in de dure auto's van papaquote:
Niet tijdens spitsuur, of als je ergens op een afgelegen gebied moet zijnquote:
beter blijf jje weg jaquote:Op maandag 15 februari 2016 02:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weet ik waar ik niet moet komen
Dat niet doenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:00 schreef Calcio het volgende:
Je bezighouden met het milieux oneindig
hehehquote:
ben gwn moequote:Op maandag 15 februari 2016 02:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je net zo rijdt als dat je schrijft dan hou ik mijn hart vast
heb jij autismequote:Op maandag 15 februari 2016 02:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je zei net nog 'mmensen die in de auto zitten'm
?????
26 is toch een redelijk normale leeftijd om af te studeren?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ben 24 nu. Heb ook wel getwijfeld hoor, maarja ik deed zo weinig voor hbo dat ik niet bepaald vond dat ik er alles uitgehaald had. Enige waar ik me echt voor heb ingezet was stage en afstuderen, en daar had ik beide een 9 voor
. Daarnaast is twee jaar ook nog wel te overzien, ze zullen me niet vergeten zijn denk ik dus kans lijkt me wel dat ik nog vrij gemakkelijk terug moet kunnen komen. Bovendien heb je met hbo bachelor + wo master denk ik een prima cv om elders een leuke baan te vinden. Werk vinden heb ik eigenlijk nooit echt moeilijk gevonden
. Bij de VN heb ik idd ook nog gekeken, had toen ook nog een collega die dat heeft gedaan. Kan alleen als je wo doet of net gedaan hebt geloof ik. Concurrentie is wel sterk trouwens begreep ik, je moet wel echt van goede huizen komen.
heb jij downsyndroomquote:Op maandag 15 februari 2016 02:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
dat belangrijk vinden als je over een paar decennia al dood bent. Who cares
Ja maar dan pak je gewoon de fiets voor kleine stukjesquote:Op maandag 15 februari 2016 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet tijdens spitsuur, of als je ergens op een afgelegen gebied moet zijn
Daarom wordt er ook meer gekeken naar elektrisch en hybride.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je zei net nog 'mmensen die in de auto zitten'm
?????
De "quote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die in de auto zitten
wie de fuck ben jijquote:Op maandag 15 februari 2016 02:03 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
16 en typen als een kind van 9. Of je nou moe bent of niet. Aansteller. Internetmacho
oh nu zie ik het sorry keek niet goedquote:Op maandag 15 februari 2016 02:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
De "" verwees naar de gequote
ahahaha kijk deze onwetendequote:Op maandag 15 februari 2016 02:03 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
16 en typen als een kind van 9. Of je nou moe bent of niet. Aansteller. Internetmacho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |