wat een ongkende kortzichtigheid weer eens, echt vrouwen altijd hetzelfde met zequote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:44 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind beide niks. Een man moet en niet te gestyld zijn met sjaaltjes ed maar een te mannelijke man a la stalone die ik voorbij zag komen vind ik ook niks.
Ik hou ervan als mannen ook enigszins gevoelig (te mannelijk gaat hiermee niet samen) zijn en je een gesprek met ze kunt voeren , ze wel zo mannelijk zijn dat ze je op het bed gooien en er een beetje nonchalant gekleed bij lopen.
Ik vind het wel jammer dat er weinig leuke mannen zijn die kunnen klussen. .dat is wel sexy namelijk. De meeste mannen die dat kunnen zijn vaak domme simpele, harde boeren
y so mad thoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:48 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vind dikkige vrouwen niks, daar zijn er een hoop van in Nederland. Van die blonde trienen met een grote bek die denken er goed uit te zien, maar ondertussen bovenbenen bezitten van een lesbische oostblok worstelaar. En dan zichzelf in een te krappe spijkerbroek proberen te hijsen, sowieso spijkerbroek...
Ondertussen zeuren ze om een beetje tegengas en ambitie en hebben ze weinig inhoud. Willen enkel wie is de mol kijken op de bank en in het weekend naar nichterige theatervoorstellingen of culturele zondagen.
Ook doen ze mee aan de colorrun en maken ze spring foto's op het strand, want ze zijn zo lekker gek.
De Nederlandse vrouw
TS is een Thaisequote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:51 schreef kataklysm het volgende:
Als Nederlandse 'vrouw' het lef hebben om over de Nederlandse man te oordelen![]()
wrm dan zo mad als je je perfecte wifey al hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef Abed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al jaren getrouwd hier met een sierlijke catalaanse vrouw, stijlvol, lange donkere haren, jurkjes, vrouwelijk, zucht, zwijmel
Om de middelmatige ende ongelukkige mokkels hier te trollen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm dan zo mad als je je perfecte wifey al hebt
ik bespeur nog steeds madnessquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Om de middelmatige ende ongelukkige mokkels hier te trollen.
Tevens allesbehalve mad.
whhehe met pittig kort kapselquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:48 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vind dikkige vrouwen niks, daar zijn er een hoop van in Nederland. Van die blonde trienen met een grote bek die denken er goed uit te zien, maar ondertussen bovenbenen bezitten van een lesbische oostblok worstelaar. En dan zichzelf in een te krappe spijkerbroek proberen te hijsen, sowieso spijkerbroek...
Ondertussen zeuren ze om een beetje tegengas en ambitie en hebben ze weinig inhoud. Willen enkel wie is de mol kijken op de bank en in het weekend naar nichterige theatervoorstellingen of culturele zondagen.
Ook doen ze mee aan de colorrun en maken ze spring foto's op het strand, want ze zijn zo lekker gek.
De Nederlandse vrouw
haha zo kom ik ze gewoon tegen ja. Kunnen Klussen is verder geen vereiste ofzo maar is wel sexyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een ongkende kortzichtigheid weer eens, echt vrouwen altijd hetzelfde met ze
Nergens mee, de Nederlandse man is ook een knuppel of een boer. Met name de onterechte arrogantie van sommigen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:03 schreef Crip het volgende:
Maar laten we het even centraal houden.
Waar zit je mee Abed=
o okequote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:07 schreef Abed het volgende:
[..]
Nergens mee, de Nederlandse man is ook een knuppel of een boer. Met name de onterechte arrogantie van sommigen.
Je kan beter vragen wat de issues zijn van de vrouwen in dit topicquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:03 schreef Crip het volgende:
Maar laten we het even centraal houden.
Waar zit je mee Abed=
y so jelly thoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:13 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat de issues zijn van de vrouwen in dit topic
Haha, mad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:07 schreef Abed het volgende:
[..]
Nergens mee, de Nederlandse man is ook een knuppel of een boer. Met name de onterechte arrogantie van sommigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |