Het mag ook gewoon hoor, maar veel van dat soort onderzoek komt volgens mij over het algemeen uit een vrij dubieuze hoek met eveneens dubieuze intenties.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, dat niet![]()
Maar mijn punt was meer dat er wat dat betreft voor mij niet echt onderwerpen zijn die niet onderzocht mogen worden.
En voor andere mensen wel, omdat de uitkomst 'racistisch' kan zijn.
Daarom hoop ik dat die olieprijzen naar 10 dollar per vat kelderen en dat dit soort landen gewoon 50 jaar terug in de tijd gestuurd worden naar de tijd dat niemand ze nodig had en geen neuk om ze gafquote:Op maandag 15 februari 2016 02:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het probleem is dat slechts een klein deel van de bevolking van die landen dat heeft en de corrupte regeringen worden gesteund door het Westen en er zodoende niet snel verandering in dat opzicht daar kan komen, een grote probleem zijn inherent inferieure geloofsstromingen daar met als beste voorbeelden het wahabisme, takfirisme etc.
mja, je moet natuurlijk niet bij de conclusie beginnenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het mag ook gewoon hoor, maar veel van dat soort onderzoek komt volgens mij over het algemeen uit een vrij dubieuze hoek met eveneens dubieuze intenties.
ligt eraan welke landen je op doelt, de bevolking in die landen staat lang niet altijd achter hun regering. Sommige golfstaten mogen wat mij betreft daarentegen wel met waarschuwing vooraf platgebombardeerd worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat die olieprijzen naar 10 dollar per vat kelderen en dat dit soort landen gewoon 50 jaar terug in de tijd gestuurd worden naar de tijd dat niemand ze nodig had en geen neuk om ze gaf
Je zou het een bron kunnen noemen inderdaad. Het is wel een beetje raar, maar oké.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo lollig was het niet eens, er bestaan degelijk verschillen tussen Eskimo's en Kenianen.
Een bron kan zijn de uitslagen van marathons, al denk ik niet dat er eskimo's aan meededen, wel Aziaten en blankvolk.
Ja, precies. Daarom is het hele idee van rassen mijns inziens dus ook gewoon compleet achterhaald en achterlijk.quote:Omgeving en klimaat bepalen ook hoe mensen zich gedragen en aanpassen
Wel een racist.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:02 schreef Remqo het volgende:
En dat ik onderscheid maak, maakt me nog geen rascist
hypothese is niet onredelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mja, je moet natuurlijk niet bij de conclusie beginnen
Antisemiet.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, dat is ook maar een geuzennaam tegenwoordig.
heb alleen iets tegen wannabe italiaantjes met fekkitschoenenquote:
Die term heeft veel van zn waarde wel verloren inderdaad door toedoen van extremistische joden.quote:
Ik hoop dat de olieprijzen juist stijgen naar 200 dollar per vat. Goed voor het milieu enzo.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat die olieprijzen naar 10 dollar per vat kelderen en dat dit soort landen gewoon 50 jaar terug in de tijd gestuurd worden naar de tijd dat niemand ze nodig had en geen neuk om ze gaf
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb alleen iets tegen wannabe italiaantjes met fekkitschoenen
Geheel afhankelijk van mentaliteit, cultuur en klimaat waar men zich in bevindt.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je zou het een bron kunnen noemen inderdaad. Het is wel een beetje raar, maar oké.
[..]
Ja, precies. Daarom is het hele idee van rassen mijns inziens dus ook gewoon compleet achterhaald en achterlijk.
Natuurlijk is er verschil tussen een inwoner van Somalië en een Nederlander, bijvoorbeeld, maar dat heeft verder niets met het ras te maken. Meer met kansen en zo.
Allemaalquote:Op maandag 15 februari 2016 03:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt eraan welke landen je op doelt, de bevolking in die landen staat lang niet altijd achter hun regering. Sommige golfstaten mogen wat mij betreft daarentegen wel met waarschuwing vooraf platgebombardeerd worden.
Wat zat je dan dom te lullen net?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk van mentaliteit, cultuur en klimaat waar men zich in bevindt.
Nu komen we nog eens ergens
Valt toch mee? m'n punt is nog steeds geldigquote:Op maandag 15 februari 2016 03:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zat je dan dom te lullen net?
