stoerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
En mij boeit zelfs dat niet.
Dontcarepunten +10
.be denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zou die kerel aan een vliegticket naar Engeland zijn geraakt ? Cheaptickets.nl ?
de boswachterquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zou die kerel aan een vliegticket naar Engeland zijn geraakt ? Cheaptickets.nl ?
Hmmmmmmmmquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
maar je hebt het over die beach volleyballer he?![]()
Ben benieuwd hoe dat meisje er uit zag. Haar geslachtskenmerken zullen ongetwijfeld al wel duidelijk zichtbaar zijn geweest. En strak zal ze ook zeker zijn geweest
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
En strak zal ze ook zeker zijn geweest
wat lul je eh bledder heb 1 iemand gemeet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij meet iedereen man. Voel me niet eens special.
Kleine penis denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
maar je hebt het over die beach volleyballer he?![]()
Ben benieuwd hoe dat meisje er uit zag. Haar geslachtskenmerken zullen ongetwijfeld al wel duidelijk zichtbaar zijn geweest. En strak zal ze ook zeker zijn geweest
Dat zei Meloewa ook ooit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
[..]
wat lul je eh bledder heb 1 iemand gemeet.
WIE? !quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
[..]
wat lul je eh bledder heb 1 iemand gemeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |