quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag nog wat doen met dagbesteding of niet?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eigen foodsupply veiligstellen. Slimme boy deze. Ik join ook.

Money maken, stacks baaahndelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag nog wat doen met dagbesteding of niet?
Noel zeker. Die dmt steeds stiekem.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha krijg net een DM van een zekere tatta die zegt dat "die tattas hier" waar ik beef mee heb volgens hem in het echt wel pussies zijn en geen volk waar die mee zou omgaan.
Wajong krijg je sws elke maand geld voor niks doen toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik ben maand betaald vrij, jij zit de hele dag op je werk te FOK!ken, kweenie
. En het is hiet kutweer laatste dagen.
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgens mij wel, vraag het ervaringsdeskundige deadprez.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wajong krijg je sws elke maand geld voor niks doen toch?
Uh neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noel zeker. Die dmt steeds stiekem.
Dat stiekeme gedm altijdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noel zeker. Die dmt steeds stiekem.
Dat lijkt me wederzijds, want dat is juist het punt van een SC? Het is geen homogene vriendengroep of zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha krijg net een DM van een zekere tatta die zegt dat "die tattas hier" waar ik beef mee heb volgens hem in het echt wel pussies zijn en geen volk waar die mee zou omgaan.
Deadprez is wel chil man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij wel, vraag het ervaringsdeskundige deadprez.
Ja in een SC kun je elke hersenscheet loslaten, maar verder vind ik het niet zo erg als mensen inschatten dat hun gedachtegoed misschien niet zo waardevol is voor de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat stiekeme gedm altijd![]()
Heerlijk dat er gewoon mensen zijn die niet durven te zeggen wat ze denkenook nog eens tegen onbekenden op het internet
Intens genieten dit
Zegt de grootste stiekeme dm-er.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in een SC kun je elke hersenscheet loslaten, maar verder vind ik het niet zo erg als mensen inschatten dat hun gedachtegoed misschien niet zo waardevol is voor de rest van de wereld.
Chai zit ook net als madeliefff op schimmelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat lijkt me wederzijds, want dat is juist het punt van een SC? Het is geen homogene vriendengroep of zo.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zegt de grootste stiekeme dm-er.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Chai zit ook net als madeliefff op schimmel
Het paard HAHAHAHAHAHAH
Ja jij bent de grootste dm roddelqueen. Gohquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in een SC kun je elke hersenscheet loslaten, maar verder vind ik het niet zo erg als mensen inschatten dat hun gedachtegoed misschien niet zo waardevol is voor de rest van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |