je kunt het toch ook gewoon negeren of is dat iets voor de basisschoolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Juist niet, dan ga ik ook gewoon door.
STAHPquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie bitchen meer dan Sam en Ron van Jersey Shore bij elkaar
ik denk dat iedereen hier precies weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
dit is nog niks missyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kijk niet zulke proleten tv. Ik vraag me ook af of er mensen zijn dit dat kijken uit oprechte interesse i.p.v. ironisch aapjes kijken en veroordelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
STAAHHP ITTquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
shitquote:
Ik ben team boer samen met zeer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het is gewoon de straat vs. tatta's, een voorhoede van de naderende burgeroorlog.
op een internetforumquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het is gewoon de straat vs. tatta's, een voorbode van de naderende burgeroorlog.
Boeren zijn dan van strategisch belang, zou coalitie mee smedenquote:
Gaan jullie vandaag nog wat doen met dagbesteding of niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het is gewoon de straat vs. tatta's, een voorbode van de naderende burgeroorlog.
met jou of met stimo?quote:
Daarom.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boeren zijn dan van strategisch belang, zou coalitie mee smeden. Zeer is wel voer voor de varkens.
ik hoor bij beiden nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Eigen foodsupply veiligstellen. Slimme boy deze. Ik join ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boeren zijn dan van strategisch belang, zou coalitie mee smeden. Zeer is wel voer voor de varkens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |