Is dat een regionale uitspraak ofwa..?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
[..]
nee sop het je maar op.
inb4 zal jou opsoppen
Tijd van post en DMquote:
Je moet met betere shit komen om je dmgedrag te rechtvaardigenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw argument wordt altijd gebruikt door tokkies om een beerput aan onzinnige (politieke) meningen open te trekken.
[ afbeelding ]
'Deze mevrouw durft tenminste gewoon eerlijk te zeggen wat ze denkt!'
Omwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
Werd liever nu uitgewoond dan hier mijn tijd uit te zitten.
Uh, ja juist man. sterk bewijsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat een regionale uitspraak ofwa..?
[..]
Tijd van post en DM.
Wie niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe bevalt het trouwens op je werk?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat een regionale uitspraak ofwa..?
[..]
Tijd van post en DM.
haha stimo is zwanger xDquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe bevalt het trouwens op je werk?
Haha ja want als CY er is heb jij het ook nooit over mij om mij even in een kwaad daglicht te zetten ook al ben ik er al dagen niet geweest.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gisteravond een niet nader te noemen mod in m'n DM, of we (WE) het rustig aan konden doen, zei dat 'ie hun ook een DM had gestuurd. Ik denk oké, 2016, FOK! positief, leggo. Ik kom kijken net hier en eerste wat ik zie is letterlijk die kneus die het weer over me heeft
.
Saai.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe bevalt het trouwens op je werk?
Nee jij om het te veroordelen. Lekker makkelijk en sneaky ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet met betere shit komen om je dmgedrag te rechtvaardigen
Ik wil gewoon werk. Dit is echt erg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
Mensen die de heledag FOK!en op werk en dan zeuren, man man man.
Dan ben je echt verveeld op meerdere levels iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
Mensen die de heledag FOK!en op werk en dan zeuren, man man man.
Ik was in zwolle, chai, maar ik zag je niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij om het te veroordelen. Lekker makkelijk en sneaky ook.
Wil best met je ruilen, kun jij 40 kinderen rustig houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon werk. Dit is echt erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |