SPOILER: Vocking worstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
neequote:
Neequote:
Ben 22. Ik vermoed dat ik nog 8 decennia meega. In die tijd wil ik graag genieten van de natuur. Niet aanzien de poolkappen, regenwouden en oceanen vernietigd worden door de mensheid.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
dat belangrijk vinden als je over een paar decennia al dood bent. Who cares
echt?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:05 schreef datismijnmening het volgende:
Ben 22. Ik vermoed dat ik nog 8 decennia meega.
heldquote:
quote:
Word je na een tijdje ook moe vanquote:Op maandag 15 februari 2016 02:04 schreef Calcio het volgende:
Hey maar dimm waarom heb je niet je eigen muziek dan in de auto
Denken dat je 100+ word als je elke dag aan de drugs zitquote:Op maandag 15 februari 2016 02:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben 22. Ik vermoed dat ik nog 8 decennia meega. In die tijd wil ik graag genieten van de natuur. Niet aanzien de poolkappen, regenwouden en oceanen vernietigd worden door de mensheid.
Freud mag een hoop uit gaan leggenquote:
Aangezien medische vooruitgang en levensverwachting exponentieel omhoog gaan zie ik 80 jaar wel als een minimumquote:
Wat een achterlijk argument is dat; jamaar hullie boeit het ook geen fuckquote:Op maandag 15 februari 2016 02:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
Denken dat je 100+ word als je elke dag aan de drugs zit
Maar ff serieus. Je hebt wel een punt maar zou het niet al te laat zijn? En dan heeft het wel zin als de overgrote meerderheid zich er niet druk om maakt...
true that maar heb zoiets van tja het is niet alsof er iets veranderd als jezelf milieubewust word zolang landen als china en de vs niets doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben 22. Ik vermoed dat ik nog 8 decennia meega. In die tijd wil ik graag genieten van de natuur. Niet aanzien de poolkappen, regenwouden en oceanen vernietigd worden door de mensheid.
sry hoor ik ga wel weer :squote:Op maandag 15 februari 2016 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oh dat kutjong is er, ben gelijk weer weg
ik las laatst zelfs dan 1 op de 3 meisjes nu geboren worden de 100 halenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aangezien medische vooruitgang en levensverwachting exponentieel omhoog gaan zie ik 80 jaar wel als een minimum
De hoop op harmonie en allesquote:Op maandag 15 februari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je 100 jaar in deze kutwereld willen leven
Zit ik niet. Tenzij je caffeine en alcohol (gem 3 glazen) als drugs zietquote:Op maandag 15 februari 2016 02:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
Denken dat je 100+ word als je elke dag aan de drugs zit
Te laat? Nee. Op het randje? Absoluut. Als er niet heel snel iets wordt gedaan aan de (Amerikaanse) consumptiemaatschappij en de overbevolking dan is het klaar met de mensheid voordat ze het hoogtepunt van haar kunnen heeft bereikt. #transhumanisme.quote:Maar ff serieus. Je hebt wel een punt maar zou het niet al te laat zijn? En dan heeft het wel zin als de overgrote meerderheid zich er niet druk om maakt...
blijf je je er maar druk om maken, wat toch niks verandert. Ik doe het nietquote:Op maandag 15 februari 2016 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een achterlijk argument is dat; jamaar hullie boeit het ook geen fuck
gebeurt toch nietquote:
En betere wereld begint bij jezelf swaquote:Op maandag 15 februari 2016 02:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true that maar heb zoiets van tja het is niet alsof er iets veranderd als jezelf milieubewust word zolang landen als china en de vs niets doen.
vgm ben je dan een alcoholist volgens instantiesquote:Op maandag 15 februari 2016 02:10 schreef datismijnmening het volgende:
en alcohol (gem 3 glazen) als drugs ziet
Het is hooguit een strevenquote:
#femaleprivilegequote:Op maandag 15 februari 2016 02:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik las laatst zelfs dan 1 op de 3 meisjes nu geboren worden de 100 halen
De bevolking blijft ook maar stijgen (vooral moslimlanden en Azië/Afrika) maar een paar week geleden hebben we internationaal toch verdragen getekend? Miss dat dat nog wat helptquote:Op maandag 15 februari 2016 02:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit ik niet. Tenzij je caffeine en alcohol (gem 3 glazen) als drugs ziet
[..]
Te laat? Nee. Op het randje? Absoluut. Als er niet heel snel iets wordt gedaan aan de (Amerikaanse) consumptiemaatschappij en de overbevolking dan is het klaar met de mensheid voordat ze het hoogtepunt van haar kunnen heeft bereikt. #transhumanisme.
Als ik niet oud zou worden zou ik onsterfelijk willen zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je 100 jaar in deze kutwereld willen leven
Fuck jellinekquote:Op maandag 15 februari 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
vgm ben je dan een alcoholist volgens instanties
meh, ja van de ene kant wel, maar dan niet in m'n eentjequote:Op maandag 15 februari 2016 02:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik niet oud zou worden zou ik onsterfelijk willen zijn
Het leuke is dat je het einde van de wereld dan meemaakt, ben namelijk heel benieuwd hoe dat zou gaan. Meteorieten of overstromingen oid. Geen idee.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik niet oud zou worden zou ik onsterfelijk willen zijn
truequote:
Ja kap nou maar weer.quote:
Stop eens met sinas drinken, je kan er niet tegenquote:
Met mijn vriendin jaquote:Op maandag 15 februari 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, ja van de ene kant wel, maar dan niet in m'n eentje
It'll be fast so /carequote:Op maandag 15 februari 2016 02:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
Het leuke is dat je het einde van de wereld dan meemaakt, ben namelijk heel benieuwd hoe dat zou gaan. Meteorieten of overstromingen oid. Geen idee.
weet ook niet of je dát nou moet willen voor de eeuwigheidquote:
srs ligt het aan mij of was je vroeger echt veel rechtser?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En betere wereld begint bij jezelf swa
heb jij de tt aangepastquote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef hugecooll het volgende:
TT gefixt
Zit gvd geen stopknop op da jong
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef hugecooll het volgende:
TT gefixt
Zit gvd geen stopknop op da jong
Ja, moet nog steeds reageren, al lijkt de hele discussie een andere kant op te lopenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je mn quote in het cultuurrelativisten topic nog gelezen btw?
Ooit. Ik vrees alleen dat de mensheid zichzelf kapot maakt voor we bij dat punt zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef Calcio het volgende:
Miss dat ze met de technologie onsterfelijkheid kunnen uitvinden.
wat demk jijquote:Op maandag 15 februari 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
zou t ff mee naar achter nemen als ik jou was failax
oeh daar las ik tijdens mijn uitstapje naar tru ook nog iets overquote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef Calcio het volgende:
Miss dat ze met de technologie onsterfelijkheid kunnen uitvinden.
lijkt me engquote:Op maandag 15 februari 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:k
[..]
oeh daar las ik tijdens mijn uitstapje naar tru ook nog iets over
gwn je brein uploaden naar een computer, dat lijkt me wel vet. dat je dan ook in allerlei hardware geplaatst kan worden zoals een ruimteschip ofzo
Gewoon beetje on the side neukenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ook niet of je dát nou moet willen voor de eeuwigheid
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon beetje on the side neuken
Ik vind dat soort onderwerpen altijd een beetje jammer. Valt gewoon niet normaal over te discussiërenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je mn quote in het cultuurrelativisten topic nog gelezen btw?
Ligt aan jouquote:Op maandag 15 februari 2016 02:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
srs ligt het aan mij of was je vroeger echt veel rechtser?
hoezoquote:
Het begon wel leuk, daarna werd het standaard over en weer gemeuk, en dat vind ik jammer.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dat soort onderwerpen altijd een beetje jammer. Valt gewoon niet normaal over te discussiëren
In theorie ja. Als Rusland en Amerika morgen besluiten al hun atoomwapens te gebruiken is het klaar met deze aardkloot.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
denk jij dat wij dat zelfs nog mee kunnen maken?
of israëlquote:Op maandag 15 februari 2016 02:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In theorie ja. Als Rusland en Amerika morgen besluiten al hun atoomwapens te gebruiken is het klaar met deze aardkloot.
waar gaat dit overquote:Op maandag 15 februari 2016 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het begon wel leuk, daarna werd het standaard over en weer gemeuk, en dat vind ik jammer.
care to elaborate, klinkt niet positief?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, moet nog steeds reageren, al lijkt de hele discussie een andere kant op te lopen
Da's altijd. Eigenlijk standaard omdat onderscheid maken racistisch is en dat is slecht dus is het niet zo en meer van zulksquote:Op maandag 15 februari 2016 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het begon wel leuk, daarna werd het standaard over en weer gemeuk, en dat vind ik jammer.
Vergeet de Noord Koreaanse kernproeven nietquote:
denk niet dat die het voor elkaar krijgen om genoeg te produceren om de mensheid te vernietigenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vergeet de Noord Koreaanse kernproeven niet
waarom niet als ik vragen mag?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dat soort onderwerpen altijd een beetje jammer. Valt gewoon niet normaal over te discussiëren
best beangstigend als je daar over nadenkent. Helemaal omdat (ze je willen geloven) dat Europa in het er tussenin ligt.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In theorie ja. Als Rusland en Amerika morgen besluiten al hun atoomwapens te gebruiken is het klaar met deze aardkloot.
Racisme is toch ook slecht?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's altijd. Eigenlijk standaard omdat onderscheid maken racistisch is en dat is slecht dus is het niet zo en meer van zulks
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's altijd. Eigenlijk standaard omdat onderscheid maken racistisch is en dat is slecht dus is het niet zo en meer van zulks
ze hebben wel grote bek altijdquote:Op maandag 15 februari 2016 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat die het voor elkaar krijgen om genoeg te produceren om de mensheid te vernietigen
Zoveel heeft Israël er niet. Als zij ze allemaal afvuren op "ergens in het Midden-Oosten" zijn de gevolgen nog wel te overzien. Amerika en Rusland hebben in het ergste geval +4.500 kernkoppen.quote:
jidf plsquote:Op maandag 15 februari 2016 02:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
israel heeft die niet geloof me ben jood.
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niemand weet hoeveel kernwapens Israël heeft.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoveel heeft Israël er niet. Als zij ze allemaal afvuren op "ergens in het Midden-Oosten" zijn de gevolgen nog wel te overzien. Amerika en Rusland hebben in het ergste geval +4.500 kernkoppen.
Het is ook louter toeval dat het Kenianen zijn die marathons winnenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
whatover floats ur boat G. vanwaar dat natuurrandje?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt aan jou![]()
Ik ben ultrarechts met een zacht natuurrandje
En binden altijd weer in als het die dikke cartman te heet wordt onder de voeten.quote:
Als Amerika en Rusland een atoomoorlog beginnen is heel de wereld kapot. Dat Europa daartussen in licht maakt dan geen kut meer uit.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:22 schreef Calcio het volgende:
[..]
best beangstigend als je daar over nadenkent. Helemaal omdat (ze je willen geloven) dat Europa in het er tussenin ligt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreemd gesprek. Waar gaat dit over?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is ook louter toeval dat het Kenianen zijn die marathons winnen
sry ga niet happenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je bewijs dat ze die wel hebben? en ook al hebben ze die wel is het alleen defence.
Naja het is net hoe je het bekijkt. Als je bijvoorbeeld zou zeggen dat een bepaald ras gemiddeld gezien minder intelligent is, dan zou je dat kunnen opvatten als dat dat ras 'dus' minderwaardig is en dat is racistisch en dat is slecht.quote:
lichtquote:Op maandag 15 februari 2016 02:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als Amerika en Rusland een atoomoorlog beginnen is heel de wereld kapot. Dat Europa daartussen in licht maakt dan geen kut meer uit.
Schattingen lopen tussen de 60 en 400. Ik ga uit van een lage schatting en neig naar de honderd. Genoeg om het zand in het Midden-Oosten met het zand gelijk te maken maar denk dat de wereld het wel zou overleven.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand weet hoeveel kernwapens Israël heeft.
Ik hou van dieren en de natuur derhalve een natuurrandjequote:Op maandag 15 februari 2016 02:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
whatover floats ur boat G. vanwaar dat natuurrandje?
ah cool je bent het dus met me eens. snap best dat het gevoelig ligt maar feiten ontkennen zoals sommigen doen vind ik een beetjequote:
geen school morgen?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben dronken en fuck Nederlandse WWspelling
ben srs, vanwege die kernwapens is er al jaren relatieve vrede tussen israel en de arabieren itt de zesdaagse oorlog etc.quote:
Ik kon dat topic zo gauw niet vinden, maar ik vind het een beetje raar om bepaald onderzoek niet te verrichten (en zelfs tegen te werken) omdat het antwoord misschien niet in je straatje past.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah cool je bent het dus met me eens. snap best dat het gevoelig ligt maar feiten ontkennen zoals sommigen doen vind ik een beetjealhoewel ik het in dat topic wellicht wat aandikte.
KLB / Cultuurrelativisten.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreemd gesprek. Waar gaat dit over?
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:26 schreef hugecooll het volgende:
Naja het is net hoe je het bekijkt.
Nee, ook dat is stereotypering en wat mij betreft fout.quote:Maar als een ras meer atletische aanleg heeft, dan mag je dat wel opmerken, terwijl je dan natuurlijk net zo goed de andere rassen in dat opzicht minderwaardig noemt ten opzichte van dat ras.
Ook als je niet handelt naar je racistische gedachtegoed ben je fout bezig.quote:Terwijl je dat soort informatie, mits correct, ook gewoon voor kennisgeving kunt aannemen en iedereen gelijkwaardig kunt behandelen, dus zonder het discriminatoire aspect van racisme.
dit dus alhoewel ik het oneens ben met de informatie voor kennisgeving aan te nemen en er verder niets mee te doen, men moet nu eenmaal accepteren dat die verschillen op verschillende vlakken leiden tot verschillend gedrag en negatieve aspecten zouden dan juist aangepakt moeten worden mbv die informatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja het is net hoe je het bekijkt. Als je bijvoorbeeld zou zeggen dat een bepaald ras gemiddeld gezien minder intelligent is, dan zou je dat kunnen opvatten als dat dat ras 'dus' minderwaardig is en dat is racistisch en dat is slecht.
Maar als een ras meer atletische aanleg heeft, dan mag je dat wel opmerken, terwijl je dan natuurlijk net zo goed de andere rassen in dat opzicht minderwaardig noemt ten opzichte van dat ras.
Terwijl je dat soort informatie, mits correct, ook gewoon voor kennisgeving kunt aannemen en iedereen gelijkwaardig kunt behandelen, dus zonder het discriminatoire aspect van racisme.
Waarom?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Nee, ook dat is stereotypering en wat mij betreft fout.
[..]
Ook als je niet handelt naar je racistische gedachtegoed ben je fout bezig.
Linkse untermenschenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:32 schreef deadprez het volgende:
Maar oké het is blijkbaar de schuld van mensen die vinden dat racisme slecht is dat dat soort topics ontsporen.
dit dus zoals ik al eerder zei gewoon puur zelfverdediging.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schattingen lopen tussen de 60 en 400. Ik ga uit van een lage schatting en neig naar de honderd. Genoeg om het zand in het Midden-Oosten met het zand gelijk te maken maar denk dat de wereld het wel zou overleven.
Omdat het een nogal achterhaalde gedachte is dat er een noemenswaardig verschil is tussen 'rassen'?quote:
denk nie dat dat mogelijk is met zo'n zoonquote:Op maandag 15 februari 2016 02:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal je moeder eens blij maken godverdomme
quote:
Laten we eerlijk zijn dat er degelijk verschillen zijn tussen rassen en bijbehorende culturen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:32 schreef deadprez het volgende:
Maar oké het is blijkbaar de schuld van mensen die vinden dat racisme slecht is dat dat soort topics ontsporen.
....quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat er degelijk verschillen zijn tussen rassen en bijbehorende culturen.
Zie je zelf een Eskimo een marathon winnen? Nee, zij hebben andere eigenschappen, 50 tinten wit in sneeuw onderscheiden.
Het utopie is dat mensen gelijke rechten heeft, maar eigenschappen blijven verschillen.
Zonder wederzijdse atoomdreiging was de wereld allang kapot geweestquote:Op maandag 15 februari 2016 02:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dit dus zoals ik al eerder zei gewoon puur zelfverdediging.
Er zal deze zomer wel weer zo'n conflict daar uitbrekenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder wederzijdse atoomdreiging was de wereld allang kapot geweest![]()
Dat Israël kernwapens is niet meer dan terecht, ik vind het alleen jammer dat groeperingen als Palestina niet inzien dat ze om die reden nooit gaan winnen.
Het is zo jammer dat Israël zo geheimzinnig blijft doen. Waarom laten ze geen controleurs toe? Waarom dreigen ze ermee de hele wereld mee te nemen als zij dreigen te vergaan?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat Israël kernwapens is niet meer dan terecht, ik vind het alleen jammer dat groeperingen als Palestina niet inzien dat ze om die reden nooit gaan winnen.
Beter gewoon Palestina van de kaart vegenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:36 schreef Calcio het volgende:
[..]
Er zal deze zomer wel weer zo'n conflict daar uitbreken
Ik ben chill, vind het gewoon niet kunnen.quote:
8uur -propaganda- journaalquote:Op maandag 15 februari 2016 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter gewoon Palestina van de kaart vegen![]()
Kunnen we het 8 uurjournaal weer voor belangrijke dingen gebruiken
Geheimzinnig denk ik omdat het juist meer afschrikt. Als de tegenpartij weet waar ze aan toe zijn dan kunnen ze zich daar op voorbereiden, als ze moeten gissen dan is dat in het voordeel van Israël.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat Israël zo geheimzinnig blijft doen. Waarom laten ze geen controleurs toe? Waarom dreigen ze ermee de hele wereld mee te nemen als zij dreigen te vergaan?
Hoezo? ik kaart alleen aan dat bepaalde bevolkingsgroepen eigenschappen bevat wat in hun voordeel werkt. Daarnaast ben ik wel van mening dat mensenrechten voor iedereen geldt, van Eskimo tot Keniaanquote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
....
Kerel dit overschrijdt echt alle grenzen. En dat als mod.
Eens alhoewel dat voor onderzoek op meer gebieden geldt en wat wellicht nog vreemder is is dat sommige mensen complete wetenschapsgebieden verwerpen omdat het antwoord ze niet aanstaat met als meest bekende voorbeeld wellicht de rednecks die klimaatverandering ontkennen met als argument dat er eens een keer sneeuw valt in januariquote:Op maandag 15 februari 2016 02:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kon dat topic zo gauw niet vinden, maar ik vind het een beetje raar om bepaald onderzoek niet te verrichten (en zelfs tegen te werken) omdat het antwoord misschien niet in je straatje past.
Popcorn presentquote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
ik voorspel een verhitte situatie in deze sc
ik pak de popcorn
* Nizno jat de popcornquote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
ik pak de popcorn
Het KLB kliekje dat wederom in een heftige discussie is beland.quote:
Bijna goedquote:
Kzag popcorn.quote:
Eens, ook met het laatste deel maar gelijke rechten betekend wmb niet dat er geen specifiek beleid omtrent bepaalde risicogroepen gevoert mag worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat er degelijk verschillen zijn tussen rassen en bijbehorende culturen.
Zie je zelf een Eskimo een marathon winnen? Nee, zij hebben andere eigenschappen, 50 tinten wit in sneeuw onderscheiden.
Het utopie is dat mensen gelijke rechten heeft, maar eigenschappen blijven verschillen.
Minderwaardig ja, maar niet omdat het moslims zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]fuck die mensen toch, zijn toch maar minderwaardig moslimvolk
teringmongolen
Ben srs benieuwd naar je mening omdat ik weet dat je er heel anders instaat maar ben wel benieuwd waar je het precies op baseert.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
....
Maar nu ga ik MET JOUW POPCORN maken dat ik weg kom...quote:
Oh ok. Nah, ik denk dat ik maar verder ga slapen. Moest toch alleen maar even plassen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het KLB kliekje dat wederom in een heftige discussie is beland.
Daarnaast kan ik me eerlijk gezegd niet druk maken om onbekende mensen die 2000km verderop wonen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minderwaardig ja, maar niet omdat het moslims zijn
Elke religie is minderwaardig.
Slaap lekker!quote:Op maandag 15 februari 2016 02:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh ok. Nah, ik denk dat ik maar verder ga slapen. Moest toch alleen maar even plassen.
Tja de Britten en Fransen en later de Amerikanen hebben natuurlijk een heel vuil spel gespeeld in het Midden Oosten dus begrijp ze wel enigszins, wat moeten ze anders?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee je komt met zogenaamd lollige opmerkingen over Kenianen en eskimo's. Beetje hetzelfde niveau als oma's die van de trap islamiseren, weet je nog?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoezo? ik kaart alleen aan dat bepaalde bevolkingsgroepen eigenschappen bevat wat in hun voordeel werkt.
Waarom?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
....
Fucking grappig man.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom?
Rassen zijn gewoon anders. Negers kunnen hard rennen, Aziaten kunnen goed denken en Europeanen kunnen goed aanpassen zo is het nou eenmaal.
Dank je. Maar ff doen dan. Geplast, peuk gerookt, doei.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
Daarnaast kan ik me eerlijk gezegd niet druk maken om onbekende mensen die 2000km verderop wonen.
Ik vind dat als jood absoluut niet kunnen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter gewoon Palestina van de kaart vegen![]()
Kunnen we het 8 uurjournaal weer voor belangrijke dingen gebruiken
Overal gaan lopen haten op godenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
pas sinds 2015 geregistreerd staan
Hoeft niet per se noemenswaardig te zijn, natuurlijk. Ik vind het gewoon een beetje jammer dat het niet onderzocht wordt/mag worden. Het lijkt mij wel interessant om gewoon te zien welke voor- en nadelen rassen hebben ten opzichte van elkaar. Zo zijn bijvoorbeeld Europeanen (en hun afstammelingen) de enigen waarvan de meerderheid van de volwassen bevolking niet lactose-intolerant is. Dat soort dingetjes. Ik vind het dan dus jammer dat daar zo'n taboe op rust, want er hoeft van mij verder geen waardeoordeel aan vast te hangen of zo. Gewoon info omdat interessantquote:Op maandag 15 februari 2016 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat het een nogal achterhaalde gedachte is dat er een noemenswaardig verschil is tussen 'rassen'?
Lijkt me een goed plan, ga ik zo ook maar even ten uitvoer brengenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dank je. Maar ff doen dan. Geplast, peuk gerookt, doei.
Alsof die zandbakindianen iets te klagen hebben met al die olie onder hun kontquote:Op maandag 15 februari 2016 02:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tja de Britten en Fransen en later de Amerikanen hebben natuurlijk een heel vuil spel gespeeld in het Midden Oosten dus begrijp ze wel enigszins, wat moeten ze anders?
Omdat ik je af en toe ook wel een klein beetje schattig vind in al je naïviteitquote:
Nee de meest kinderachtige users zijn er momenteel niet dus prima tijd voor een goede dialoog. Jammer alleen dat Jimbo en Etto er niet zijn, kan hun bijdragen ondanks verschil van mening veelal wel waarderen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
ik pak de popcorn
Is die dan ooit niet aan het trollen?quote:
Is gewoon Darwinisme man, soorten ontwikkelen zich en op een gegeven moment trekt er één aan het langste eind.quote:
Dat je jezelf als jood moet aankaarten zegt genoegquote:Op maandag 15 februari 2016 02:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik vind dat als jood absoluut niet kunnen.
Denk niet dat dat lollig bedoeld was maar een simpel doch doeltreffend voorbeeld waar iedereen zich iets bij kan voorstellen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee je komt met zogenaamd lollige opmerkingen over Kenianen en eskimo's. Beetje hetzelfde niveau als oma's die van de trap islamiseren, weet je nog?
Heb jij nog een bron voor het achterhaalde idee dat bepaalde eigenschappen inherent zijn aan een bepaalde "bevolkingsgroep"?
Als jij wilt onderzoeken hoe het komt dat bepaalde groepen mensen al dan niet lactose-intolerant zijn, is dat geen enkel probleem lijkt mij.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoeft niet per se noemenswaardig te zijn, natuurlijk. Ik vind het gewoon een beetje jammer dat het niet onderzocht wordt/mag worden. Het lijkt mij wel interessant om gewoon te zien welke voor- en nadelen rassen hebben ten opzichte van elkaar. Zo zijn bijvoorbeeld Europeanen (en hun afstammelingen) de enigen waarvan de meerderheid van de volwassen bevolking niet lactose-intolerant is. Dat soort dingetjes. Ik vind het dan dus jammer dat daar zo'n taboe op rust, want er hoeft van mij verder geen waardeoordeel aan vast te hangen of zo. Gewoon info omdat interessant
Zo lollig was het niet eens, er bestaan degelijk verschillen tussen Eskimo's en Kenianen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee je komt met zogenaamd lollige opmerkingen over Kenianen en eskimo's. Beetje hetzelfde niveau als oma's die van de trap islamiseren, weet je nog?
Heb jij nog een bron voor het achterhaalde idee dat bepaalde eigenschappen inherent zijn aan een bepaalde "bevolkingsgroep"?
Nee, dat nietquote:Op maandag 15 februari 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als jij wilt onderzoeken hoe het komt dat bepaalde groepen mensen al dan niet lactose-intolerant zijn, is dat geen enkel probleem lijkt mij.
Het probleem is dat slechts een klein deel van de bevolking van die landen dat heeft en de corrupte regeringen worden gesteund door het Westen en er zodoende niet snel verandering in dat opzicht daar kan komen, een grote probleem zijn inherent inferieure geloofsstromingen daar met als beste voorbeelden het wahabisme, takfirisme etc.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof die zandbakindianen iets te klagen hebben met al die olie onder hun kont
Het mag ook gewoon hoor, maar veel van dat soort onderzoek komt volgens mij over het algemeen uit een vrij dubieuze hoek met eveneens dubieuze intenties.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, dat niet![]()
Maar mijn punt was meer dat er wat dat betreft voor mij niet echt onderwerpen zijn die niet onderzocht mogen worden.
En voor andere mensen wel, omdat de uitkomst 'racistisch' kan zijn.
Daarom hoop ik dat die olieprijzen naar 10 dollar per vat kelderen en dat dit soort landen gewoon 50 jaar terug in de tijd gestuurd worden naar de tijd dat niemand ze nodig had en geen neuk om ze gafquote:Op maandag 15 februari 2016 02:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het probleem is dat slechts een klein deel van de bevolking van die landen dat heeft en de corrupte regeringen worden gesteund door het Westen en er zodoende niet snel verandering in dat opzicht daar kan komen, een grote probleem zijn inherent inferieure geloofsstromingen daar met als beste voorbeelden het wahabisme, takfirisme etc.
mja, je moet natuurlijk niet bij de conclusie beginnenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het mag ook gewoon hoor, maar veel van dat soort onderzoek komt volgens mij over het algemeen uit een vrij dubieuze hoek met eveneens dubieuze intenties.
ligt eraan welke landen je op doelt, de bevolking in die landen staat lang niet altijd achter hun regering. Sommige golfstaten mogen wat mij betreft daarentegen wel met waarschuwing vooraf platgebombardeerd worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat die olieprijzen naar 10 dollar per vat kelderen en dat dit soort landen gewoon 50 jaar terug in de tijd gestuurd worden naar de tijd dat niemand ze nodig had en geen neuk om ze gaf
Je zou het een bron kunnen noemen inderdaad. Het is wel een beetje raar, maar oké.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo lollig was het niet eens, er bestaan degelijk verschillen tussen Eskimo's en Kenianen.
Een bron kan zijn de uitslagen van marathons, al denk ik niet dat er eskimo's aan meededen, wel Aziaten en blankvolk.
Ja, precies. Daarom is het hele idee van rassen mijns inziens dus ook gewoon compleet achterhaald en achterlijk.quote:Omgeving en klimaat bepalen ook hoe mensen zich gedragen en aanpassen
Wel een racist.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:02 schreef Remqo het volgende:
En dat ik onderscheid maak, maakt me nog geen rascist
hypothese is niet onredelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mja, je moet natuurlijk niet bij de conclusie beginnen
Antisemiet.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, dat is ook maar een geuzennaam tegenwoordig.
heb alleen iets tegen wannabe italiaantjes met fekkitschoenenquote:
Die term heeft veel van zn waarde wel verloren inderdaad door toedoen van extremistische joden.quote:
Ik hoop dat de olieprijzen juist stijgen naar 200 dollar per vat. Goed voor het milieu enzo.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat die olieprijzen naar 10 dollar per vat kelderen en dat dit soort landen gewoon 50 jaar terug in de tijd gestuurd worden naar de tijd dat niemand ze nodig had en geen neuk om ze gaf
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb alleen iets tegen wannabe italiaantjes met fekkitschoenen
Geheel afhankelijk van mentaliteit, cultuur en klimaat waar men zich in bevindt.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je zou het een bron kunnen noemen inderdaad. Het is wel een beetje raar, maar oké.
[..]
Ja, precies. Daarom is het hele idee van rassen mijns inziens dus ook gewoon compleet achterhaald en achterlijk.
Natuurlijk is er verschil tussen een inwoner van Somalië en een Nederlander, bijvoorbeeld, maar dat heeft verder niets met het ras te maken. Meer met kansen en zo.
Allemaalquote:Op maandag 15 februari 2016 03:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt eraan welke landen je op doelt, de bevolking in die landen staat lang niet altijd achter hun regering. Sommige golfstaten mogen wat mij betreft daarentegen wel met waarschuwing vooraf platgebombardeerd worden.
Wat zat je dan dom te lullen net?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk van mentaliteit, cultuur en klimaat waar men zich in bevindt.
Nu komen we nog eens ergens
Valt toch mee? m'n punt is nog steeds geldigquote:Op maandag 15 februari 2016 03:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zat je dan dom te lullen net?
Hoop het niet. Heb werkelijk al mijn oliefondsen gedumptquote:Op maandag 15 februari 2016 03:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de olieprijzen juist stijgen naar 200 dollar per vat. Goed voor het milieu enzo.
Op dit moment nog niet nodig.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wenfer pleaseGa je schoenen poetsen
Ja?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt toch mee? m'n punt is nog steeds geldig
Gaat er wss meer om hoe iemand discussieert dan wat hij van het onderwerp vindtquote:Op maandag 15 februari 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, het is sowieso wel redelijk duidelijk. Topics worden verpest door mensen die racisme niet zo leuk vinden en je oma is van de trap geislamiseerd
Individueel gewin belangrijker achten dan de toekomst van onze planeet.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop het niet. Heb werkelijk al mijn oliefondsen gedumpt
Dat zeker, hij kan zaken op een leuke manier uitleggenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
Hoop dat Frank er in de toekomst weer wat vaker is.
Ga jij op de Eskimo wedden bij de volgende marathon?quote:
Eufeumisme voor mocro?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb alleen iets tegen wannabe italiaantjes met fekkitschoenen
Het poetsen van schoenen beschouw ik als een zeker privégenot dat ik liever voor mijzelf hou.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker een neger ingehuurd
Klopt. Zodra je niet met de domrechtse meute meepost krijg je een horde debieltjes over je heen en uiteindelijk heb jij het dan gedaan volgens de moderatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gaat er wss meer om hoe iemand discussieert dan wat hij van het onderwerp vindt
Ja, truste man.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga jij op de Eskimo wedden bij de volgende marathon?
Succes![]()
Ik ga naar m'n nest
Ja vervelend voor die slimlinkse minderheid dat zij daar altijd mee moeten dealen, is het niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt. Zodra je niet met de domrechtse meute meepost krijg je een horde debieltjes over je heen en uiteindelijk heb jij het dan gedaan volgens de moderatie.
Dat zijn juist een van de meest extremistische landenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal
Behalve Dubai, Abu Dhabi en Bahrein, Moet zelf ook doekoes verdienen natuurlijk
Van mij mag je in beginsel, binnen de kaders van de wet en de regels op FOK!, posten wat je wil.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt. Zodra je niet met de domrechtse meute meepost krijg je een horde debieltjes over je heen en uiteindelijk heb jij het dan gedaan volgens de moderatie.
Maakt niet uit, levert centjes op.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat zijn juist een van de meest extremistische landen![]()
?
Ff lekker dp's humeur verpesten en dan gauw weggaanquote:Op maandag 15 februari 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik ga naar m'n nest
dat niet doenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Individueel gewin belangrijker achten dan de toekomst van onze planeet.
Snap niet waar die eerste post over deze shit dan op sloeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Van mij mag je in beginsel, binnen de kaders van de wet en de regels op FOK!, posten wat je wil.
Welke post bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet waar die eerste post over deze shit dan op sloeg.
Welterusten, dit soort discussies mogen er van mij vaker komen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik ga naar m'n nest
Het is me al een tijdje duidelijk hoe remqo over bepaalde zaken denkt. Tegenvaller, maar mijn humeur lijdt er verder niet onder.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ff lekker dp's humeur verpesten en dan gauw weggaan
Jammer dit
Ik liep een keer op straat en toen zag ik een neger met een tv lopen. Ik wist bijna zeker dat het de mijne was. Dus ik snel naar huis, maar gelukkig, hij zat gewoon in de kelder, mijn schoenen te poetsen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het poetsen van schoenen beschouw ik als een zeker privégenot dat ik liever voor mijzelf hou.
quote:
Je schuift hier het verneukt raken van topics over dit onderwerp in de schoenen van mensen die ageren tegen racisme. Je modereert er dan voor zover ik weet niet op, maar je kiest blijkbaar wel een kant en negeert om een of andere reden de topicverneukende werking van posts van de extremistjes op FOK! die in dit soort topics altijd lekker losgaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Individueel gewin belangrijker achten dan de toekomst van onze planeet.
Bepaalde topics in met name NWS en POL kun je dan ook beter links laten liggen door dat soort tokkies.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB net zo goed, helaas.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bepaalde topics in met name NWS en POL kun je dan ook beter links laten liggen door dat soort tokkies.
Het zal me niks verbazen als jij alleen maar afgetrapte gymschoentjes hebt, en dus geen schoenen om überhaupt te poetsen en dan bly komt doen met deze semi-grappige post die je vast ook niet zelf verzonnen hebt. Belhamel.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik liep een keer op straat en toen zag ik een neger met een tv lopen. Ik wist bijna zeker dat het de mijne was. Dus ik snel naar huis, maar gelukkig, hij zat gewoon in de kelder, mijn schoenen te poetsen.
tja het is of centen of zeiken op die landen wmb.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maakt niet uit, levert centjes op.
Beleg dan in duurzaamheid.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet ook nog fatsoenlijk kunnen leven in de toekomst van onze planeet
Ik doe gewoon niet mee aan de discussie door voorgenoemde redenen. Als één kant roept 'dat het zo is' zonder daar bewijs bij te leveren en de andere kant roept dat het racistisch is om dat te zeggen 'want onderscheid' en dat alle mensen gelijk zijn, dan nodigt dat mij niet uit om in discussie te gaan. Ik heb de conclusie niet, dus ik sta wat dat betreft meer in het midden dan aan een kant.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Je schuift hier het verneukt raken van topics over dit onderwerp in de schoenen van mensen die ageren tegen racisme. Je modereert er dan voor zover ik weet niet op, maar je kiest blijkbaar wel een kant en negeert om een of andere reden de topicverneukende werking van posts van de extremistjes op FOK! die in dit soort topics altijd lekker losgaan.
soz hoor wist niet dat je boos werd. heb beide btw want student.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als jij alleen maar afgetrapte gymschoentjes hebt, en dus geen schoenen om überhaupt te poetsen en dan bly komt doen met deze semi-grappige post die je vast ook niet zelf verzonnen hebt. Belhamel.
Wat ik veel kutter vind is die Italiaanse nicht met zijn Guuswannabe-UI ;')quote:Op maandag 15 februari 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
ik mis guus nu moet ik de hele tijd in m'n eentje ranten
Je hebt dan zeker van die studentikoze kroegschoenen en dan ben je zeker ook nog te lui om überhaupt te poetsen is het niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
soz hoor wist niet dat je boos werd. heb beide btw want student.
ohja beetje respect voor de oude garde newbie.
Aiciu?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat ik veel kutter vind is die Italiaanse nicht met zijn Guuswannabe-UI ;')
Koopt zijn schoenen bij manfield ofzo waarschijnlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 03:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je hebt dan zeker van die studentikoze kroegschoenen en dan ben je zeker ook nog te lui om überhaupt te poetsen is het niet?
Ik kwam laatst ook zo'n knaap tegen. En hij deed die 'nette' schoenen ook maar zelden aan omdat hij 'ze wilde sparen'.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koopt zijn schoenen bij manfield ofzo waarschijnlijk
Ik kan uitslapen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:30 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff ik moet gaan slapen, moet over 3 uur weer opstaan
Definieer studentikoze kroegschoenen? Vind zelf van niet btw zal nog wel een keer plaatje posten. Ben niet zo'n fan van double monks.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je hebt dan zeker van die studentikoze kroegschoenen en dan ben je zeker ook nog te lui om überhaupt te poetsen is het niet?
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ook zo'n knaap tegen. En hij deed die 'nette' schoenen ook maar zelden aan omdat hij 'ze wilde sparen'.![]()
Leuk voor jequote:
Gwn nachtje doorhalenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:30 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff ik moet gaan slapen, moet over 3 uur weer opstaan
hmm oké, hier kan ik me verder prima in vindenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik doe gewoon niet mee aan de discussie door voorgenoemde redenen. Als één kant roept 'dat het zo is' zonder daar bewijs bij te leveren en de andere kant roept dat het racistisch is om dat te zeggen 'want onderscheid' en dat alle mensen gelijk zijn, dan nodigt dat mij niet uit om in discussie te gaan. Ik heb de conclusie niet, dus ik sta wat dat betreft meer in het midden dan aan een kant.
In principe kunnen mensen aan beide kanten van die discussie een topic verneuken, maar dat wordt dan dus per individu/post bekenen. Het is niet zo dat iemand uitgesloten is van moderatie omdat hij het toevallig eens is met mij of aan een bepaalde kant van de discussie staat.
Nichtensneakersquote:Op maandag 15 februari 2016 03:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Definieer studentikoze kroegschoenen? Vind zelf van niet btw zal nog wel een keer plaatje posten. Ben niet zo'n fan van double monks.
Nu we het toch over schoenen hebben: wat vind je van Louboutins voor mannen?
Ik draag geen double monks.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Definieer studentikoze kroegschoenen? Vind zelf van niet btw zal nog wel een keer plaatje posten. Ben niet zo'n fan van double monks.
Nu we het toch over schoenen hebben: wat vind je van Louboutins voor mannen?
Gaat 'm niet wordenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmm oké, hier kan ik me verder prima in vinden![]()
ik ben af en toe ook een beetje blind voor de nuance en reageer soms iets teveel op gevoel, dat heb ik dan wel weer met het rechtskamp waar ik graag over bitch gemeen.
Waar nichten en mocro-cultuur samenkomen: heuptasjes, kekke sneakertjes, veel te strakke truitjes en broekjes etcetera etcetera.quote:
Nee. Mensen die over straat gaan in trainingspak.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
zeker ook met je Adidas trainingspakje de deur uit om Schultenbrau in te slaan
2e paar en tussendoor nog dc's gehad :$quote:
Mensen die over straat gaan op sportschoenen zonder de intentie om ook daadwerkelijk te gaan sporten.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Mensen die over straat gaan in trainingspak.
dat is andersquote:Op maandag 15 februari 2016 03:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen die over straat gaan op sportschoenen zonder de intentie om ook daadwerkelijk te gaan sporten.
pics!quote:Op maandag 15 februari 2016 03:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die draag ik alleen als ik weet dat ik die dag veel moet lopen.
Echt héquote:Op maandag 15 februari 2016 03:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waar nichten en mocro-cultuur samenkomen: heuptasjes, kekke sneakertjes, veel te strakke truitjes en broekjes etcetera etcetera.
Klopt. Het dragen van een trainingspak t.o.v. adidas high kicks is een andere divisie van pauperheid.quote:
Weinig straatjeugd die dat kan betalen lijkt me.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik draag geen double monks.
Louboutins zijn een beetje voor opgeschoten straatjeugd vindt je zelf ook niet?
Als je veel moet lopen trek je gewoon fatsoenlijke loopscchoenen aanquote:Op maandag 15 februari 2016 03:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die draag ik alleen als ik weet dat ik die dag veel moet lopen.
trainingspak is wel pauperiger tochquote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Klopt. Het dragen van een trainingspak t.o.v. adidas high kicks is een andere divisie van pauperheid.
Genoeg drugsdealend tuig op straat andersquote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weinig straatjeugd die dat kan betalen lijkt me.
Volgensmij zit dan ook vaak hun halve/hele vermogen in de jas en schoenen die ze dragen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weinig straatjeugd die dat kan betalen lijkt me.
tja dat krijg je als de regering het toestaatquote:Op maandag 15 februari 2016 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genoeg drugsdealend tuig op straat anders
heb nou niet echt het idee dat die veel binnenhalen op een dagquote:Op maandag 15 februari 2016 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je veel moet lopen trek je gewoon fatsoenlijke loopscchoenen aan
Correct mien manG!quote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
trainingspak is wel pauperiger toch
heb je daar geen coffeeshops danquote:Op maandag 15 februari 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
hier in maasje, lekker "ey psst marijuana?" schreeuwen naar random mensen
werkt echt perfect
Niks mis met de Aldi, maar jij hebt waarschijnlijk nog nooit zelf je boodschappen hoeven te halen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:40 schreef Calcio het volgende:
Trainingspakken hoeven niet tokkie te zijn maar wel als je naar de Aldi gaat
mijn ervaring is dat ook die vaak namaak dragen, de jeugd tenminste.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |