Het mag ook gewoon hoor, maar veel van dat soort onderzoek komt volgens mij over het algemeen uit een vrij dubieuze hoek met eveneens dubieuze intenties.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, dat niet![]()
Maar mijn punt was meer dat er wat dat betreft voor mij niet echt onderwerpen zijn die niet onderzocht mogen worden.
En voor andere mensen wel, omdat de uitkomst 'racistisch' kan zijn.
Daarom hoop ik dat die olieprijzen naar 10 dollar per vat kelderen en dat dit soort landen gewoon 50 jaar terug in de tijd gestuurd worden naar de tijd dat niemand ze nodig had en geen neuk om ze gafquote:Op maandag 15 februari 2016 02:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het probleem is dat slechts een klein deel van de bevolking van die landen dat heeft en de corrupte regeringen worden gesteund door het Westen en er zodoende niet snel verandering in dat opzicht daar kan komen, een grote probleem zijn inherent inferieure geloofsstromingen daar met als beste voorbeelden het wahabisme, takfirisme etc.
mja, je moet natuurlijk niet bij de conclusie beginnenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het mag ook gewoon hoor, maar veel van dat soort onderzoek komt volgens mij over het algemeen uit een vrij dubieuze hoek met eveneens dubieuze intenties.
ligt eraan welke landen je op doelt, de bevolking in die landen staat lang niet altijd achter hun regering. Sommige golfstaten mogen wat mij betreft daarentegen wel met waarschuwing vooraf platgebombardeerd worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat die olieprijzen naar 10 dollar per vat kelderen en dat dit soort landen gewoon 50 jaar terug in de tijd gestuurd worden naar de tijd dat niemand ze nodig had en geen neuk om ze gaf
Je zou het een bron kunnen noemen inderdaad. Het is wel een beetje raar, maar oké.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo lollig was het niet eens, er bestaan degelijk verschillen tussen Eskimo's en Kenianen.
Een bron kan zijn de uitslagen van marathons, al denk ik niet dat er eskimo's aan meededen, wel Aziaten en blankvolk.
Ja, precies. Daarom is het hele idee van rassen mijns inziens dus ook gewoon compleet achterhaald en achterlijk.quote:Omgeving en klimaat bepalen ook hoe mensen zich gedragen en aanpassen
Wel een racist.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:02 schreef Remqo het volgende:
En dat ik onderscheid maak, maakt me nog geen rascist
hypothese is niet onredelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mja, je moet natuurlijk niet bij de conclusie beginnen
Antisemiet.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, dat is ook maar een geuzennaam tegenwoordig.
heb alleen iets tegen wannabe italiaantjes met fekkitschoenenquote:
Die term heeft veel van zn waarde wel verloren inderdaad door toedoen van extremistische joden.quote:
Ik hoop dat de olieprijzen juist stijgen naar 200 dollar per vat. Goed voor het milieu enzo.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat die olieprijzen naar 10 dollar per vat kelderen en dat dit soort landen gewoon 50 jaar terug in de tijd gestuurd worden naar de tijd dat niemand ze nodig had en geen neuk om ze gaf
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb alleen iets tegen wannabe italiaantjes met fekkitschoenen
Geheel afhankelijk van mentaliteit, cultuur en klimaat waar men zich in bevindt.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je zou het een bron kunnen noemen inderdaad. Het is wel een beetje raar, maar oké.
[..]
Ja, precies. Daarom is het hele idee van rassen mijns inziens dus ook gewoon compleet achterhaald en achterlijk.
Natuurlijk is er verschil tussen een inwoner van Somalië en een Nederlander, bijvoorbeeld, maar dat heeft verder niets met het ras te maken. Meer met kansen en zo.
Allemaalquote:Op maandag 15 februari 2016 03:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt eraan welke landen je op doelt, de bevolking in die landen staat lang niet altijd achter hun regering. Sommige golfstaten mogen wat mij betreft daarentegen wel met waarschuwing vooraf platgebombardeerd worden.
Wat zat je dan dom te lullen net?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk van mentaliteit, cultuur en klimaat waar men zich in bevindt.
Nu komen we nog eens ergens
Valt toch mee? m'n punt is nog steeds geldigquote:Op maandag 15 februari 2016 03:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zat je dan dom te lullen net?
Hoop het niet. Heb werkelijk al mijn oliefondsen gedumptquote:Op maandag 15 februari 2016 03:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de olieprijzen juist stijgen naar 200 dollar per vat. Goed voor het milieu enzo.
Op dit moment nog niet nodig.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wenfer pleaseGa je schoenen poetsen
Ja?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt toch mee? m'n punt is nog steeds geldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |