jij bent er ook zo eenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou nou eens je bek en doe godverdomme normaal hier. Dat zielige gejengel van je zwengelt nu al een tijdje gezeik aan hier.
White knighten, gvd ben je blank ofzo ;ssssquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wk'en
Kan je dat vertalen voor me?
DP lacht om je, die wordt niet eerder dan 4 uur wakkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:58 schreef Crip het volgende:
Net wakker, echt lekker deze Deadprez leef.
Naja normaal slaap ik maximaal tot 10 uur als ik uitslaap. Dus dit is spectaculair voor mij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DP lacht om je, die wordt niet eerder dan 4 uur wakker
Voordat je denkt dat ik echt 2 kids hebquote:
ja, dankjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
White knighten, gvd ben je blank ofzo ;ssss
Wow echt thirsty jyquote:
white knighten. Is altijd zo bij die jochies... als je ze niet steunt white knight je gelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wk'en
wk'en (wk'onde, heeft gewk'd) Deelname aan een wereldkampioenschapquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wk'en
Dat heb je met meer hier... beetje een theoretisch sletje zeg maar.quote:
Gelukkig alleen theoretisch, in tegenstelling tot kuch kuch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb je met meer hier... beetje een theoretisch sletje zeg maar.
De rest laat ik me niet over uitquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig alleen theoretisch, in tegenstelling tot kuch kuch.
nee dankje. denk niet dat mn maag dat verwerkt krijgt vandaagquote:
Ectomaagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dankje. denk niet dat mn maag dat verwerkt krijgt vandaag
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeker carnavalquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je nog meer te vertellen stoere bink dat je bent?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je nog normaal doen of niet, droeftoeter.
Zo heb ik jou ook gevangenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
Hey McNulty en dima, iets voor jullie?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:04 schreef McNulty het volgende:
wat heb je nog meer te vertellen stoere bink dat je bent?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef hoink581 het volgende:
Ga je nog normaal doen of niet, droeftoeter.
Ik dacht dit echt in eerste instantie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef Chai het volgende:
[..]
wk'en (wk'onde, heeft gewk'd) Deelname aan een wereldkampioenschap
ben je uitgeraasd en kan je niets nieuws bedenken?quote:
Zeker als piraat verkleedquote:
Doe normaal. Etterige droeftoeter.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef McNulty het volgende:
ben je uitgeraasd en kan je niets nieuws bedenken?
ik meld jou aan om onderdeel te zijn van de volgende. Vertel eerst wat over jezelf zodat we dat kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vraag me altijd een beetje af of die fitties hier echt zjin of dat het gewoon slap ouwehoeren is![]()
Ik hou wel van die fitties
Haha blankquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Al die Tasty videos overal
[..]
Ik dacht dit echt in eerste instantie.
Ze zijn echt srs denk ik. Begint nogal saai te worden though.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vraag me altijd een beetje af of die fitties hier echt zjin of dat het gewoon slap ouwehoeren is![]()
Ik hou wel van die fitties
Liefst wat diepgaande informatie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:06 schreef madeliefff het volgende:
ik meld jou aan om onderdeel te zijn van de volgende. Vertel eerst wat over jezelf zodat we dat kunnen gebruiken
Heb spierpijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze zijn echt srs denk ik. Begint nogal saai te worden though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |