zou hij me ook laten peggen dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, hij zit op de grond en kijkt toe. #cuckold
Uit de hand gelopen 50 tinten grijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
welke drama heeft zich afgespeeld tussen meloen en teto?
zoiets vermoedde ik alquote:
Vind Hoink geen mongool hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, illusie hardhandig weggenomen, relatie is bekoeld.
Wat een mongool is die snor ook.
Marokko.nl troll.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
crip, hoe kom je als kuise moslima in godsnaam hier terecht?
chroestjov is met huid en haar opgegeten en de ervaring nooit te boven gekomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die heeft heel wat FOK!boys verslonden toch?
Gisteravond een niet nader te noemen mod in m'n DM, of we (WE) het rustig aan konden doen, zei dat 'ie hun ook een DM had gestuurd. Ik denk oké, 2016, FOK! positief, leggoquote:
neverquote:
Welke mod, gooi namen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gisteravond een niet nader te noemen mod in m'n DM, of we (WE) het rustig aan konden doen, zei dat 'ie hun ook een DM had gestuurd. Ik denk oké, 2016, FOK! positief, leggo. Ik kom kijken net hier en eerste wat ik zie is letterlijk die kneus die het weer over me heeft
.
ik heb je rug he dat weet je <333quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gisteravond een niet nader te noemen mod in m'n DM, of we (WE) het rustig aan konden doen, zei dat 'ie hun ook een DM had gestuurd. Ik denk oké, 2016, FOK! positief, leggo. Ik kom kijken net hier en eerste wat ik zie is letterlijk die kneus die het weer over me heeft
.
remmie zekerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
hihi madquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Wat een dramaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Ja denk 't ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Huge misschien, maar die heb ik de laatste tijd weinig gezien, dus denk Remqo.
Zelfs Niels en WCH lukt het nu om elkaar te negeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Juist niet, dan ga ik ook gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |