Nice.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoorde net een nummer van Ariana op de radio
terechte klachtquote:Op maandag 15 februari 2016 01:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie luistert er nog radio?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
doe eens chillquote:Op maandag 15 februari 2016 01:53 schreef Vanillekwark het volgende:
Grappig wel was om te merken dat ook niemand in GRTD een neuk om jou geeft. Schijnt iets te zijn wat over geheel FOK! geldt.
van die gare metal weer zekerquote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee zit naar boze muziek te luisteren
een rasechte hollander zijn er overal heen fietsenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die in de auto zitten
ewa niks mis meequote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
een rasechte hollander zijn er overal heen fietsen
Mee eens. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die in de auto zitten
dan zou ik ook agressief wordenquote:
gwn met de treinquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja wel je gaat toch geen 150km op een dag fietsen
vieze milieuvervuilerquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Remqo het volgende:
Liever zitten in de file, dan staan in de trein
Fuck fietsenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
een rasechte hollander zijn er overal heen fietsen
sws niks mis met t ovquote:Op maandag 15 februari 2016 01:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja als je te jong bent kf geen auto kan betalen
treinen zijn wel super relax hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Remqo het volgende:
Liever zitten in de file, dan staan in de trein
Ach het aanmaken van spoor en treinstellen is ook niet vervuilendquote:
ja man als ik terug ben lekker heel Nederland door gratis en voor niks met student OV. Beetje uit het raam kijken, beetje drinken muziekje luisteren heerlijk manquote:
hoe reis jij lange afstanden dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fuck fietsen![]()
Ik fiets alleen als centrum Amsterdam uit ga en op een tijd dat het mij uitkomt weer naar huis wil gaan![]()
Tevens kom ik nu uit België
een stuk minderquote:Op maandag 15 februari 2016 01:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach het aanmaken van spoor en treinstellen is ook niet vervuilend
in de dure auto's van papaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |