kijkt.
Zijn die mannen gedegenereerd dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja oke heb even snel een foto gebruikt voor zo op het eerste gezicht.
Ik kom nog weleens in mijn geboortedorp, daar is het niet veel beter.
True.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Aber![]()
Maar Ryan Gosling is ook vernichterd.
Veel mannelijker wordt het niet. En dan komt die rauwe stem er nog eens bovenop.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
Gerard Butler heeft een borsthaar-tanktop.
Het kost mij meer dan tien Nederlandse volzinnen om dat uit te leggen. Of je begrijpt het of je begrijpt het niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:40 schreef Hochwinter het volgende:
Wat is er gay aan biologisch eten?
Nou, ik daag je uit om het te doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:45 schreef wenfer2 het volgende:
Het kost mij meer dan tien Nederlandse volzinnen om dat uit te leggen. Of je begrijpt het of je begrijpt het niet.
Te veel moeite swa.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou, ik daag je uit om het te doen.
Echt hè, al die vieze Ria'squote:Op maandag 15 februari 2016 21:32 schreef Aesthetics_ het volgende:
Of waar zijn de echte vrouwen gebleven in dit land
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind ik nou jammer. Ik wil overigens een mooi schoenentopic van je.
Geen argumenten dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het kost mij meer dan tien Nederlandse volzinnen om dat uit te leggen. Of je begrijpt het of je begrijpt het niet.
Ik denk homo, beetje man-bear achtig dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verlaat de Randstad. Bovendien is die 'echte man' van je ook een metroseksueel mietje als je goed kijkt.
Nu Nike Air Max?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?![]()
Trouwens iedereen die mij aanvalt op double monks dit dat. Ik draag geen double monks man, al tijden niet meer!
Dat is toch Russel Crowequote:Op maandag 15 februari 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
Gerard Butler heeft een borsthaar-tanktop.
Ik ben spontaan opgedroogd.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:54 schreef Remqo het volgende:
Haai Abertje, zin in een goed gesprek? hihi
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ts dat wordt dus rifapen en negers neuken.
Sowieso Nederlandersquote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Fatoeman het volgende:
Meeste Nederlandse mannen![]()
Meeste Nederlandse vrouwen![]()
Niet focussen op buitenlands schoon
Zie, het is gedaan met de ruige kerelsquote:Op maandag 15 februari 2016 22:14 schreef Manke het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-drinking-water.html
Dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Aah mooi, een topic waarin zolderkamernerds, die de hele dag gamen en één keer per maand douchen, lekker kunnen circlejerken over wat een echte man zou zijn.
Dat is wel slecht.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:47 schreef wenfer2 het volgende:
Ik moest trouwens googelen om te weten wat tournedos zijn.
Vieze buitenlanders.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Fatoeman het volgende:
Ik heb het idee dat al deze mannen agressief zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:57 schreef KREEFTx het volgende:
Dit zijn echte mannen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
no homo
Buitenlandse vrouwen stinkenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Fatoeman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |