Omdat het een nogal achterhaalde gedachte is dat er een noemenswaardig verschil is tussen 'rassen'?quote:
denk nie dat dat mogelijk is met zo'n zoonquote:Op maandag 15 februari 2016 02:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal je moeder eens blij maken godverdomme
quote:
Laten we eerlijk zijn dat er degelijk verschillen zijn tussen rassen en bijbehorende culturen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:32 schreef deadprez het volgende:
Maar oké het is blijkbaar de schuld van mensen die vinden dat racisme slecht is dat dat soort topics ontsporen.
....quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat er degelijk verschillen zijn tussen rassen en bijbehorende culturen.
Zie je zelf een Eskimo een marathon winnen? Nee, zij hebben andere eigenschappen, 50 tinten wit in sneeuw onderscheiden.
Het utopie is dat mensen gelijke rechten heeft, maar eigenschappen blijven verschillen.
Zonder wederzijdse atoomdreiging was de wereld allang kapot geweestquote:Op maandag 15 februari 2016 02:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dit dus zoals ik al eerder zei gewoon puur zelfverdediging.
Er zal deze zomer wel weer zo'n conflict daar uitbrekenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder wederzijdse atoomdreiging was de wereld allang kapot geweest![]()
Dat Israël kernwapens is niet meer dan terecht, ik vind het alleen jammer dat groeperingen als Palestina niet inzien dat ze om die reden nooit gaan winnen.
Het is zo jammer dat Israël zo geheimzinnig blijft doen. Waarom laten ze geen controleurs toe? Waarom dreigen ze ermee de hele wereld mee te nemen als zij dreigen te vergaan?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder wederzijdse atoomdreiging was de wereld allang kapot geweest![]()
Dat Israël kernwapens is niet meer dan terecht, ik vind het alleen jammer dat groeperingen als Palestina niet inzien dat ze om die reden nooit gaan winnen.
Beter gewoon Palestina van de kaart vegenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:36 schreef Calcio het volgende:
[..]
Er zal deze zomer wel weer zo'n conflict daar uitbreken
Ik ben chill, vind het gewoon niet kunnen.quote:
8uur -propaganda- journaalquote:Op maandag 15 februari 2016 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter gewoon Palestina van de kaart vegen![]()
Kunnen we het 8 uurjournaal weer voor belangrijke dingen gebruiken
Geheimzinnig denk ik omdat het juist meer afschrikt. Als de tegenpartij weet waar ze aan toe zijn dan kunnen ze zich daar op voorbereiden, als ze moeten gissen dan is dat in het voordeel van Israël.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat Israël zo geheimzinnig blijft doen. Waarom laten ze geen controleurs toe? Waarom dreigen ze ermee de hele wereld mee te nemen als zij dreigen te vergaan?
Hoezo? ik kaart alleen aan dat bepaalde bevolkingsgroepen eigenschappen bevat wat in hun voordeel werkt. Daarnaast ben ik wel van mening dat mensenrechten voor iedereen geldt, van Eskimo tot Keniaanquote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
....
Kerel dit overschrijdt echt alle grenzen. En dat als mod.
Eens alhoewel dat voor onderzoek op meer gebieden geldt en wat wellicht nog vreemder is is dat sommige mensen complete wetenschapsgebieden verwerpen omdat het antwoord ze niet aanstaat met als meest bekende voorbeeld wellicht de rednecks die klimaatverandering ontkennen met als argument dat er eens een keer sneeuw valt in januariquote:Op maandag 15 februari 2016 02:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kon dat topic zo gauw niet vinden, maar ik vind het een beetje raar om bepaald onderzoek niet te verrichten (en zelfs tegen te werken) omdat het antwoord misschien niet in je straatje past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |