quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vraag me altijd een beetje af of die fitties hier echt zjin of dat het gewoon slap ouwehoeren is![]()
Ik hou wel van die fitties
Dat zegt chai toch soort vanquote:
er zijn er 2 die hier steeds de sfeer verpesten ...de rest gaat er wel op in om zich te verdedigen..ik ook...maar goed zonder hun was de sfeer hier leuk. Ik snap ook niet dat jij t met ze kunt vinden verderquote:
Laat je het even weten als hij af is?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op anders ga ik een paragraaf schrijven over hoe vervelend je bent
Ik ben vet lief en doe daar niet aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al zou je tardis natuurlijk in elkaar schoppen
Dan ben ik nog aan het werk. Najah, aanwezig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Utrecht Centraal, vanmiddag om 15:00
Ik wil ook lopen maar het regentquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo naar de gym maar regent kaolo erg
Ik hoopte op grootgeschapen, maar viel ook tegenquote:
Ben niet zo snel geïrriteerd, en op wie doel je dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er zijn er 2 die hier steeds de sfeer verpesten ...de rest gaat er wel op in om zich te verdedigen..ik ook...maar goed zonder hun was de sfeer hier leuk. Ik snap ook niet dat jij t met ze kunt vinden verder
Oke zullen we dan maar gewoon vrienden blijven?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ben ik nog aan het werk. Najah, aanwezig.
jaj, dat zal welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben vet lief en doe daar niet aan.
Sry niet vandaag ben nog moequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat je het even weten als hij af is?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef Che_ het volgende:
Mcnulty verpest echt de sfeer hier
Ik wil hier gwn rustig wakker worden en gezellig kletsen
Wat een zielig wijf ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er zijn er 2 die hier steeds de sfeer verpesten ...de rest gaat er wel op in om zich te verdedigen..ik ook...maar goed zonder hun was de sfeer hier leuk. Ik snap ook niet dat jij t met ze kunt vinden verder
mmgym en chequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben niet zo snel geïrriteerd, en op wie doel je dan?
Indian curry of Japans?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil ook lopen maar het regent
En zit vol van die curry. Kk ey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |