sry ga niet happenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je bewijs dat ze die wel hebben? en ook al hebben ze die wel is het alleen defence.
Naja het is net hoe je het bekijkt. Als je bijvoorbeeld zou zeggen dat een bepaald ras gemiddeld gezien minder intelligent is, dan zou je dat kunnen opvatten als dat dat ras 'dus' minderwaardig is en dat is racistisch en dat is slecht.quote:
lichtquote:Op maandag 15 februari 2016 02:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als Amerika en Rusland een atoomoorlog beginnen is heel de wereld kapot. Dat Europa daartussen in licht maakt dan geen kut meer uit.
Schattingen lopen tussen de 60 en 400. Ik ga uit van een lage schatting en neig naar de honderd. Genoeg om het zand in het Midden-Oosten met het zand gelijk te maken maar denk dat de wereld het wel zou overleven.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand weet hoeveel kernwapens Israël heeft.
Ik hou van dieren en de natuur derhalve een natuurrandjequote:Op maandag 15 februari 2016 02:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
whatover floats ur boat G. vanwaar dat natuurrandje?
ah cool je bent het dus met me eens. snap best dat het gevoelig ligt maar feiten ontkennen zoals sommigen doen vind ik een beetjequote:
geen school morgen?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben dronken en fuck Nederlandse WWspelling
ben srs, vanwege die kernwapens is er al jaren relatieve vrede tussen israel en de arabieren itt de zesdaagse oorlog etc.quote:
Ik kon dat topic zo gauw niet vinden, maar ik vind het een beetje raar om bepaald onderzoek niet te verrichten (en zelfs tegen te werken) omdat het antwoord misschien niet in je straatje past.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah cool je bent het dus met me eens. snap best dat het gevoelig ligt maar feiten ontkennen zoals sommigen doen vind ik een beetjealhoewel ik het in dat topic wellicht wat aandikte.
KLB / Cultuurrelativisten.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreemd gesprek. Waar gaat dit over?
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:26 schreef hugecooll het volgende:
Naja het is net hoe je het bekijkt.
Nee, ook dat is stereotypering en wat mij betreft fout.quote:Maar als een ras meer atletische aanleg heeft, dan mag je dat wel opmerken, terwijl je dan natuurlijk net zo goed de andere rassen in dat opzicht minderwaardig noemt ten opzichte van dat ras.
Ook als je niet handelt naar je racistische gedachtegoed ben je fout bezig.quote:Terwijl je dat soort informatie, mits correct, ook gewoon voor kennisgeving kunt aannemen en iedereen gelijkwaardig kunt behandelen, dus zonder het discriminatoire aspect van racisme.
dit dus alhoewel ik het oneens ben met de informatie voor kennisgeving aan te nemen en er verder niets mee te doen, men moet nu eenmaal accepteren dat die verschillen op verschillende vlakken leiden tot verschillend gedrag en negatieve aspecten zouden dan juist aangepakt moeten worden mbv die informatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja het is net hoe je het bekijkt. Als je bijvoorbeeld zou zeggen dat een bepaald ras gemiddeld gezien minder intelligent is, dan zou je dat kunnen opvatten als dat dat ras 'dus' minderwaardig is en dat is racistisch en dat is slecht.
Maar als een ras meer atletische aanleg heeft, dan mag je dat wel opmerken, terwijl je dan natuurlijk net zo goed de andere rassen in dat opzicht minderwaardig noemt ten opzichte van dat ras.
Terwijl je dat soort informatie, mits correct, ook gewoon voor kennisgeving kunt aannemen en iedereen gelijkwaardig kunt behandelen, dus zonder het discriminatoire aspect van racisme.
Waarom?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Nee, ook dat is stereotypering en wat mij betreft fout.
[..]
Ook als je niet handelt naar je racistische gedachtegoed ben je fout bezig.
Linkse untermenschenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:32 schreef deadprez het volgende:
Maar oké het is blijkbaar de schuld van mensen die vinden dat racisme slecht is dat dat soort topics ontsporen.
dit dus zoals ik al eerder zei gewoon puur zelfverdediging.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schattingen lopen tussen de 60 en 400. Ik ga uit van een lage schatting en neig naar de honderd. Genoeg om het zand in het Midden-Oosten met het zand gelijk te maken maar denk dat de wereld het wel zou overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |