sry ga niet happenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je bewijs dat ze die wel hebben? en ook al hebben ze die wel is het alleen defence.
Naja het is net hoe je het bekijkt. Als je bijvoorbeeld zou zeggen dat een bepaald ras gemiddeld gezien minder intelligent is, dan zou je dat kunnen opvatten als dat dat ras 'dus' minderwaardig is en dat is racistisch en dat is slecht.quote:
lichtquote:Op maandag 15 februari 2016 02:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als Amerika en Rusland een atoomoorlog beginnen is heel de wereld kapot. Dat Europa daartussen in licht maakt dan geen kut meer uit.
Schattingen lopen tussen de 60 en 400. Ik ga uit van een lage schatting en neig naar de honderd. Genoeg om het zand in het Midden-Oosten met het zand gelijk te maken maar denk dat de wereld het wel zou overleven.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand weet hoeveel kernwapens Israël heeft.
Ik hou van dieren en de natuur derhalve een natuurrandjequote:Op maandag 15 februari 2016 02:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
whatover floats ur boat G. vanwaar dat natuurrandje?
ah cool je bent het dus met me eens. snap best dat het gevoelig ligt maar feiten ontkennen zoals sommigen doen vind ik een beetjequote:
geen school morgen?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben dronken en fuck Nederlandse WWspelling
ben srs, vanwege die kernwapens is er al jaren relatieve vrede tussen israel en de arabieren itt de zesdaagse oorlog etc.quote:
Ik kon dat topic zo gauw niet vinden, maar ik vind het een beetje raar om bepaald onderzoek niet te verrichten (en zelfs tegen te werken) omdat het antwoord misschien niet in je straatje past.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah cool je bent het dus met me eens. snap best dat het gevoelig ligt maar feiten ontkennen zoals sommigen doen vind ik een beetjealhoewel ik het in dat topic wellicht wat aandikte.
KLB / Cultuurrelativisten.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreemd gesprek. Waar gaat dit over?
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:26 schreef hugecooll het volgende:
Naja het is net hoe je het bekijkt.
Nee, ook dat is stereotypering en wat mij betreft fout.quote:Maar als een ras meer atletische aanleg heeft, dan mag je dat wel opmerken, terwijl je dan natuurlijk net zo goed de andere rassen in dat opzicht minderwaardig noemt ten opzichte van dat ras.
Ook als je niet handelt naar je racistische gedachtegoed ben je fout bezig.quote:Terwijl je dat soort informatie, mits correct, ook gewoon voor kennisgeving kunt aannemen en iedereen gelijkwaardig kunt behandelen, dus zonder het discriminatoire aspect van racisme.
dit dus alhoewel ik het oneens ben met de informatie voor kennisgeving aan te nemen en er verder niets mee te doen, men moet nu eenmaal accepteren dat die verschillen op verschillende vlakken leiden tot verschillend gedrag en negatieve aspecten zouden dan juist aangepakt moeten worden mbv die informatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja het is net hoe je het bekijkt. Als je bijvoorbeeld zou zeggen dat een bepaald ras gemiddeld gezien minder intelligent is, dan zou je dat kunnen opvatten als dat dat ras 'dus' minderwaardig is en dat is racistisch en dat is slecht.
Maar als een ras meer atletische aanleg heeft, dan mag je dat wel opmerken, terwijl je dan natuurlijk net zo goed de andere rassen in dat opzicht minderwaardig noemt ten opzichte van dat ras.
Terwijl je dat soort informatie, mits correct, ook gewoon voor kennisgeving kunt aannemen en iedereen gelijkwaardig kunt behandelen, dus zonder het discriminatoire aspect van racisme.
Waarom?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Nee, ook dat is stereotypering en wat mij betreft fout.
[..]
Ook als je niet handelt naar je racistische gedachtegoed ben je fout bezig.
Linkse untermenschenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:32 schreef deadprez het volgende:
Maar oké het is blijkbaar de schuld van mensen die vinden dat racisme slecht is dat dat soort topics ontsporen.
dit dus zoals ik al eerder zei gewoon puur zelfverdediging.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schattingen lopen tussen de 60 en 400. Ik ga uit van een lage schatting en neig naar de honderd. Genoeg om het zand in het Midden-Oosten met het zand gelijk te maken maar denk dat de wereld het wel zou overleven.
Omdat het een nogal achterhaalde gedachte is dat er een noemenswaardig verschil is tussen 'rassen'?quote:
denk nie dat dat mogelijk is met zo'n zoonquote:Op maandag 15 februari 2016 02:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal je moeder eens blij maken godverdomme
quote:
Laten we eerlijk zijn dat er degelijk verschillen zijn tussen rassen en bijbehorende culturen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:32 schreef deadprez het volgende:
Maar oké het is blijkbaar de schuld van mensen die vinden dat racisme slecht is dat dat soort topics ontsporen.
....quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat er degelijk verschillen zijn tussen rassen en bijbehorende culturen.
Zie je zelf een Eskimo een marathon winnen? Nee, zij hebben andere eigenschappen, 50 tinten wit in sneeuw onderscheiden.
Het utopie is dat mensen gelijke rechten heeft, maar eigenschappen blijven verschillen.
Zonder wederzijdse atoomdreiging was de wereld allang kapot geweestquote:Op maandag 15 februari 2016 02:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dit dus zoals ik al eerder zei gewoon puur zelfverdediging.
Er zal deze zomer wel weer zo'n conflict daar uitbrekenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder wederzijdse atoomdreiging was de wereld allang kapot geweest![]()
Dat Israël kernwapens is niet meer dan terecht, ik vind het alleen jammer dat groeperingen als Palestina niet inzien dat ze om die reden nooit gaan winnen.
Het is zo jammer dat Israël zo geheimzinnig blijft doen. Waarom laten ze geen controleurs toe? Waarom dreigen ze ermee de hele wereld mee te nemen als zij dreigen te vergaan?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat Israël kernwapens is niet meer dan terecht, ik vind het alleen jammer dat groeperingen als Palestina niet inzien dat ze om die reden nooit gaan winnen.
Beter gewoon Palestina van de kaart vegenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:36 schreef Calcio het volgende:
[..]
Er zal deze zomer wel weer zo'n conflict daar uitbreken
Ik ben chill, vind het gewoon niet kunnen.quote:
8uur -propaganda- journaalquote:Op maandag 15 februari 2016 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter gewoon Palestina van de kaart vegen![]()
Kunnen we het 8 uurjournaal weer voor belangrijke dingen gebruiken
Geheimzinnig denk ik omdat het juist meer afschrikt. Als de tegenpartij weet waar ze aan toe zijn dan kunnen ze zich daar op voorbereiden, als ze moeten gissen dan is dat in het voordeel van Israël.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat Israël zo geheimzinnig blijft doen. Waarom laten ze geen controleurs toe? Waarom dreigen ze ermee de hele wereld mee te nemen als zij dreigen te vergaan?
Hoezo? ik kaart alleen aan dat bepaalde bevolkingsgroepen eigenschappen bevat wat in hun voordeel werkt. Daarnaast ben ik wel van mening dat mensenrechten voor iedereen geldt, van Eskimo tot Keniaanquote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
....
Kerel dit overschrijdt echt alle grenzen. En dat als mod.
Eens alhoewel dat voor onderzoek op meer gebieden geldt en wat wellicht nog vreemder is is dat sommige mensen complete wetenschapsgebieden verwerpen omdat het antwoord ze niet aanstaat met als meest bekende voorbeeld wellicht de rednecks die klimaatverandering ontkennen met als argument dat er eens een keer sneeuw valt in januariquote:Op maandag 15 februari 2016 02:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kon dat topic zo gauw niet vinden, maar ik vind het een beetje raar om bepaald onderzoek niet te verrichten (en zelfs tegen te werken) omdat het antwoord misschien niet in je straatje past.
Popcorn presentquote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
ik voorspel een verhitte situatie in deze sc
ik pak de popcorn
* Nizno jat de popcornquote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
ik pak de popcorn
Het KLB kliekje dat wederom in een heftige discussie is beland.quote:
Bijna goedquote:
Kzag popcorn.quote:
Eens, ook met het laatste deel maar gelijke rechten betekend wmb niet dat er geen specifiek beleid omtrent bepaalde risicogroepen gevoert mag worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat er degelijk verschillen zijn tussen rassen en bijbehorende culturen.
Zie je zelf een Eskimo een marathon winnen? Nee, zij hebben andere eigenschappen, 50 tinten wit in sneeuw onderscheiden.
Het utopie is dat mensen gelijke rechten heeft, maar eigenschappen blijven verschillen.
Minderwaardig ja, maar niet omdat het moslims zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]fuck die mensen toch, zijn toch maar minderwaardig moslimvolk
teringmongolen
Ben srs benieuwd naar je mening omdat ik weet dat je er heel anders instaat maar ben wel benieuwd waar je het precies op baseert.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
....
Maar nu ga ik MET JOUW POPCORN maken dat ik weg kom...quote:
Oh ok. Nah, ik denk dat ik maar verder ga slapen. Moest toch alleen maar even plassen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het KLB kliekje dat wederom in een heftige discussie is beland.
Daarnaast kan ik me eerlijk gezegd niet druk maken om onbekende mensen die 2000km verderop wonen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minderwaardig ja, maar niet omdat het moslims zijn
Elke religie is minderwaardig.
Slaap lekker!quote:Op maandag 15 februari 2016 02:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh ok. Nah, ik denk dat ik maar verder ga slapen. Moest toch alleen maar even plassen.
Tja de Britten en Fransen en later de Amerikanen hebben natuurlijk een heel vuil spel gespeeld in het Midden Oosten dus begrijp ze wel enigszins, wat moeten ze anders?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee je komt met zogenaamd lollige opmerkingen over Kenianen en eskimo's. Beetje hetzelfde niveau als oma's die van de trap islamiseren, weet je nog?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoezo? ik kaart alleen aan dat bepaalde bevolkingsgroepen eigenschappen bevat wat in hun voordeel werkt.
Waarom?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
....
Fucking grappig man.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom?
Rassen zijn gewoon anders. Negers kunnen hard rennen, Aziaten kunnen goed denken en Europeanen kunnen goed aanpassen zo is het nou eenmaal.
Dank je. Maar ff doen dan. Geplast, peuk gerookt, doei.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
Daarnaast kan ik me eerlijk gezegd niet druk maken om onbekende mensen die 2000km verderop wonen.
Ik vind dat als jood absoluut niet kunnen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter gewoon Palestina van de kaart vegen![]()
Kunnen we het 8 uurjournaal weer voor belangrijke dingen gebruiken
Overal gaan lopen haten op godenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
pas sinds 2015 geregistreerd staan
Hoeft niet per se noemenswaardig te zijn, natuurlijk. Ik vind het gewoon een beetje jammer dat het niet onderzocht wordt/mag worden. Het lijkt mij wel interessant om gewoon te zien welke voor- en nadelen rassen hebben ten opzichte van elkaar. Zo zijn bijvoorbeeld Europeanen (en hun afstammelingen) de enigen waarvan de meerderheid van de volwassen bevolking niet lactose-intolerant is. Dat soort dingetjes. Ik vind het dan dus jammer dat daar zo'n taboe op rust, want er hoeft van mij verder geen waardeoordeel aan vast te hangen of zo. Gewoon info omdat interessantquote:Op maandag 15 februari 2016 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat het een nogal achterhaalde gedachte is dat er een noemenswaardig verschil is tussen 'rassen'?
Lijkt me een goed plan, ga ik zo ook maar even ten uitvoer brengenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dank je. Maar ff doen dan. Geplast, peuk gerookt, doei.
Alsof die zandbakindianen iets te klagen hebben met al die olie onder hun kontquote:Op maandag 15 februari 2016 02:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tja de Britten en Fransen en later de Amerikanen hebben natuurlijk een heel vuil spel gespeeld in het Midden Oosten dus begrijp ze wel enigszins, wat moeten ze anders?
Omdat ik je af en toe ook wel een klein beetje schattig vind in al je naïviteitquote:
Nee de meest kinderachtige users zijn er momenteel niet dus prima tijd voor een goede dialoog. Jammer alleen dat Jimbo en Etto er niet zijn, kan hun bijdragen ondanks verschil van mening veelal wel waarderen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
ik pak de popcorn
Is die dan ooit niet aan het trollen?quote:
Is gewoon Darwinisme man, soorten ontwikkelen zich en op een gegeven moment trekt er één aan het langste eind.quote:
Dat je jezelf als jood moet aankaarten zegt genoegquote:Op maandag 15 februari 2016 02:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik vind dat als jood absoluut niet kunnen.
Denk niet dat dat lollig bedoeld was maar een simpel doch doeltreffend voorbeeld waar iedereen zich iets bij kan voorstellen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee je komt met zogenaamd lollige opmerkingen over Kenianen en eskimo's. Beetje hetzelfde niveau als oma's die van de trap islamiseren, weet je nog?
Heb jij nog een bron voor het achterhaalde idee dat bepaalde eigenschappen inherent zijn aan een bepaalde "bevolkingsgroep"?
Als jij wilt onderzoeken hoe het komt dat bepaalde groepen mensen al dan niet lactose-intolerant zijn, is dat geen enkel probleem lijkt mij.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoeft niet per se noemenswaardig te zijn, natuurlijk. Ik vind het gewoon een beetje jammer dat het niet onderzocht wordt/mag worden. Het lijkt mij wel interessant om gewoon te zien welke voor- en nadelen rassen hebben ten opzichte van elkaar. Zo zijn bijvoorbeeld Europeanen (en hun afstammelingen) de enigen waarvan de meerderheid van de volwassen bevolking niet lactose-intolerant is. Dat soort dingetjes. Ik vind het dan dus jammer dat daar zo'n taboe op rust, want er hoeft van mij verder geen waardeoordeel aan vast te hangen of zo. Gewoon info omdat interessant
Zo lollig was het niet eens, er bestaan degelijk verschillen tussen Eskimo's en Kenianen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee je komt met zogenaamd lollige opmerkingen over Kenianen en eskimo's. Beetje hetzelfde niveau als oma's die van de trap islamiseren, weet je nog?
Heb jij nog een bron voor het achterhaalde idee dat bepaalde eigenschappen inherent zijn aan een bepaalde "bevolkingsgroep"?
Nee, dat nietquote:Op maandag 15 februari 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als jij wilt onderzoeken hoe het komt dat bepaalde groepen mensen al dan niet lactose-intolerant zijn, is dat geen enkel probleem lijkt mij.
Het probleem is dat slechts een klein deel van de bevolking van die landen dat heeft en de corrupte regeringen worden gesteund door het Westen en er zodoende niet snel verandering in dat opzicht daar kan komen, een grote probleem zijn inherent inferieure geloofsstromingen daar met als beste voorbeelden het wahabisme, takfirisme etc.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof die zandbakindianen iets te klagen hebben met al die olie onder hun kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |