Wat een achterlijk argument is dat; jamaar hullie boeit het ook geen fuckquote:Op maandag 15 februari 2016 02:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
Denken dat je 100+ word als je elke dag aan de drugs zit
Maar ff serieus. Je hebt wel een punt maar zou het niet al te laat zijn? En dan heeft het wel zin als de overgrote meerderheid zich er niet druk om maakt...
true that maar heb zoiets van tja het is niet alsof er iets veranderd als jezelf milieubewust word zolang landen als china en de vs niets doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben 22. Ik vermoed dat ik nog 8 decennia meega. In die tijd wil ik graag genieten van de natuur. Niet aanzien de poolkappen, regenwouden en oceanen vernietigd worden door de mensheid.
sry hoor ik ga wel weer :squote:Op maandag 15 februari 2016 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oh dat kutjong is er, ben gelijk weer weg
ik las laatst zelfs dan 1 op de 3 meisjes nu geboren worden de 100 halenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aangezien medische vooruitgang en levensverwachting exponentieel omhoog gaan zie ik 80 jaar wel als een minimum
De hoop op harmonie en allesquote:Op maandag 15 februari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je 100 jaar in deze kutwereld willen leven
Zit ik niet. Tenzij je caffeine en alcohol (gem 3 glazen) als drugs zietquote:Op maandag 15 februari 2016 02:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
Denken dat je 100+ word als je elke dag aan de drugs zit
Te laat? Nee. Op het randje? Absoluut. Als er niet heel snel iets wordt gedaan aan de (Amerikaanse) consumptiemaatschappij en de overbevolking dan is het klaar met de mensheid voordat ze het hoogtepunt van haar kunnen heeft bereikt. #transhumanisme.quote:Maar ff serieus. Je hebt wel een punt maar zou het niet al te laat zijn? En dan heeft het wel zin als de overgrote meerderheid zich er niet druk om maakt...
blijf je je er maar druk om maken, wat toch niks verandert. Ik doe het nietquote:Op maandag 15 februari 2016 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een achterlijk argument is dat; jamaar hullie boeit het ook geen fuck
gebeurt toch nietquote:
En betere wereld begint bij jezelf swaquote:Op maandag 15 februari 2016 02:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
true that maar heb zoiets van tja het is niet alsof er iets veranderd als jezelf milieubewust word zolang landen als china en de vs niets doen.
vgm ben je dan een alcoholist volgens instantiesquote:Op maandag 15 februari 2016 02:10 schreef datismijnmening het volgende:
en alcohol (gem 3 glazen) als drugs ziet
Het is hooguit een strevenquote:
#femaleprivilegequote:Op maandag 15 februari 2016 02:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik las laatst zelfs dan 1 op de 3 meisjes nu geboren worden de 100 halen
De bevolking blijft ook maar stijgen (vooral moslimlanden en Azië/Afrika) maar een paar week geleden hebben we internationaal toch verdragen getekend? Miss dat dat nog wat helptquote:Op maandag 15 februari 2016 02:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit ik niet. Tenzij je caffeine en alcohol (gem 3 glazen) als drugs ziet
[..]
Te laat? Nee. Op het randje? Absoluut. Als er niet heel snel iets wordt gedaan aan de (Amerikaanse) consumptiemaatschappij en de overbevolking dan is het klaar met de mensheid voordat ze het hoogtepunt van haar kunnen heeft bereikt. #transhumanisme.
Als ik niet oud zou worden zou ik onsterfelijk willen zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je 100 jaar in deze kutwereld willen leven
Fuck jellinekquote:Op maandag 15 februari 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
vgm ben je dan een alcoholist volgens instanties
meh, ja van de ene kant wel, maar dan niet in m'n eentjequote:Op maandag 15 februari 2016 02:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik niet oud zou worden zou ik onsterfelijk willen zijn
Het leuke is dat je het einde van de wereld dan meemaakt, ben namelijk heel benieuwd hoe dat zou gaan. Meteorieten of overstromingen oid. Geen idee.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik niet oud zou worden zou ik onsterfelijk willen zijn
truequote:
Ja kap nou maar weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |