Is dat een regionale uitspraak ofwa..?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
[..]
nee sop het je maar op.
inb4 zal jou opsoppen
Tijd van post en DMquote:
Je moet met betere shit komen om je dmgedrag te rechtvaardigenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw argument wordt altijd gebruikt door tokkies om een beerput aan onzinnige (politieke) meningen open te trekken.
[ afbeelding ]
'Deze mevrouw durft tenminste gewoon eerlijk te zeggen wat ze denkt!'
Omwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
Werd liever nu uitgewoond dan hier mijn tijd uit te zitten.
Uh, ja juist man. sterk bewijsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat een regionale uitspraak ofwa..?
[..]
Tijd van post en DM.
Wie niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe bevalt het trouwens op je werk?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat een regionale uitspraak ofwa..?
[..]
Tijd van post en DM.
haha stimo is zwanger xDquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe bevalt het trouwens op je werk?
Haha ja want als CY er is heb jij het ook nooit over mij om mij even in een kwaad daglicht te zetten ook al ben ik er al dagen niet geweest.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gisteravond een niet nader te noemen mod in m'n DM, of we (WE) het rustig aan konden doen, zei dat 'ie hun ook een DM had gestuurd. Ik denk oké, 2016, FOK! positief, leggo. Ik kom kijken net hier en eerste wat ik zie is letterlijk die kneus die het weer over me heeft
.
Saai.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe bevalt het trouwens op je werk?
Nee jij om het te veroordelen. Lekker makkelijk en sneaky ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet met betere shit komen om je dmgedrag te rechtvaardigen
Ik wil gewoon werk. Dit is echt erg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
Mensen die de heledag FOK!en op werk en dan zeuren, man man man.
Dan ben je echt verveeld op meerdere levels iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
Mensen die de heledag FOK!en op werk en dan zeuren, man man man.
Ik was in zwolle, chai, maar ik zag je niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij om het te veroordelen. Lekker makkelijk en sneaky ook.
Wil best met je ruilen, kun jij 40 kinderen rustig houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon werk. Dit is echt erg.
Tja wijven hè, alle initiatief en input moet van jouw kant komen om er iets van te maken en als jij dat niet doet ben jij een saaie lul.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik probeer een gesprekje aan te gaan en jij antwoord alleen met Saai.
gvd zeg
Zullen wij verder een gesprekje aanknopen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd zeg
Waar dan? of alleen doorreis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik was in zwolle, chai, maar ik zag je niet.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen wij verder een gesprekje aanknopen?
Echt hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja wijven hè, alle initiatief en input moet van jouw kant komen om er iets van te maken en als jij dat niet doet ben jij een saaie lul.
luister je naar opgezwolle ?quote:
Dat lijkt mij gezellig hoinkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen wij verder een gesprekje aanknopen?
Het waait hard en nog meer issues waardoor ik mij nu kapot verveel. Krijg zo weer werk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gvd zeg
de KLB is de andere kant opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
huisgenoten die ALTIJD thuis zijnzoek gvd een leven
Nee, m'n ex komt uit Helmond en d'r oom was voor PSV. Sindsdien ben ik ook voor PSVquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben jij ook een Eindhovenaar als je zo van PSV houdt?
IK HEB JE ZO GEMIST.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb ook een ex uit Helmond, schrikken he?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, m'n ex komt uit Helmond en d'r oom was voor PSV. Sindsdien ben ik ook voor PSV
omg toch niet dezelfde hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook een ex uit Helmond, schrikken he?
Dan mag je ondanks je liefdesverdriet God op je blote knietjes danken dat je ze kwijt bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, m'n ex komt uit Helmond en d'r oom was voor PSV. Sindsdien ben ik ook voor PSV
Dat kun je alleen weten als je op precies de zelfde momenten thuis bent. Klacht verworpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |