SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook godverdomme saai.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:06 schreef Crip het volgende:
Ze zijn echt srs denk ik. Begint nogal saai te worden though.
Dat is onderdeel van het spel. En dan vooral zoveel mogelijk de ander ervan te betichten serieus en mad te zijn om daarmee te benadrukken hoe laid back je zelf bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vraag me altijd een beetje af of die fitties hier echt zjin of dat het gewoon slap ouwehoeren is![]()
Ik hou wel van die fitties
Ik niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje Noel ik vind je wel kwaliteit.
Dwc.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij als ik vragen mag?
Ik krijg altijd zo'n harde cringe van mensen die dit zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doe het liever in RL dan via inet, toetsenbordheldDus waar meeten we?
Die ga ik bewarenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje Noel ik vind je wel kwaliteit.
Vergeet ook niet elke keer te vermelden hoe single/maagd iemand is en hoe hard je zelf in een relatie zit/wel seks hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van het spel. En dan vooral zoveel mogelijk de ander ervan te betichten serieus en mad te zijn om daarmee te benadrukken hoe laid back je zelf bent.
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
durf je wel he, tegen een klein meisje
Utrecht Centraal, vanmiddag om 15:00quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doe het liever in RL dan via inet, toetsenbordheldDus waar meeten we?
hahahaha, kutzwartequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dwc.
Crip, pilatesvandaag weer iets anders
Ga schoonmaken ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n harde cringe van mensen die dit zeggen
En vooral heel hard niet caren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vergeet ook niet elke keer te vermelden hoe single/maagd iemand is en hoe hard je zelf in een relatie zit/wel seks hebt
Ik wil eigenlijk zo naar de gym maar regent kaolo ergquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dwc.
Crip, pilatesvandaag weer iets anders
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vraag me altijd een beetje af of die fitties hier echt zjin of dat het gewoon slap ouwehoeren is![]()
Ik hou wel van die fitties
Dat zegt chai toch soort vanquote:
er zijn er 2 die hier steeds de sfeer verpesten ...de rest gaat er wel op in om zich te verdedigen..ik ook...maar goed zonder hun was de sfeer hier leuk. Ik snap ook niet dat jij t met ze kunt vinden verderquote:
Laat je het even weten als hij af is?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op anders ga ik een paragraaf schrijven over hoe vervelend je bent
Ik ben vet lief en doe daar niet aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al zou je tardis natuurlijk in elkaar schoppen
Dan ben ik nog aan het werk. Najah, aanwezig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Utrecht Centraal, vanmiddag om 15:00
Ik wil ook lopen maar het regentquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo naar de gym maar regent kaolo erg
Ik hoopte op grootgeschapen, maar viel ook tegenquote:
Ben niet zo snel geïrriteerd, en op wie doel je dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er zijn er 2 die hier steeds de sfeer verpesten ...de rest gaat er wel op in om zich te verdedigen..ik ook...maar goed zonder hun was de sfeer hier leuk. Ik snap ook niet dat jij t met ze kunt vinden verder
Oke zullen we dan maar gewoon vrienden blijven?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ben ik nog aan het werk. Najah, aanwezig.
jaj, dat zal welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben vet lief en doe daar niet aan.
Sry niet vandaag ben nog moequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat je het even weten als hij af is?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef Che_ het volgende:
Mcnulty verpest echt de sfeer hier
Ik wil hier gwn rustig wakker worden en gezellig kletsen
Wat een zielig wijf ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er zijn er 2 die hier steeds de sfeer verpesten ...de rest gaat er wel op in om zich te verdedigen..ik ook...maar goed zonder hun was de sfeer hier leuk. Ik snap ook niet dat jij t met ze kunt vinden verder
mmgym en chequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben niet zo snel geïrriteerd, en op wie doel je dan?
Indian curry of Japans?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil ook lopen maar het regent
En zit vol van die curry. Kk ey
Hij kijkt naar de slijmsliertjes in je mondhoek.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Er zit een Dimaboy tegenover mij, hij kijkt te eng als ik hapje van mn brood neem.
door madelieff voor tokkie uit te maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef Che_ het volgende:
Mcnulty verpest echt de sfeer hier
Ik wil hier gwn rustig wakker worden en gezellig kletsen
nee, maar ik heb je ook nog nooit gezien hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je mij ooit agressief gezien gvd
Hopelijk heeft hij door dat ik wil dat hij dat van mn mond aflikt xdddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij kijkt naar de slijmsliertjes in je mondhoek.
Hjb eens man. Genoeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
door madelieff voor tokkie uit te maken?
k man
Je kan niet alles hebben hèquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoopte op grootgeschapen, maar viel ook tegen
Gewoon recht toe rechtaan zijn, werkt beter bij jongensquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij door dat ik wil dat hij dat van mn mond aflikt xddd
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon recht toe rechtaan zijn, werkt beter bij jongens
en iel
Ik moest hier om lachen.quote:
Hier ook omquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie verpesten heel ONZE SCopgetoverd ALLEMAAL
Curry lijkt me nooit lekker, heb een keer Japanse curry gegeten dat was echt vies. Nu heb ik beetje trauma.quote:
sorry hoor maar ze bitchen al hoe lang op tardis en hoink ? En che op mij. Das gewoon irritant ook al is t een grap.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon twee leuke users hoor, denk dat je ze een beetje te srs neemt.
Laat mij voor je maken. Garam Masalaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Curry lijkt me nooit lekker, heb een keer Japanse curry gegeten dat was echt vies. Nu heb ik beetje trauma.
Sommigen verdienen het wel tho.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sorry hoor maar ze bitchen al hoe lang op tardis en hoink ? En che op mij. Das gewoon irritant ook al is t een grap.
Dat mag gewoon in NL.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik droom van een wereld waarin je zwarte mensen gewoon mag haten om hun gedrag.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie iedereen ook lekker tekeer gaan tegen elkaar. mooi man. M'n tokus klopt de hele tijd tegen de onderkant van m'n bureau aan. bedankt daarvoor
tokusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie iedereen ook lekker tekeer gaan tegen elkaar. mooi man. M'n tokus klopt de hele tijd tegen de onderkant van m'n bureau aan. bedankt daarvoor
Madelief, trek het je niet aan meisjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sorry hoor maar ze bitchen al hoe lang op tardis en hoink ? En che op mij. Das gewoon irritant ook al is t een grap.
Je mag ook van drank, wiet en de muziek genieten. Mag allemaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat mag gewoon in NL.
Er zijn mensen die zwarte pieten haten en dag mag gewoon
Sorry man. Kritiek op een beschimmelde auto mag natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jij trok toch net de racismekaart of nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat mag gewoon in NL.
Er zijn mensen die zwarte pieten haten en dag mag gewoon
ik zie wat jij hier doetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mag ook van drank, wiet en de muziek genieten. Mag allemaal.
Eerlijk mij boeit het niet zo echt wie ruzie heeft met wie, als ik het met iemand kan vinden kan ik het met iemand vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik ben zelf racistquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij trok toch net de racismekaart of niet
Als je een jaar in de gevangenis zit, en je wordt er 3,5 jaar uitgeflikkerd, en daarna moet je weer een jaar. Heb je dan 5,5 jaar in de gevangenis gezeten?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Zolang jullie maar respect hebben voor Chai en mij aangezien wij hier al zo triest lang zitten
Oke wnnr?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat mij voor je maken. Garam Masala
Iedereen mag hier los gaan ja. Op die manier.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mag ook van drank, wiet en de muziek genieten. Mag allemaal.
En mij boeit zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerlijk mij boeit het niet zo echt wie ruzie heeft met wie, als ik het met iemand kan vinden kan ik het met iemand vinden.
Wat zeg je nou allemaal?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je een jaar in de gevangenis zit, en je wordt er 3,5 jaar uitgeflikkerd, en daarna moet je weer een jaar. Heb je dan 5,5 jaar in de gevangenis gezeten?
MMGYM wil echt diep in je broekje. Neem je die illusie hardhandig weg dan zal de relatie bekoelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:17 schreef Crip het volgende:
Eerlijk mij boeit het niet zo echt wie ruzie heeft met wie, als ik het met iemand kan vinden kan ik het met iemand vinden.
Hoeveel staan we nu totaal, Chai?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
En mij boeit zelfs dat niet.
Dontcarepunten +10
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom zijn die kanjerkaarten voor the flying dutch uitverkocht IK WILDE GEILEN OP MARTIN GARRIX
mmgy wilt echt niet in mijn broekje hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
MMGYM wil echt diep in je broekje. Neem je die illusie hardhandig weg dan zal de relatie bekoelen.
Ja gewoon SC'en als vrienden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:20 schreef Crip het volgende:
[..]
mmgy wilt echt niet in mijn broekje hoor
stoerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
En mij boeit zelfs dat niet.
Dontcarepunten +10
.be denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zou die kerel aan een vliegticket naar Engeland zijn geraakt ? Cheaptickets.nl ?
de boswachterquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zou die kerel aan een vliegticket naar Engeland zijn geraakt ? Cheaptickets.nl ?
Hmmmmmmmmquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
maar je hebt het over die beach volleyballer he?![]()
Ben benieuwd hoe dat meisje er uit zag. Haar geslachtskenmerken zullen ongetwijfeld al wel duidelijk zichtbaar zijn geweest. En strak zal ze ook zeker zijn geweest
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
En strak zal ze ook zeker zijn geweest
wat lul je eh bledder heb 1 iemand gemeet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij meet iedereen man. Voel me niet eens special.
Kleine penis denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
maar je hebt het over die beach volleyballer he?![]()
Ben benieuwd hoe dat meisje er uit zag. Haar geslachtskenmerken zullen ongetwijfeld al wel duidelijk zichtbaar zijn geweest. En strak zal ze ook zeker zijn geweest
Dat zei Meloewa ook ooit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
[..]
wat lul je eh bledder heb 1 iemand gemeet.
WIE? !quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
[..]
wat lul je eh bledder heb 1 iemand gemeet.
blonde*quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
Wrm moest ik hierom lachen, echt gare humor eigenlijk.
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Een hypothetisch vraagstuk:
Stel, ik ben ontmaagd op m'n 14e, en had seks met een toenmalig 14-jarige.
En als ik daar nu 10 jaar later over fantaseer en daarop fap met mijn 24 jaar, ben ik dan pedofiel?
boeiendquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blonde*
it's*
ook zijn er meerdere spaties nodig
ik mis ook aanhalingstekens
Though love tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb het voor je opgenomen ondanks dat je bitch was gisteren, you're welcome.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, efebofiel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Een hypothetisch vraagstuk:
Stel, ik ben ontmaagd op m'n 14e, en had seks met een toenmalig 14-jarige.
En als ik daar nu 10 jaar later over fantaseer en daarop fap met mijn 24 jaar, ben ik dan pedofiel?
mister zwaardfotoquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Though love toch. Mag ik nu in je broekje?
Heb chastity beltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua aantal niet, maar wel veel nasleep op FOK!. Maar het begint altijd met eentje natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die heeft heel wat FOK!boys verslonden toch?
je bent zelf kut en toch tolereer ik je hier.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kutgrammatica in het engels kan echt niet hoor crip
Plaatje doet me denken aan die wallpapers die Maisnon toen had gemaaktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Qua aantal niet, maar wel veel nasleep op FOK!. Maar het begint altijd met eentje natuurlijk.
[ afbeelding ]
welke drama heeft zich afgespeeld tussen meloen en teto?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Qua aantal niet, maar wel veel nasleep op FOK!. Maar het begint altijd met eentje natuurlijk.
[ afbeelding ]
zo snel word je dus de grond in getrapt hierquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent zelf kut en toch tolereer ik je hier.
Maisnonquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Plaatje doet me denken aan die wallpapers die Maisnon toen had gemaakt
nou en?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt te lekkere klasgenoot alleen hijs 27 gvd
zie het probleemnietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt te lekkere klasgenoot alleen hijs 27 gvd
Doe ik uit liefde bij jou, weet je toch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo snel word je dus de grond in getrapt hier
ik lees steeds dat hier alles serieus wordt genomen dus doe ik het vanaf nu ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe ik uit liefde bij jou, weet je toch.
zou hij me ook laten peggen dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, hij zit op de grond en kijkt toe. #cuckold
Uit de hand gelopen 50 tinten grijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
welke drama heeft zich afgespeeld tussen meloen en teto?
zoiets vermoedde ik alquote:
Vind Hoink geen mongool hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, illusie hardhandig weggenomen, relatie is bekoeld.
Wat een mongool is die snor ook.
Marokko.nl troll.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
crip, hoe kom je als kuise moslima in godsnaam hier terecht?
chroestjov is met huid en haar opgegeten en de ervaring nooit te boven gekomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die heeft heel wat FOK!boys verslonden toch?
Gisteravond een niet nader te noemen mod in m'n DM, of we (WE) het rustig aan konden doen, zei dat 'ie hun ook een DM had gestuurd. Ik denk oké, 2016, FOK! positief, leggoquote:
neverquote:
Welke mod, gooi namen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gisteravond een niet nader te noemen mod in m'n DM, of we (WE) het rustig aan konden doen, zei dat 'ie hun ook een DM had gestuurd. Ik denk oké, 2016, FOK! positief, leggo. Ik kom kijken net hier en eerste wat ik zie is letterlijk die kneus die het weer over me heeft
.
ik heb je rug he dat weet je <333quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gisteravond een niet nader te noemen mod in m'n DM, of we (WE) het rustig aan konden doen, zei dat 'ie hun ook een DM had gestuurd. Ik denk oké, 2016, FOK! positief, leggo. Ik kom kijken net hier en eerste wat ik zie is letterlijk die kneus die het weer over me heeft
.
remmie zekerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
hihi madquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Wat een dramaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Ja denk 't ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Huge misschien, maar die heb ik de laatste tijd weinig gezien, dus denk Remqo.
Zelfs Niels en WCH lukt het nu om elkaar te negeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Juist niet, dan ga ik ook gewoon door.
je kunt het toch ook gewoon negeren of is dat iets voor de basisschoolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Juist niet, dan ga ik ook gewoon door.
STAHPquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie bitchen meer dan Sam en Ron van Jersey Shore bij elkaar
ik denk dat iedereen hier precies weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
dit is nog niks missyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kijk niet zulke proleten tv. Ik vraag me ook af of er mensen zijn dit dat kijken uit oprechte interesse i.p.v. ironisch aapjes kijken en veroordelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
STAAHHP ITTquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
shitquote:
Ik ben team boer samen met zeer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het is gewoon de straat vs. tatta's, een voorhoede van de naderende burgeroorlog.
op een internetforumquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het is gewoon de straat vs. tatta's, een voorbode van de naderende burgeroorlog.
Boeren zijn dan van strategisch belang, zou coalitie mee smedenquote:
Gaan jullie vandaag nog wat doen met dagbesteding of niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het is gewoon de straat vs. tatta's, een voorbode van de naderende burgeroorlog.
met jou of met stimo?quote:
Daarom.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boeren zijn dan van strategisch belang, zou coalitie mee smeden. Zeer is wel voer voor de varkens.
ik hoor bij beiden nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Eigen foodsupply veiligstellen. Slimme boy deze. Ik join ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boeren zijn dan van strategisch belang, zou coalitie mee smeden. Zeer is wel voer voor de varkens.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag nog wat doen met dagbesteding of niet?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eigen foodsupply veiligstellen. Slimme boy deze. Ik join ook.

Money maken, stacks baaahndelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag nog wat doen met dagbesteding of niet?
Noel zeker. Die dmt steeds stiekem.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha krijg net een DM van een zekere tatta die zegt dat "die tattas hier" waar ik beef mee heb volgens hem in het echt wel pussies zijn en geen volk waar die mee zou omgaan.
Wajong krijg je sws elke maand geld voor niks doen toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik ben maand betaald vrij, jij zit de hele dag op je werk te FOK!ken, kweenie
. En het is hiet kutweer laatste dagen.
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgens mij wel, vraag het ervaringsdeskundige deadprez.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wajong krijg je sws elke maand geld voor niks doen toch?
Uh neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noel zeker. Die dmt steeds stiekem.
Dat stiekeme gedm altijdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noel zeker. Die dmt steeds stiekem.
Dat lijkt me wederzijds, want dat is juist het punt van een SC? Het is geen homogene vriendengroep of zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha krijg net een DM van een zekere tatta die zegt dat "die tattas hier" waar ik beef mee heb volgens hem in het echt wel pussies zijn en geen volk waar die mee zou omgaan.
Deadprez is wel chil man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij wel, vraag het ervaringsdeskundige deadprez.
Ja in een SC kun je elke hersenscheet loslaten, maar verder vind ik het niet zo erg als mensen inschatten dat hun gedachtegoed misschien niet zo waardevol is voor de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat stiekeme gedm altijd![]()
Heerlijk dat er gewoon mensen zijn die niet durven te zeggen wat ze denkenook nog eens tegen onbekenden op het internet
Intens genieten dit
Zegt de grootste stiekeme dm-er.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in een SC kun je elke hersenscheet loslaten, maar verder vind ik het niet zo erg als mensen inschatten dat hun gedachtegoed misschien niet zo waardevol is voor de rest van de wereld.
Chai zit ook net als madeliefff op schimmelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat lijkt me wederzijds, want dat is juist het punt van een SC? Het is geen homogene vriendengroep of zo.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zegt de grootste stiekeme dm-er.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Chai zit ook net als madeliefff op schimmel
Het paard HAHAHAHAHAHAH
Ja jij bent de grootste dm roddelqueen. Gohquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in een SC kun je elke hersenscheet loslaten, maar verder vind ik het niet zo erg als mensen inschatten dat hun gedachtegoed misschien niet zo waardevol is voor de rest van de wereld.
Beetje meer respect voor de KLB SC-mastodont aubquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja jij bent de grootste dm roddelqueen. Goh
Bedankt voor deze voor dit non-nieuws.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wil best al mijn dm's publiceren hoor, maar dat mag niet en bovendien is een deel van de content tegen de regels.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zegt de grootste stiekeme dm-er.
ga fietsen, starvin marvinquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Je vader kon Herman Brood zijn man, waar heb je het over.
Vind dat er in de OP een soort kruistabel moet komen waarin wordt bijgehouden hoeveel DM's onderling worden verstuurd. Als een gebied dan rood kleurt weet je dat er frequent wordt geDM'd tussen die 2quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil best al mijn dm's publiceren hoor, maar dat mag niet en bovendien is een deel van de content tegen de regels.
En wanneer is dmen stiekem? Als je niet elke keer post wanneer je dm contact hebt?
Jouw argument wordt altijd gebruikt door tokkies om een beerput aan onzinnige (politieke) meningen open te trekken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja jij bent de grootste dm roddelqueen. Goh
Oh, nu probeer je het snel weer goed te maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo gepikeerd te doen hoor, love you bro.
Sneaky hoor, vlak na zo'n DM naar mij weer. Walgelijk ventje ben je ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, nu probeer je het snel weer goed te maken?heheh
Ik dm niet met jou en dat weet je zelf ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sneaky hoor, vlak na zo'n DM naar mij weer. Walgelijk ventje ben je ook.
nee sop het je maar op.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef dan iig details gvd, "een salade".
14:09:25quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik dm niet met jou en dat weet je zelf ook.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:05 schreef HPLC het volgende:
Ik krijg bijna nooit dm's, alleen wel eens van een oude kale man
Is dat een regionale uitspraak ofwa..?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
[..]
nee sop het je maar op.
inb4 zal jou opsoppen
Tijd van post en DMquote:
Je moet met betere shit komen om je dmgedrag te rechtvaardigenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw argument wordt altijd gebruikt door tokkies om een beerput aan onzinnige (politieke) meningen open te trekken.
[ afbeelding ]
'Deze mevrouw durft tenminste gewoon eerlijk te zeggen wat ze denkt!'
Omwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
Werd liever nu uitgewoond dan hier mijn tijd uit te zitten.
Uh, ja juist man. sterk bewijsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat een regionale uitspraak ofwa..?
[..]
Tijd van post en DM.
Wie niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe bevalt het trouwens op je werk?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat een regionale uitspraak ofwa..?
[..]
Tijd van post en DM.
haha stimo is zwanger xDquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe bevalt het trouwens op je werk?
Haha ja want als CY er is heb jij het ook nooit over mij om mij even in een kwaad daglicht te zetten ook al ben ik er al dagen niet geweest.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Saai.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe bevalt het trouwens op je werk?
Nee jij om het te veroordelen. Lekker makkelijk en sneaky ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet met betere shit komen om je dmgedrag te rechtvaardigen
Ik wil gewoon werk. Dit is echt erg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
Mensen die de heledag FOK!en op werk en dan zeuren, man man man.
Dan ben je echt verveeld op meerdere levels iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
Mensen die de heledag FOK!en op werk en dan zeuren, man man man.
Ik was in zwolle, chai, maar ik zag je niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij om het te veroordelen. Lekker makkelijk en sneaky ook.
Wil best met je ruilen, kun jij 40 kinderen rustig houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon werk. Dit is echt erg.
Tja wijven hè, alle initiatief en input moet van jouw kant komen om er iets van te maken en als jij dat niet doet ben jij een saaie lul.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik probeer een gesprekje aan te gaan en jij antwoord alleen met Saai.
gvd zeg
Zullen wij verder een gesprekje aanknopen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd zeg
Waar dan? of alleen doorreis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik was in zwolle, chai, maar ik zag je niet.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen wij verder een gesprekje aanknopen?
Echt hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja wijven hè, alle initiatief en input moet van jouw kant komen om er iets van te maken en als jij dat niet doet ben jij een saaie lul.
luister je naar opgezwolle ?quote:
Dat lijkt mij gezellig hoinkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen wij verder een gesprekje aanknopen?
Het waait hard en nog meer issues waardoor ik mij nu kapot verveel. Krijg zo weer werk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gvd zeg
de KLB is de andere kant opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
huisgenoten die ALTIJD thuis zijnzoek gvd een leven
Nee, m'n ex komt uit Helmond en d'r oom was voor PSV. Sindsdien ben ik ook voor PSVquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben jij ook een Eindhovenaar als je zo van PSV houdt?
IK HEB JE ZO GEMIST.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb ook een ex uit Helmond, schrikken he?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, m'n ex komt uit Helmond en d'r oom was voor PSV. Sindsdien ben ik ook voor PSV
omg toch niet dezelfde hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook een ex uit Helmond, schrikken he?
Dan mag je ondanks je liefdesverdriet God op je blote knietjes danken dat je ze kwijt bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, m'n ex komt uit Helmond en d'r oom was voor PSV. Sindsdien ben ik ook voor PSV
Dat kun je alleen weten als je op precies de zelfde momenten thuis bent. Klacht verworpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |