Hij kijkt naar de slijmsliertjes in je mondhoek.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Er zit een Dimaboy tegenover mij, hij kijkt te eng als ik hapje van mn brood neem.
door madelieff voor tokkie uit te maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef Che_ het volgende:
Mcnulty verpest echt de sfeer hier
Ik wil hier gwn rustig wakker worden en gezellig kletsen
nee, maar ik heb je ook nog nooit gezien hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je mij ooit agressief gezien gvd
Hopelijk heeft hij door dat ik wil dat hij dat van mn mond aflikt xdddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij kijkt naar de slijmsliertjes in je mondhoek.
Hjb eens man. Genoeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
door madelieff voor tokkie uit te maken?
k man
Je kan niet alles hebben hèquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoopte op grootgeschapen, maar viel ook tegen
Gewoon recht toe rechtaan zijn, werkt beter bij jongensquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij door dat ik wil dat hij dat van mn mond aflikt xddd
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon recht toe rechtaan zijn, werkt beter bij jongens
en iel
Ik moest hier om lachen.quote:
Hier ook omquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie verpesten heel ONZE SCopgetoverd ALLEMAAL
Curry lijkt me nooit lekker, heb een keer Japanse curry gegeten dat was echt vies. Nu heb ik beetje trauma.quote:
sorry hoor maar ze bitchen al hoe lang op tardis en hoink ? En che op mij. Das gewoon irritant ook al is t een grap.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon twee leuke users hoor, denk dat je ze een beetje te srs neemt.
Laat mij voor je maken. Garam Masalaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Curry lijkt me nooit lekker, heb een keer Japanse curry gegeten dat was echt vies. Nu heb ik beetje trauma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |