Beetje meer respect voor de KLB SC-mastodont aubquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja jij bent de grootste dm roddelqueen. Goh
Bedankt voor deze voor dit non-nieuws.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha krijg net een DM van een zekere tatta die zegt dat "die tattas hier" waar ik beef mee heb volgens hem in het echt wel pussies zijn en geen volk waar die mee zou omgaan.
Wil best al mijn dm's publiceren hoor, maar dat mag niet en bovendien is een deel van de content tegen de regels.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zegt de grootste stiekeme dm-er.
ga fietsen, starvin marvinquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Je vader kon Herman Brood zijn man, waar heb je het over.
Vind dat er in de OP een soort kruistabel moet komen waarin wordt bijgehouden hoeveel DM's onderling worden verstuurd. Als een gebied dan rood kleurt weet je dat er frequent wordt geDM'd tussen die 2quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil best al mijn dm's publiceren hoor, maar dat mag niet en bovendien is een deel van de content tegen de regels.
En wanneer is dmen stiekem? Als je niet elke keer post wanneer je dm contact hebt?
Jouw argument wordt altijd gebruikt door tokkies om een beerput aan onzinnige (politieke) meningen open te trekken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja jij bent de grootste dm roddelqueen. Goh
Oh, nu probeer je het snel weer goed te maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo gepikeerd te doen hoor, love you bro.
Sneaky hoor, vlak na zo'n DM naar mij weer. Walgelijk ventje ben je ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, nu probeer je het snel weer goed te maken?heheh
Ik dm niet met jou en dat weet je zelf ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sneaky hoor, vlak na zo'n DM naar mij weer. Walgelijk ventje ben je ook.
nee sop het je maar op.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef dan iig details gvd, "een salade".
14:09:25quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik dm niet met jou en dat weet je zelf ook.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:05 schreef HPLC het volgende:
Ik krijg bijna nooit dm's, alleen wel eens van een oude kale man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |