SPOILER: Vocking worstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
neequote:
Neequote:
Ben 22. Ik vermoed dat ik nog 8 decennia meega. In die tijd wil ik graag genieten van de natuur. Niet aanzien de poolkappen, regenwouden en oceanen vernietigd worden door de mensheid.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
dat belangrijk vinden als je over een paar decennia al dood bent. Who cares
echt?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:05 schreef datismijnmening het volgende:
Ben 22. Ik vermoed dat ik nog 8 decennia meega.
heldquote:
quote:
Word je na een tijdje ook moe vanquote:Op maandag 15 februari 2016 02:04 schreef Calcio het volgende:
Hey maar dimm waarom heb je niet je eigen muziek dan in de auto
Denken dat je 100+ word als je elke dag aan de drugs zitquote:Op maandag 15 februari 2016 02:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben 22. Ik vermoed dat ik nog 8 decennia meega. In die tijd wil ik graag genieten van de natuur. Niet aanzien de poolkappen, regenwouden en oceanen vernietigd worden door de mensheid.
Freud mag een hoop uit gaan leggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |