SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2016 11:07:22 ]
Dat dan welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Minder ziek dan je nichtje droogneuken
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
nee
heb wel xtje gedroogneukt met mn nichtjein haar bed...
![]()
Daar is een bepaald talent voor vereist.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Nog steeds wachtend om een nieuw deel te openen
Dan ben je best wel slecht, sorryquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Nog steeds wachtend om een nieuw deel te openen
Haha hplc zit nooit samen omgekeerd in bedquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:07 schreef HPLC het volgende:
Wat een erotische TT, ik heb een TR gezet
Ten aller tijden een TT in je ctrl+c hebben staan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal er eens wat meer m'n best voor doen.
Eerst trouwen, dan vieze spelletjesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha hplc zit nooit samen omgekeerd in bed
https://memecrunch.com/me(...)/image.png?w=468&c=1quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ten aller tijden een TT in je ctrl+c hebben staan.
TR, racist.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://memecrunch.com/me(...)/image.png?w=468&c=1
Dan zou dit mijn TT worden
o, dat is niet wat de pastoor mij verteldequote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Eerst vieze spelletjes om te kijken of het bietje goed neuken is toch?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
bohhhh, donuts met vanillevulling. ik wil mijn penis er in stoppen zo lekker
Die had jou gewoon graag helemaal voor zichzelf.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
o, dat is niet wat de pastoor mij vertelde
Doe het gewoon en laat de iets te dikke receptioniste het er vanaf snoepen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Klinkt alsof je dit al eens hebt gedaan op een zogenaamd relaxochtendje van je.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, was te oud en al niet meer te reddenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die had jou gewoon graag helemaal voor zichzelf.
Gekotstquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
En dan als geesten neuken in een eng verlaten krakend spookpandquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet eerst samen doodgaan en dan in hemel trouwen
Helaas is mijn penis te groot voor het gat in de donutquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dit al eens hebt gedaan op een zogenaamd relaxochtendje van je.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe het gewoon en laat de iets te dikke receptioniste het er vanaf snoepen.
Ja, ja! Echt een levensdoel!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan als geesten neuken in een eng verlaten krakend spookpand
Gewoon breken en lekker in de vanillevulling dippen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helaas is mijn penis te groot voor het gat in de donut
Kan toch niet, dan krijg ik al mijn maagden van de Lieve Heerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet eerst samen doodgaan en dan in hemel trouwen
Al je maagdjes zijn al geclaimd door isis strijdersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan toch niet, dan krijg ik al mijn maagden van de Lieve Heer
Maagden neuken is echt strontvervelend.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan toch niet, dan krijg ik al mijn maagden van de Lieve Heer
*gaat eventjes richting het toilet*quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon breken en lekker in de vanillevulling dippen.
Gewoon klonen, is niet zo moeilijk als zelfs een onderdaan dat kan verzinnenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al je maagdjes zijn al geclaimd door isis strijders
Maar in het hiernamaals nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maagden neuken is echt strontvervelend.
Vraag me af of je telkens 72 maagden krijgt, dus als je er ene neukt, dat die daarna weggestuurd wordt, en er een nieuwe maagd bij komt, of dat je ze mag houden en kunt trainen.quote:
Ik denk het laatstequote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vraag me af of je telkens 72 maagden krijgt, dus als je er ene neukt, dat die daarna weggestuurd wordt, en er een nieuwe maagd bij komt, of dat je ze mag houden en kunt trainen.
Ven1972 is ook maagd he. Zit je daar, met 72 vens die allemaal intiem met je willen vrijen enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vraag me af of je telkens 72 maagden krijgt, dus als je er ene neukt, dat die daarna weggestuurd wordt, en er een nieuwe maagd bij komt, of dat je ze mag houden en kunt trainen.
Oh, oké niks gezegd danquote:
Van die vrouwen die Valentijnsdag opleggen en er dan flink de pee in hebben als je er niets aan doetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
Klacht: mijn vriend viert geen Valentino dag.
Jawel omgekeerd. Dus je hoofd bij de voeten van de ander. Schijnt het meest comfortabele te zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
2 personen in 1pers bed? watdan kan je toch niet slapen?
[..]
Oh, oké niks gezegd dan
adiosquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik moet echt werk gaan verrichten, later.
Een natie zijnquote:
Gewoon half op elkaar joh, geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
2 personen in 1pers bed? watdan kan je toch niet slapen?
[..]
Oh, oké niks gezegd dan
wat heeft hij nou weer gezegd?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Een natie zijn
Mad omdat je je uitspraken op internet niet onder controle hebt en het je niet is gelukt om je sporen uit te wissen.
dat ie alz een hommotje alleen heeft lopen droogneukenquote:
oh, oud nieuwsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat van het droogneuken van zijn nichtje.
verskrikkelijk, is even wel leuk maar niet als je echt wil slapen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon half op elkaar joh, geen probleem hoor.
wtfquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel omgekeerd. Dus je hoofd bij de voeten van de ander. Schijnt het meest comfortabele te zijn.
Het was wel echt iets om je zwaar voor te schamen, he?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:26 schreef HPLC het volgende:
McNulty had ook ooit eens een mooie, helaas hadden 2Nutz en ik hem niet gequoteBen vergeten wat er stond
Ik weet het echt niet meer, maar zal wel vergelijkbaar zijn met zijn dm'squote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was wel echt iets om je zwaar voor te schamen, he?
Ligt eraanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
verskrikkelijk, is even wel leuk maar niet als je echt wil slapen.
[..]
wtf![]()
waarom ga je weg net als postnl komt?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:38 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus waarom komt PostNL als ik net een kwartier weg ben
Te warm man!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ligt eraan![]()
Na een feestje of nachtje doorhalen vond ik dat heerlijk hoor
Kan toch bijna nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, maar zal wel vergelijkbaar zijn met zijn dm's
Kloontjesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon klonen, is niet zo moeilijk als zelfs een onderdaan dat kan verzinnen
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Een natie zijn
Mad omdat je je uitspraken op internet niet onder controle hebt en het je niet is gelukt om je sporen uit te wissen.
oke slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn docent heeft zo'n lekkere slaapverwekkende stem he, hij mag wel verhaaltjes voorlezen voor ik ga slapen
Best eerlijk van jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]lol
Nee
Ik doe het gewoon voor de aandacht omdat ik deze in real ni kan krijgen en jullie happen allemaal
Wie is dan uiteindelijk de sukkel in het verhaal?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik doe het gewoon voor de aandacht omdat ik deze in real ni kan krijgen en jullie happen allemaal
Nooit verwacht, dit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]lol
Nee
dus je hebt er wel gewoon gedaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]lol
Nee
Denken dat je jezelf hiermee in een beter daglicht steltquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]lol
Nee
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]lol
Nee
Ik studeer en doe zo nu en dan een videoklus. Ben nu bezig met het samenvatten van teksten van mijn medestudenten die de brontekst niet helemaal lijken te hebben begrepen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat doen jullie zoal overdag? Of heeft iedereen wajong hier?
Hoezo wajong? Iedereen op FOK! is een dikke oude vieze vent van achterin de veertig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
zo oud ben ik nog nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoezo wajong? Iedereen op FOK! is een dikke oude vieze vent van achterin de veertig.
Is, zelfs.quote:
Ja duh. Maar zou een bos rozen wel lief vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die vrouwen die Valentijnsdag opleggen en er dan flink de pee in hebben als je er niets aan doet![]()
![]()
Neukt dat nu een beetje lekker?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
Hoezo wajong? Iedereen op FOK! is een dikke oude vieze vent van achterin de veertig.
Jij was toch meer van de oerman die thuis komt met opgejaagd wild?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja duh. Maar zou een bos rozen wel lief vinden.
Verder werken aan m'n scriptie tot 5-6 uur en daarna gamen en aan m'n kont krabben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Voor hetzelfde geld verrast hij je. En anders doe jij toch wat leuks voor hem?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja duh. Maar zou een bos rozen wel lief vinden.
Haten op PostNLquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Na het opjagen van het wild is nog een een bosje wilde rozen meenemen toch appeltje eitje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij was toch meer van de oerman die thuis komt met opgejaagd wild?
Wie is je vriend?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld verrast hij je. En anders doe jij toch wat leuks voor hem?
M'n vriend en ik doen samen iets voor elkaar, scheelt wel een hoop gestress over cadeautjes
Ik ga naar Deadpool en trek nog een keertje extra aan m'n piel, dat scheelt ook een hoop gestress.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n vriend en ik doen samen iets voor elkaar, scheelt wel een hoop gestress over cadeautjes
Betwijfel dat je hem kent, zit niet op FOK!.quote:
Wij gaan samen naar Deadpool en onbeperkt sushi schranzen. En dan geen seks hebben want als je samenwoont doe je dat niet meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga naar Deadpool en trek nog een keertje extra aan m'n piel, dat scheelt ook een hoop gestress.
Beetje over straat lopen met een bos bloemen... moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Na het opjagen van het wild is nog een een bosje wilde rozen meenemen toch appeltje eitje.
Ja ik dus exact dat. Behalve dat ik niet samenwoon.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wij gaan samen naar Deadpool en onbeperkt sushi schranzen. En dan geen seks hebben want als je samenwoont doe je dat niet meer.
Great minds think alikequote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik dus exact dat. Behalve dat ik niet samenwoon.
Daarom kom je hier hengelen naar sneue comments van wanhopige randfiguren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:59 schreef CristinaYang het volgende:
En dan geen seks hebben want als je samenwoont doe je dat niet meer.
Zoenen met lekkere meiden is toch ook een fijne hobby.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ja ik dus exact dat. Behalve dat ik niet samenwoon.
dan woon je met je broer samen zekerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Betwijfel dat je hem kent, zit niet op FOK!.
[..]
Wij gaan samen naar Deadpool en onbeperkt sushi schranzen. En dan geen seks hebben want als je samenwoont doe je dat niet meer.
hoe kan je panzer hebben laten gaan god tier geneticsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Betwijfel dat je hem kent, zit niet op FOK!.
[..]
Tja Ria houdt toch in haar eentje het huishouden draaiende elke dag. