Waar nichten en mocro-cultuur samenkomen: heuptasjes, kekke sneakertjes, veel te strakke truitjes en broekjes etcetera etcetera.quote:
Nee. Mensen die over straat gaan in trainingspak.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
zeker ook met je Adidas trainingspakje de deur uit om Schultenbrau in te slaan
2e paar en tussendoor nog dc's gehad :$quote:
Mensen die over straat gaan op sportschoenen zonder de intentie om ook daadwerkelijk te gaan sporten.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Mensen die over straat gaan in trainingspak.
dat is andersquote:Op maandag 15 februari 2016 03:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen die over straat gaan op sportschoenen zonder de intentie om ook daadwerkelijk te gaan sporten.
pics!quote:Op maandag 15 februari 2016 03:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die draag ik alleen als ik weet dat ik die dag veel moet lopen.
Echt héquote:Op maandag 15 februari 2016 03:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waar nichten en mocro-cultuur samenkomen: heuptasjes, kekke sneakertjes, veel te strakke truitjes en broekjes etcetera etcetera.
Klopt. Het dragen van een trainingspak t.o.v. adidas high kicks is een andere divisie van pauperheid.quote:
Weinig straatjeugd die dat kan betalen lijkt me.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik draag geen double monks.
Louboutins zijn een beetje voor opgeschoten straatjeugd vindt je zelf ook niet?
Als je veel moet lopen trek je gewoon fatsoenlijke loopscchoenen aanquote:Op maandag 15 februari 2016 03:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die draag ik alleen als ik weet dat ik die dag veel moet lopen.
trainingspak is wel pauperiger tochquote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Klopt. Het dragen van een trainingspak t.o.v. adidas high kicks is een andere divisie van pauperheid.
Genoeg drugsdealend tuig op straat andersquote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weinig straatjeugd die dat kan betalen lijkt me.
Volgensmij zit dan ook vaak hun halve/hele vermogen in de jas en schoenen die ze dragen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weinig straatjeugd die dat kan betalen lijkt me.
tja dat krijg je als de regering het toestaatquote:Op maandag 15 februari 2016 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genoeg drugsdealend tuig op straat anders
heb nou niet echt het idee dat die veel binnenhalen op een dagquote:Op maandag 15 februari 2016 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genoeg drugsdealend tuig op straat anders
Zoals?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je veel moet lopen trek je gewoon fatsoenlijke loopscchoenen aan
Correct mien manG!quote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
trainingspak is wel pauperiger toch
heb je daar geen coffeeshops danquote:Op maandag 15 februari 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
hier in maasje, lekker "ey psst marijuana?" schreeuwen naar random mensen
werkt echt perfect
Niks mis met de Aldi, maar jij hebt waarschijnlijk nog nooit zelf je boodschappen hoeven te halen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:40 schreef Calcio het volgende:
Trainingspakken hoeven niet tokkie te zijn maar wel als je naar de Aldi gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |