van die gare metal weer zekerquote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee zit naar boze muziek te luisteren
een rasechte hollander zijn er overal heen fietsenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die in de auto zitten
ewa niks mis meequote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
een rasechte hollander zijn er overal heen fietsen
Mee eens. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die in de auto zitten
dan zou ik ook agressief wordenquote:
gwn met de treinquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja wel je gaat toch geen 150km op een dag fietsen
vieze milieuvervuilerquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Remqo het volgende:
Liever zitten in de file, dan staan in de trein
Fuck fietsenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
een rasechte hollander zijn er overal heen fietsen
sws niks mis met t ovquote:Op maandag 15 februari 2016 01:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja als je te jong bent kf geen auto kan betalen
treinen zijn wel super relax hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Remqo het volgende:
Liever zitten in de file, dan staan in de trein
Ach het aanmaken van spoor en treinstellen is ook niet vervuilendquote:
ja man als ik terug ben lekker heel Nederland door gratis en voor niks met student OV. Beetje uit het raam kijken, beetje drinken muziekje luisteren heerlijk manquote:
hoe reis jij lange afstanden dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fuck fietsen![]()
Ik fiets alleen als centrum Amsterdam uit ga en op een tijd dat het mij uitkomt weer naar huis wil gaan![]()
Tevens kom ik nu uit België
een stuk minderquote:Op maandag 15 februari 2016 01:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach het aanmaken van spoor en treinstellen is ook niet vervuilend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |