Tja wijven hè, alle initiatief en input moet van jouw kant komen om er iets van te maken en als jij dat niet doet ben jij een saaie lul.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik probeer een gesprekje aan te gaan en jij antwoord alleen met Saai.
gvd zeg
Zullen wij verder een gesprekje aanknopen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd zeg
Waar dan? of alleen doorreis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik was in zwolle, chai, maar ik zag je niet.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen wij verder een gesprekje aanknopen?
Echt hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja wijven hè, alle initiatief en input moet van jouw kant komen om er iets van te maken en als jij dat niet doet ben jij een saaie lul.
luister je naar opgezwolle ?quote:
Dat lijkt mij gezellig hoinkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen wij verder een gesprekje aanknopen?
Het waait hard en nog meer issues waardoor ik mij nu kapot verveel. Krijg zo weer werk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gvd zeg
de KLB is de andere kant opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
huisgenoten die ALTIJD thuis zijnzoek gvd een leven
Nee, m'n ex komt uit Helmond en d'r oom was voor PSV. Sindsdien ben ik ook voor PSVquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben jij ook een Eindhovenaar als je zo van PSV houdt?
IK HEB JE ZO GEMIST.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb ook een ex uit Helmond, schrikken he?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, m'n ex komt uit Helmond en d'r oom was voor PSV. Sindsdien ben ik ook voor PSV
omg toch niet dezelfde hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook een ex uit Helmond, schrikken he?
Dan mag je ondanks je liefdesverdriet God op je blote knietjes danken dat je ze kwijt bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, m'n ex komt uit Helmond en d'r oom was voor PSV. Sindsdien ben ik ook voor PSV
Dat kun je alleen weten als je op precies de zelfde momenten thuis bent. Klacht verworpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |