Stop eens met sinas drinken, je kan er niet tegenquote:
Met mijn vriendin jaquote:Op maandag 15 februari 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, ja van de ene kant wel, maar dan niet in m'n eentje
It'll be fast so /carequote:Op maandag 15 februari 2016 02:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
Het leuke is dat je het einde van de wereld dan meemaakt, ben namelijk heel benieuwd hoe dat zou gaan. Meteorieten of overstromingen oid. Geen idee.
weet ook niet of je dát nou moet willen voor de eeuwigheidquote:
srs ligt het aan mij of was je vroeger echt veel rechtser?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En betere wereld begint bij jezelf swa
heb jij de tt aangepastquote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef hugecooll het volgende:
TT gefixt
Zit gvd geen stopknop op da jong
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef hugecooll het volgende:
TT gefixt
Zit gvd geen stopknop op da jong
Ja, moet nog steeds reageren, al lijkt de hele discussie een andere kant op te lopenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je mn quote in het cultuurrelativisten topic nog gelezen btw?
Ooit. Ik vrees alleen dat de mensheid zichzelf kapot maakt voor we bij dat punt zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef Calcio het volgende:
Miss dat ze met de technologie onsterfelijkheid kunnen uitvinden.
wat demk jijquote:Op maandag 15 februari 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
zou t ff mee naar achter nemen als ik jou was failax
oeh daar las ik tijdens mijn uitstapje naar tru ook nog iets overquote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef Calcio het volgende:
Miss dat ze met de technologie onsterfelijkheid kunnen uitvinden.
lijkt me engquote:Op maandag 15 februari 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:k
[..]
oeh daar las ik tijdens mijn uitstapje naar tru ook nog iets over
gwn je brein uploaden naar een computer, dat lijkt me wel vet. dat je dan ook in allerlei hardware geplaatst kan worden zoals een ruimteschip ofzo
Gewoon beetje on the side neukenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ook niet of je dát nou moet willen voor de eeuwigheid
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon beetje on the side neuken
Ik vind dat soort onderwerpen altijd een beetje jammer. Valt gewoon niet normaal over te discussiërenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je mn quote in het cultuurrelativisten topic nog gelezen btw?
Ligt aan jouquote:Op maandag 15 februari 2016 02:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
srs ligt het aan mij of was je vroeger echt veel rechtser?
hoezoquote:
Het begon wel leuk, daarna werd het standaard over en weer gemeuk, en dat vind ik jammer.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dat soort onderwerpen altijd een beetje jammer. Valt gewoon niet normaal over te discussiëren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |