Kleurtjes aan zijkant geven geslacht aanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel en kan daardoor je geslacht niet zien, wat noodzakelijk om je post in de juiste context te plaatsen.
Holy fuck... Hoe lang al?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kleurtjes aan zijkant geven geslacht aan
Hoe groot denk je dat een tournedos kan zijn?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:30 schreef Oberkullie het volgende:
Diezelfde mannen gooiden je tegen de muur voor een wilde ruige sekspartij om vervolgens te verwachten dat je 5kg tournedos voor ze klaarmaakte.
Het is niet erg dat vrouwen kleding kopen voor hun man. Manen hebben namelijk geen idee en/of tijd om kleding te kopen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:50 schreef Piger het volgende:
Genoeg mensen die TS wel even ruw willen afwerken tegen een muur, dus ik zie het probleem niet.
Vrouwen weten gewoon niet wat ze willen. Koop dan ook geen broek/trui voor je man, als je de stad uit komt, dan vraag je er om.
Pics?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
Niks te danken! Ik ondervind het dagelijks zelf aan den lijve!![]()
Op de betoncentrale durf ik best te beweren dat wij stuk voor stuk tot de uitstervende kerels horen.
Zwaar fysiek werk, ongeschoren rauwdouwers met de bek vol over vrouwen, voetbal en bier.
Sorry, maar ouderwetse mannelijkheid en sixpack's hebben noodzakelijk niks met elkaar te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
mew.... la maar zitten dan![]()
ik dacht meer aan zoiets![]()
[ afbeelding ]
ja, ja, maar je moet wel warm kunnen draaien zeg maarquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:54 schreef Werkman het volgende:
[..]
Sorry, maar ouderwetse mannelijkheid en sixpack's hebben noodzakelijk niks met elkaar te maken.
Het is meer een mentaliteitskwestie.
We hebben wel deze exemplaren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:55 schreef FANN het volgende:
ja, ja, maar je moet wel warm kunnen draaien zeg maar
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:56 schreef Werkman het volgende:
[..]
We hebben wel deze exemplaren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:56 schreef Werkman het volgende:
[..]
We hebben wel deze exemplaren.
[ afbeelding ]
Met getuite lipjes en de haren keurig in modelquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:59 schreef Rauw. het volgende:
Aangetrokken voelen tot woest mannelijke arbeiders en vervolgens verwachten dat ze eruit zien als een verwend model
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |