abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2016 @ 04:17:32 #126
338319 ZarB
Piņa colada
pi_159956340
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 04:03 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Op die tweede na zien geen een van die mannen op die foto er tiptop uit maar eerder homo vind je niet?

Vind dit er meer tiptop uitzien of niet?

[ afbeelding ]
Ik bedoel gewoon "gestyled". Teveel over nagedacht. Teveel werk. Te geforceerd. En die eerste is echt ultra fout. Hoe die naar dat sjaaltje kijkt... :')
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 februari 2016 @ 04:19:38 #127
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159956341
Altijd dat gejank dat er geen echte mannen meer zijn :') Bedank daar de feministen maar voor, met hun bullshit. Dankzij die pittige Ria's is de samenleving totaal vernichterd.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_159956349
Die laatste is gewoon een nicht :')
International
pi_159956360
Faggitssss. komt door de vrouwelijke hormonen die in het plastic van verpakkingen zitten.
pi_159956424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 04:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd dat gejank dat er geen echte mannen meer zijn :') Bedank daar de feministen maar voor, met hun bullshit. Dankzij die pittige Ria's is de samenleving totaal vernichterd.
pi_159956482
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
Dag FOK! jongens en meisjes,

Wat me de afgelopen tijd opvalt is dat de gemiddelde Nederlandse man aan het vernichteren is. Waar je vroeger een studentencafe binnenstapte zag je groepen kerels aan de bar met pullen bier voetbal kijken.
Diezelfde mannen gooiden je tegen de muur voor een wilde ruige sekspartij om vervolgens te verwachten dat je 5kg tournedos voor ze klaarmaakte.

Vandaag de dag zijn het de zogenaamde hipsters met (nep) bril en iMac die aan een tafeltje in een coffeebar een muntthee drinken en over hun gevoelens praten. Om de 5 minuten moet er een selfie gemaakt worden en taggen ze hun collega's van de 'hipperauweworteltjespakketzaak', dit alles biologisch natuurlijk.

Diezelfde man die via zijn telefoon een date probeert te regelen met Tinder of Paiq alwaar hij strooit met smileys en het gebruik van 'hihi'.

In het weekend staat deze man in een of andere hippe technotent waar hij kan inchecken in het facebookevenement en vervolgens weer gaat, omdat hij maandag wel weer fit moet zijn in de coffeetent.

Even serieus, waar is de echte man gebleven? De man die wat gromt en bier drinkt en niet tot vervelens toe over gevoelens wil praten en de laatste mode.
Als ik dat wil bel ik mijn vriendinnen wel.

Hier een voorbeeld van een echte man;
[ afbeelding ]

En hier een vernichterde man;

[ afbeelding ]

Klacht: de echte man is een uitstervend ras. ;(
^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 16-02-2016 07:15:59 ]
pi_159956989
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 06:54 schreef Werkman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bedankt voor je bijdrage.
pi_159957011
quote:

[..]

^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
in kleine dorpjes lopen ze nog wel eens rond, vaak mannen ergens in de 60 met een vrouw met pittig kort kapsel aan de zijde :')
pi_159957020
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit zijn idd wel eckte mannen niet van die hipster flikkers van de starbucks of hipster clubs.
pi_159957035
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 03:23 schreef ZarB het volgende:
[ afbeelding ]

Ik haak hierop af. Zou me veel te veel onder druk gezet voelen om er ook zo tiptop uit te zien. Daar beginnen we maar niet aan :z

Waarom doet m'n plaatje het niet? :( :( O ik zie het al. Opgelost
Dit zijn gewoon nichten.
pi_159957058
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 04:17 schreef ZarB het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon "gestyled". Teveel over nagedacht. Teveel werk. Te geforceerd. En die eerste is echt ultra fout. Hoe die naar dat sjaaltje kijkt... :')
Hee Zarb alles kits
pi_159957069
Hou toch je bek dom wijf.
pi_159957104
Nederland is sowieso verwijfd, voor eckte mannen moet je naar landen met een masculiene cultuur. Duitsland/ Oostenrijk? Ga eens skiles geven dan heb je ook genoeg eckte. Of naar Scandinavië naar de koudere gebieden, daar overleven ook slechtst de eckte
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:09:23 #139
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_159957391
Joehoe.

Onterechte klacht. En nu ga ik sjoppen. *O*
Ja ja
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:32:21 #140
138448 PeZu
Suspended animation
pi_159957683
begeef je eens in anderen kringen, echte mannen zat hoor
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:33:38 #141
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_159957704
Op zich terechte klacht, maar inderdaad:

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:34 schreef LXIV het volgende:
Bovendien is die 'echte man' van je ook een metroseksueel mietje als je goed kijkt.
pi_159957733
Gelukkig komen er hordes echte mannen uit het midden oosten en donker Afrika hierheen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_159957751
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 08:39 schreef LethalNinja het volgende:
Nederland is sowieso verwijfd, voor eckte mannen moet je naar landen met een masculiene cultuur. Duitsland/ Oostenrijk? Ga eens skiles geven dan heb je ook genoeg eckte. Of naar Scandinavië naar de koudere gebieden, daar overleven ook slechtst de eckte
Als er ergens veel verwijfde mannen wonen is het wel Scandinavie _O-. Zweden :')
pi_159957790
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:38 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Als er ergens veel verwijfde mannen wonen is het wel Scandinavie _O-. Zweden :')
:o zal wel meevallen toch hoe overleven ze anders die kou, de hoge drankprijzen en verdere barre omstandigheden
pi_159957801
Ik val op beiden, maar geen faggot hipsters. beetje van die ruige beer hipsters ;s

:9~

pi_159957802
Man zijn heeft weinig met je hobby's te maken, of dat nou voetbal kijken en bier drinken is. Man zijn is hard werken om goed te kunnen zorgen voor je vrouw en kinderen. Geen tijd hebben om je gevoelens te uiten, want er moet gewerkt worden. En als je dan toch nog problemen hebt, los je dat zelf wel op.

Echte vrouwen zijn dan ook vrouwen die goed voor zichzelf zorgen, het huis schoonhouden, de kinderen opvoeden en het eten op tijd op tafel zetten. En begrijpen dat haar vent geen tijd voor haar heeft, maar alsnog beseffen dat hij enorm veel om haar geeft.

De 'modernisering' heeft toegeslagen in Nederland...
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:42:51 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159957805
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_159957825
Ik vind beide niks. Een man moet en niet te gestyld zijn met sjaaltjes ed maar een te mannelijke man a la stalone die ik voorbij zag komen vind ik ook niks.

Ik hou ervan als mannen ook enigszins gevoelig (te mannelijk gaat hiermee niet samen) zijn en je een gesprek met ze kunt voeren , ze wel zo mannelijk zijn dat ze je op het bed gooien en er een beetje nonchalant gekleed bij lopen.

Ik vind het wel jammer dat er weinig leuke mannen zijn die kunnen klussen. .dat is wel sexy namelijk. De meeste mannen die dat kunnen zijn vaak domme simpele, harde boeren
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:48:10 #149
356891 Abed
hooggeleid
pi_159957890
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:44 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind beide niks. Een man moet en niet te gestyld zijn met sjaaltjes ed maar een te mannelijke man a la stalone die ik voorbij zag komen vind ik ook niks.

Ik hou ervan als mannen ook enigszins gevoelig (te mannelijk gaat hiermee niet samen) zijn en je een gesprek met ze kunt voeren , ze wel zo mannelijk zijn dat ze je op het bed gooien en er een beetje nonchalant gekleed bij lopen.

Ik vind het wel jammer dat er weinig leuke mannen zijn die kunnen klussen. .dat is wel sexy namelijk. De meeste mannen die dat kunnen zijn vaak domme simpele, harde boeren
Ik vind dikkige vrouwen niks, daar zijn er een hoop van in Nederland. Van die blonde trienen met een grote bek die denken er goed uit te zien, maar ondertussen bovenbenen bezitten van een lesbische oostblok worstelaar. En dan zichzelf in een te krappe spijkerbroek proberen te hijsen, sowieso spijkerbroek...
Ondertussen zeuren ze om een beetje tegengas en ambitie en hebben ze weinig inhoud. Willen enkel wie is de mol kijken op de bank en in het weekend naar nichterige theatervoorstellingen of culturele zondagen.
Ook doen ze mee aan de colorrun en maken ze spring foto's op het strand, want ze zijn zo lekker gek.

De Nederlandse vrouw :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159957924
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:48 schreef Abed het volgende:

[..]

Ik vind dikkige vrouwen niks, daar zijn er een hoop van in Nederland. Van die blonde trienen met een grote bek die denken er goed uit te zien, maar ondertussen bovenbenen bezitten van een lesbische oostblok worstelaar. En dan zichzelf in een te krappe spijkerbroek proberen te hijsen, sowieso spijkerbroek...
Ondertussen zeuren ze om een beetje tegengas en ambitie en hebben ze weinig inhoud. Willen enkel wie is de mol kijken op de bank en in het weekend naar nichterige theatervoorstellingen of culturele zondagen.
Ook doen ze mee aan de colorrun en maken ze spring foto's op het strand, want ze zijn zo lekker gek.

De Nederlandse vrouw :')
haha mad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')