Popcorn presentquote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
ik voorspel een verhitte situatie in deze sc
ik pak de popcorn
* Nizno jat de popcornquote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
ik voorspel een verhitte situatie in deze sc
ik pak de popcorn
Het KLB kliekje dat wederom in een heftige discussie is beland.quote:
Bijna goedquote:
Kzag popcorn.quote:
Eens, ook met het laatste deel maar gelijke rechten betekend wmb niet dat er geen specifiek beleid omtrent bepaalde risicogroepen gevoert mag worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat er degelijk verschillen zijn tussen rassen en bijbehorende culturen.
Zie je zelf een Eskimo een marathon winnen? Nee, zij hebben andere eigenschappen, 50 tinten wit in sneeuw onderscheiden.
Het utopie is dat mensen gelijke rechten heeft, maar eigenschappen blijven verschillen.
Minderwaardig ja, maar niet omdat het moslims zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]fuck die mensen toch, zijn toch maar minderwaardig moslimvolk
teringmongolen
Ben srs benieuwd naar je mening omdat ik weet dat je er heel anders instaat maar ben wel benieuwd waar je het precies op baseert.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
....
Kerel dit overschrijdt echt alle grenzen. En dat als mod.
Maar nu ga ik MET JOUW POPCORN maken dat ik weg kom...quote:
Oh ok. Nah, ik denk dat ik maar verder ga slapen. Moest toch alleen maar even plassen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het KLB kliekje dat wederom in een heftige discussie is beland.
Daarnaast kan ik me eerlijk gezegd niet druk maken om onbekende mensen die 2000km verderop wonen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minderwaardig ja, maar niet omdat het moslims zijn
Elke religie is minderwaardig.
Slaap lekker!quote:Op maandag 15 februari 2016 02:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh ok. Nah, ik denk dat ik maar verder ga slapen. Moest toch alleen maar even plassen.
Tja de Britten en Fransen en later de Amerikanen hebben natuurlijk een heel vuil spel gespeeld in het Midden Oosten dus begrijp ze wel enigszins, wat moeten ze anders?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder wederzijdse atoomdreiging was de wereld allang kapot geweest![]()
Dat Israël kernwapens is niet meer dan terecht, ik vind het alleen jammer dat groeperingen als Palestina niet inzien dat ze om die reden nooit gaan winnen.
Nee je komt met zogenaamd lollige opmerkingen over Kenianen en eskimo's. Beetje hetzelfde niveau als oma's die van de trap islamiseren, weet je nog?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoezo? ik kaart alleen aan dat bepaalde bevolkingsgroepen eigenschappen bevat wat in hun voordeel werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |