Gaat er wss meer om hoe iemand discussieert dan wat hij van het onderwerp vindtquote:Op maandag 15 februari 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, het is sowieso wel redelijk duidelijk. Topics worden verpest door mensen die racisme niet zo leuk vinden en je oma is van de trap geislamiseerd
Individueel gewin belangrijker achten dan de toekomst van onze planeet.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop het niet. Heb werkelijk al mijn oliefondsen gedumpt
Dat zeker, hij kan zaken op een leuke manier uitleggenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
Hoop dat Frank er in de toekomst weer wat vaker is.
Ga jij op de Eskimo wedden bij de volgende marathon?quote:
Eufeumisme voor mocro?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb alleen iets tegen wannabe italiaantjes met fekkitschoenen
Het poetsen van schoenen beschouw ik als een zeker privégenot dat ik liever voor mijzelf hou.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker een neger ingehuurd
Klopt. Zodra je niet met de domrechtse meute meepost krijg je een horde debieltjes over je heen en uiteindelijk heb jij het dan gedaan volgens de moderatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gaat er wss meer om hoe iemand discussieert dan wat hij van het onderwerp vindt
Ja, truste man.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga jij op de Eskimo wedden bij de volgende marathon?
Succes![]()
Ik ga naar m'n nest
Ja vervelend voor die slimlinkse minderheid dat zij daar altijd mee moeten dealen, is het niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt. Zodra je niet met de domrechtse meute meepost krijg je een horde debieltjes over je heen en uiteindelijk heb jij het dan gedaan volgens de moderatie.
Dat zijn juist een van de meest extremistische landenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal
Behalve Dubai, Abu Dhabi en Bahrein, Moet zelf ook doekoes verdienen natuurlijk
Van mij mag je in beginsel, binnen de kaders van de wet en de regels op FOK!, posten wat je wil.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt. Zodra je niet met de domrechtse meute meepost krijg je een horde debieltjes over je heen en uiteindelijk heb jij het dan gedaan volgens de moderatie.
Maakt niet uit, levert centjes op.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat zijn juist een van de meest extremistische landen![]()
?
Ff lekker dp's humeur verpesten en dan gauw weggaanquote:Op maandag 15 februari 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik ga naar m'n nest
dat niet doenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Individueel gewin belangrijker achten dan de toekomst van onze planeet.
Snap niet waar die eerste post over deze shit dan op sloeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Van mij mag je in beginsel, binnen de kaders van de wet en de regels op FOK!, posten wat je wil.
Welke post bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet waar die eerste post over deze shit dan op sloeg.
Welterusten, dit soort discussies mogen er van mij vaker komen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik ga naar m'n nest
Het is me al een tijdje duidelijk hoe remqo over bepaalde zaken denkt. Tegenvaller, maar mijn humeur lijdt er verder niet onder.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ff lekker dp's humeur verpesten en dan gauw weggaan
Jammer dit
Ik liep een keer op straat en toen zag ik een neger met een tv lopen. Ik wist bijna zeker dat het de mijne was. Dus ik snel naar huis, maar gelukkig, hij zat gewoon in de kelder, mijn schoenen te poetsen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het poetsen van schoenen beschouw ik als een zeker privégenot dat ik liever voor mijzelf hou.
quote:
Je schuift hier het verneukt raken van topics over dit onderwerp in de schoenen van mensen die ageren tegen racisme. Je modereert er dan voor zover ik weet niet op, maar je kiest blijkbaar wel een kant en negeert om een of andere reden de topicverneukende werking van posts van de extremistjes op FOK! die in dit soort topics altijd lekker losgaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's altijd. Eigenlijk standaard omdat onderscheid maken racistisch is en dat is slecht dus is het niet zo en meer van zulks
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Individueel gewin belangrijker achten dan de toekomst van onze planeet.
Bepaalde topics in met name NWS en POL kun je dan ook beter links laten liggen door dat soort tokkies.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB net zo goed, helaas.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bepaalde topics in met name NWS en POL kun je dan ook beter links laten liggen door dat soort tokkies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |