blonde*quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
Wrm moest ik hierom lachen, echt gare humor eigenlijk.
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Een hypothetisch vraagstuk:
Stel, ik ben ontmaagd op m'n 14e, en had seks met een toenmalig 14-jarige.
En als ik daar nu 10 jaar later over fantaseer en daarop fap met mijn 24 jaar, ben ik dan pedofiel?
boeiendquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blonde*
it's*
ook zijn er meerdere spaties nodig
ik mis ook aanhalingstekens
Though love tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb het voor je opgenomen ondanks dat je bitch was gisteren, you're welcome.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, efebofiel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Een hypothetisch vraagstuk:
Stel, ik ben ontmaagd op m'n 14e, en had seks met een toenmalig 14-jarige.
En als ik daar nu 10 jaar later over fantaseer en daarop fap met mijn 24 jaar, ben ik dan pedofiel?
mister zwaardfotoquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Though love toch. Mag ik nu in je broekje?
Heb chastity beltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua aantal niet, maar wel veel nasleep op FOK!. Maar het begint altijd met eentje natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die heeft heel wat FOK!boys verslonden toch?
je bent zelf kut en toch tolereer ik je hier.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kutgrammatica in het engels kan echt niet hoor crip
Plaatje doet me denken aan die wallpapers die Maisnon toen had gemaaktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Qua aantal niet, maar wel veel nasleep op FOK!. Maar het begint altijd met eentje natuurlijk.
[ afbeelding ]
welke drama heeft zich afgespeeld tussen meloen en teto?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Qua aantal niet, maar wel veel nasleep op FOK!. Maar het begint altijd met eentje natuurlijk.
[ afbeelding ]
zo snel word je dus de grond in getrapt hierquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent zelf kut en toch tolereer ik je hier.
Maisnonquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Plaatje doet me denken aan die wallpapers die Maisnon toen had gemaakt
nou en?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt te lekkere klasgenoot alleen hijs 27 gvd
zie het probleemnietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt te lekkere klasgenoot alleen hijs 27 gvd
Doe ik uit liefde bij jou, weet je toch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo snel word je dus de grond in getrapt hier
ik lees steeds dat hier alles serieus wordt genomen dus doe ik het vanaf nu ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe ik uit liefde bij jou, weet je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |