abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:51:14 #151
356891 Abed
hooggeleid
pi_159957939
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:50 schreef madeliefff het volgende:

[..]

haha mad
Not even mad brah, u jelly?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159957947
Als Nederlandse 'vrouw' het lef hebben om over de Nederlandse man te oordelen :') _O-
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:51:52 #153
138448 PeZu
Suspended animation
pi_159957948
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:44 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind beide niks. Een man moet en niet te gestyld zijn met sjaaltjes ed maar een te mannelijke man a la stalone die ik voorbij zag komen vind ik ook niks.

Ik hou ervan als mannen ook enigszins gevoelig (te mannelijk gaat hiermee niet samen) zijn en je een gesprek met ze kunt voeren , ze wel zo mannelijk zijn dat ze je op het bed gooien en er een beetje nonchalant gekleed bij lopen.

Ik vind het wel jammer dat er weinig leuke mannen zijn die kunnen klussen. .dat is wel sexy namelijk. De meeste mannen die dat kunnen zijn vaak domme simpele, harde boeren
wat een ongkende kortzichtigheid weer eens, echt vrouwen altijd hetzelfde met ze
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_159957956
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:48 schreef Abed het volgende:

[..]

Ik vind dikkige vrouwen niks, daar zijn er een hoop van in Nederland. Van die blonde trienen met een grote bek die denken er goed uit te zien, maar ondertussen bovenbenen bezitten van een lesbische oostblok worstelaar. En dan zichzelf in een te krappe spijkerbroek proberen te hijsen, sowieso spijkerbroek...
Ondertussen zeuren ze om een beetje tegengas en ambitie en hebben ze weinig inhoud. Willen enkel wie is de mol kijken op de bank en in het weekend naar nichterige theatervoorstellingen of culturele zondagen.
Ook doen ze mee aan de colorrun en maken ze spring foto's op het strand, want ze zijn zo lekker gek.

De Nederlandse vrouw :')
y so mad tho
pi_159957966
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:51 schreef kataklysm het volgende:
Als Nederlandse 'vrouw' het lef hebben om over de Nederlandse man te oordelen :') _O-
TS is een Thaise
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:54:49 #156
356891 Abed
hooggeleid
pi_159957988
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:52 schreef Crip het volgende:

[..]

y so mad tho

Al jaren getrouwd hier met een sierlijke catalaanse vrouw, stijlvol, lange donkere haren, jurkjes, vrouwelijk, zucht, zwijmel O+
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159958011
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef Abed het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Al jaren getrouwd hier met een sierlijke catalaanse vrouw, stijlvol, lange donkere haren, jurkjes, vrouwelijk, zucht, zwijmel O+
wrm dan zo mad als je je perfecte wifey al hebt
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:56:47 #158
356891 Abed
hooggeleid
pi_159958026
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef Crip het volgende:

[..]

wrm dan zo mad als je je perfecte wifey al hebt
Om de middelmatige ende ongelukkige mokkels hier te trollen.
Tevens allesbehalve mad.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159958068
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef Abed het volgende:

[..]

Om de middelmatige ende ongelukkige mokkels hier te trollen.
Tevens allesbehalve mad.
ik bespeur nog steeds madness
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:59:47 #160
356891 Abed
hooggeleid
pi_159958073
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:59 schreef Crip het volgende:

[..]

ik bespeur nog steeds madness
u jelly?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159958079
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:48 schreef Abed het volgende:

[..]

Ik vind dikkige vrouwen niks, daar zijn er een hoop van in Nederland. Van die blonde trienen met een grote bek die denken er goed uit te zien, maar ondertussen bovenbenen bezitten van een lesbische oostblok worstelaar. En dan zichzelf in een te krappe spijkerbroek proberen te hijsen, sowieso spijkerbroek...
Ondertussen zeuren ze om een beetje tegengas en ambitie en hebben ze weinig inhoud. Willen enkel wie is de mol kijken op de bank en in het weekend naar nichterige theatervoorstellingen of culturele zondagen.
Ook doen ze mee aan de colorrun en maken ze spring foto's op het strand, want ze zijn zo lekker gek.

De Nederlandse vrouw :')
whhehe met pittig kort kapsel
pi_159958082
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:51 schreef PeZu het volgende:

[..]

wat een ongkende kortzichtigheid weer eens, echt vrouwen altijd hetzelfde met ze
haha zo kom ik ze gewoon tegen ja. Kunnen Klussen is verder geen vereiste ofzo maar is wel sexy
pi_159958093
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:51 schreef Abed het volgende:

[..]

Not even mad brah, u jelly?
niet echt nee
pi_159958099
Ook niet nep
  dinsdag 16 februari 2016 @ 10:01:47 #165
356891 Abed
hooggeleid
pi_159958100
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 10:01 schreef madeliefff het volgende:

[..]

niet echt nee
yeah u jelly.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159958105
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:59 schreef Abed het volgende:

[..]

u jelly?
kweenie ben nie nederlands
pi_159958120
Maar laten we het even centraal houden.

Waar zit je mee Abed=
  dinsdag 16 februari 2016 @ 10:04:33 #168
451028 Magemelvin
Life is short
pi_159958138
Genderrollen. :') x 836789356784578457065347534
Winnaar beste KLB user 2017
Winnaar grappigste topic KLB 2018
  dinsdag 16 februari 2016 @ 10:07:18 #169
356891 Abed
hooggeleid
pi_159958172
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 10:03 schreef Crip het volgende:
Maar laten we het even centraal houden.

Waar zit je mee Abed=
Nergens mee, de Nederlandse man is ook een knuppel of een boer. Met name de onterechte arrogantie van sommigen.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159958264
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 10:07 schreef Abed het volgende:

[..]

Nergens mee, de Nederlandse man is ook een knuppel of een boer. Met name de onterechte arrogantie van sommigen.
o oke
pi_159958273
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 10:03 schreef Crip het volgende:
Maar laten we het even centraal houden.

Waar zit je mee Abed=
Je kan beter vragen wat de issues zijn van de vrouwen in dit topic
pi_159958296
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 10:13 schreef KREEFTx het volgende:

[..]

Je kan beter vragen wat de issues zijn van de vrouwen in dit topic
y so jelly tho
pi_159958334
Terechte klacht.
pi_159958346
Geef mij maar een geile bouwvakker in plaats van zo'n kantoorloser.
pi_159958370
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 10:07 schreef Abed het volgende:

[..]

Nergens mee, de Nederlandse man is ook een knuppel of een boer. Met name de onterechte arrogantie van sommigen.
Haha, mad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')