Hoop het niet. Heb werkelijk al mijn oliefondsen gedumptquote:Op maandag 15 februari 2016 03:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de olieprijzen juist stijgen naar 200 dollar per vat. Goed voor het milieu enzo.
Op dit moment nog niet nodig.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wenfer pleaseGa je schoenen poetsen
Ja?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt toch mee? m'n punt is nog steeds geldig
Gaat er wss meer om hoe iemand discussieert dan wat hij van het onderwerp vindtquote:Op maandag 15 februari 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, het is sowieso wel redelijk duidelijk. Topics worden verpest door mensen die racisme niet zo leuk vinden en je oma is van de trap geislamiseerd
Individueel gewin belangrijker achten dan de toekomst van onze planeet.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop het niet. Heb werkelijk al mijn oliefondsen gedumpt
Dat zeker, hij kan zaken op een leuke manier uitleggenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
Hoop dat Frank er in de toekomst weer wat vaker is.
Ga jij op de Eskimo wedden bij de volgende marathon?quote:
Eufeumisme voor mocro?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb alleen iets tegen wannabe italiaantjes met fekkitschoenen
Het poetsen van schoenen beschouw ik als een zeker privégenot dat ik liever voor mijzelf hou.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker een neger ingehuurd
Klopt. Zodra je niet met de domrechtse meute meepost krijg je een horde debieltjes over je heen en uiteindelijk heb jij het dan gedaan volgens de moderatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gaat er wss meer om hoe iemand discussieert dan wat hij van het onderwerp vindt
Ja, truste man.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga jij op de Eskimo wedden bij de volgende marathon?
Succes![]()
Ik ga naar m'n nest
Ja vervelend voor die slimlinkse minderheid dat zij daar altijd mee moeten dealen, is het niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt. Zodra je niet met de domrechtse meute meepost krijg je een horde debieltjes over je heen en uiteindelijk heb jij het dan gedaan volgens de moderatie.
Dat zijn juist een van de meest extremistische landenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal
Behalve Dubai, Abu Dhabi en Bahrein, Moet zelf ook doekoes verdienen natuurlijk
Van mij mag je in beginsel, binnen de kaders van de wet en de regels op FOK!, posten wat je wil.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt. Zodra je niet met de domrechtse meute meepost krijg je een horde debieltjes over je heen en uiteindelijk heb jij het dan gedaan volgens de moderatie.
Maakt niet uit, levert centjes op.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat zijn juist een van de meest extremistische landen![]()
?
Ff lekker dp's humeur verpesten en dan gauw weggaanquote:Op maandag 15 februari 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik ga naar m'n nest
dat niet doenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Individueel gewin belangrijker achten dan de toekomst van onze planeet.
Snap niet waar die eerste post over deze shit dan op sloeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Van mij mag je in beginsel, binnen de kaders van de wet en de regels op FOK!, posten wat je wil.
Welke post bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet waar die eerste post over deze shit dan op sloeg.
Welterusten, dit soort discussies mogen er van mij vaker komen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik ga naar m'n nest
Het is me al een tijdje duidelijk hoe remqo over bepaalde zaken denkt. Tegenvaller, maar mijn humeur lijdt er verder niet onder.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ff lekker dp's humeur verpesten en dan gauw weggaan
Jammer dit
Ik liep een keer op straat en toen zag ik een neger met een tv lopen. Ik wist bijna zeker dat het de mijne was. Dus ik snel naar huis, maar gelukkig, hij zat gewoon in de kelder, mijn schoenen te poetsen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het poetsen van schoenen beschouw ik als een zeker privégenot dat ik liever voor mijzelf hou.
quote:
Je schuift hier het verneukt raken van topics over dit onderwerp in de schoenen van mensen die ageren tegen racisme. Je modereert er dan voor zover ik weet niet op, maar je kiest blijkbaar wel een kant en negeert om een of andere reden de topicverneukende werking van posts van de extremistjes op FOK! die in dit soort topics altijd lekker losgaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's altijd. Eigenlijk standaard omdat onderscheid maken racistisch is en dat is slecht dus is het niet zo en meer van zulks
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Individueel gewin belangrijker achten dan de toekomst van onze planeet.
Bepaalde topics in met name NWS en POL kun je dan ook beter links laten liggen door dat soort tokkies.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB net zo goed, helaas.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bepaalde topics in met name NWS en POL kun je dan ook beter links laten liggen door dat soort tokkies.
Het zal me niks verbazen als jij alleen maar afgetrapte gymschoentjes hebt, en dus geen schoenen om überhaupt te poetsen en dan bly komt doen met deze semi-grappige post die je vast ook niet zelf verzonnen hebt. Belhamel.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik liep een keer op straat en toen zag ik een neger met een tv lopen. Ik wist bijna zeker dat het de mijne was. Dus ik snel naar huis, maar gelukkig, hij zat gewoon in de kelder, mijn schoenen te poetsen.
tja het is of centen of zeiken op die landen wmb.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maakt niet uit, levert centjes op.
Beleg dan in duurzaamheid.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet ook nog fatsoenlijk kunnen leven in de toekomst van onze planeet
Ik doe gewoon niet mee aan de discussie door voorgenoemde redenen. Als één kant roept 'dat het zo is' zonder daar bewijs bij te leveren en de andere kant roept dat het racistisch is om dat te zeggen 'want onderscheid' en dat alle mensen gelijk zijn, dan nodigt dat mij niet uit om in discussie te gaan. Ik heb de conclusie niet, dus ik sta wat dat betreft meer in het midden dan aan een kant.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Je schuift hier het verneukt raken van topics over dit onderwerp in de schoenen van mensen die ageren tegen racisme. Je modereert er dan voor zover ik weet niet op, maar je kiest blijkbaar wel een kant en negeert om een of andere reden de topicverneukende werking van posts van de extremistjes op FOK! die in dit soort topics altijd lekker losgaan.
soz hoor wist niet dat je boos werd. heb beide btw want student.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als jij alleen maar afgetrapte gymschoentjes hebt, en dus geen schoenen om überhaupt te poetsen en dan bly komt doen met deze semi-grappige post die je vast ook niet zelf verzonnen hebt. Belhamel.
Wat ik veel kutter vind is die Italiaanse nicht met zijn Guuswannabe-UI ;')quote:Op maandag 15 februari 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
ik mis guus nu moet ik de hele tijd in m'n eentje ranten
Je hebt dan zeker van die studentikoze kroegschoenen en dan ben je zeker ook nog te lui om überhaupt te poetsen is het niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
soz hoor wist niet dat je boos werd. heb beide btw want student.
ohja beetje respect voor de oude garde newbie.
Aiciu?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat ik veel kutter vind is die Italiaanse nicht met zijn Guuswannabe-UI ;')
Koopt zijn schoenen bij manfield ofzo waarschijnlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 03:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je hebt dan zeker van die studentikoze kroegschoenen en dan ben je zeker ook nog te lui om überhaupt te poetsen is het niet?
Ik kwam laatst ook zo'n knaap tegen. En hij deed die 'nette' schoenen ook maar zelden aan omdat hij 'ze wilde sparen'.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koopt zijn schoenen bij manfield ofzo waarschijnlijk
Ik kan uitslapen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:30 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff ik moet gaan slapen, moet over 3 uur weer opstaan
Definieer studentikoze kroegschoenen? Vind zelf van niet btw zal nog wel een keer plaatje posten. Ben niet zo'n fan van double monks.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je hebt dan zeker van die studentikoze kroegschoenen en dan ben je zeker ook nog te lui om überhaupt te poetsen is het niet?
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ook zo'n knaap tegen. En hij deed die 'nette' schoenen ook maar zelden aan omdat hij 'ze wilde sparen'.![]()
Leuk voor jequote:
Gwn nachtje doorhalenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:30 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff ik moet gaan slapen, moet over 3 uur weer opstaan
hmm oké, hier kan ik me verder prima in vindenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik doe gewoon niet mee aan de discussie door voorgenoemde redenen. Als één kant roept 'dat het zo is' zonder daar bewijs bij te leveren en de andere kant roept dat het racistisch is om dat te zeggen 'want onderscheid' en dat alle mensen gelijk zijn, dan nodigt dat mij niet uit om in discussie te gaan. Ik heb de conclusie niet, dus ik sta wat dat betreft meer in het midden dan aan een kant.
In principe kunnen mensen aan beide kanten van die discussie een topic verneuken, maar dat wordt dan dus per individu/post bekenen. Het is niet zo dat iemand uitgesloten is van moderatie omdat hij het toevallig eens is met mij of aan een bepaalde kant van de discussie staat.
Nichtensneakersquote:Op maandag 15 februari 2016 03:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Definieer studentikoze kroegschoenen? Vind zelf van niet btw zal nog wel een keer plaatje posten. Ben niet zo'n fan van double monks.
Nu we het toch over schoenen hebben: wat vind je van Louboutins voor mannen?
Ik draag geen double monks.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Definieer studentikoze kroegschoenen? Vind zelf van niet btw zal nog wel een keer plaatje posten. Ben niet zo'n fan van double monks.
Nu we het toch over schoenen hebben: wat vind je van Louboutins voor mannen?
Gaat 'm niet wordenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmm oké, hier kan ik me verder prima in vinden![]()
ik ben af en toe ook een beetje blind voor de nuance en reageer soms iets teveel op gevoel, dat heb ik dan wel weer met het rechtskamp waar ik graag over bitch gemeen.
Waar nichten en mocro-cultuur samenkomen: heuptasjes, kekke sneakertjes, veel te strakke truitjes en broekjes etcetera etcetera.quote:
Nee. Mensen die over straat gaan in trainingspak.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
zeker ook met je Adidas trainingspakje de deur uit om Schultenbrau in te slaan
2e paar en tussendoor nog dc's gehad :$quote:
Mensen die over straat gaan op sportschoenen zonder de intentie om ook daadwerkelijk te gaan sporten.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Mensen die over straat gaan in trainingspak.
dat is andersquote:Op maandag 15 februari 2016 03:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen die over straat gaan op sportschoenen zonder de intentie om ook daadwerkelijk te gaan sporten.
pics!quote:Op maandag 15 februari 2016 03:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die draag ik alleen als ik weet dat ik die dag veel moet lopen.
Echt héquote:Op maandag 15 februari 2016 03:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waar nichten en mocro-cultuur samenkomen: heuptasjes, kekke sneakertjes, veel te strakke truitjes en broekjes etcetera etcetera.
Klopt. Het dragen van een trainingspak t.o.v. adidas high kicks is een andere divisie van pauperheid.quote:
Weinig straatjeugd die dat kan betalen lijkt me.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik draag geen double monks.
Louboutins zijn een beetje voor opgeschoten straatjeugd vindt je zelf ook niet?
Als je veel moet lopen trek je gewoon fatsoenlijke loopscchoenen aanquote:Op maandag 15 februari 2016 03:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die draag ik alleen als ik weet dat ik die dag veel moet lopen.
trainingspak is wel pauperiger tochquote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Klopt. Het dragen van een trainingspak t.o.v. adidas high kicks is een andere divisie van pauperheid.
Genoeg drugsdealend tuig op straat andersquote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weinig straatjeugd die dat kan betalen lijkt me.
Volgensmij zit dan ook vaak hun halve/hele vermogen in de jas en schoenen die ze dragen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weinig straatjeugd die dat kan betalen lijkt me.
tja dat krijg je als de regering het toestaatquote:Op maandag 15 februari 2016 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genoeg drugsdealend tuig op straat anders
heb nou niet echt het idee dat die veel binnenhalen op een dagquote:Op maandag 15 februari 2016 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genoeg drugsdealend tuig op straat anders
Zoals?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je veel moet lopen trek je gewoon fatsoenlijke loopscchoenen aan
Correct mien manG!quote:Op maandag 15 februari 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
trainingspak is wel pauperiger toch
heb je daar geen coffeeshops danquote:Op maandag 15 februari 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
hier in maasje, lekker "ey psst marijuana?" schreeuwen naar random mensen
werkt echt perfect
Niks mis met de Aldi, maar jij hebt waarschijnlijk nog nooit zelf je boodschappen hoeven te halen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:40 schreef Calcio het volgende:
Trainingspakken hoeven niet tokkie te zijn maar wel als je naar de Aldi gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |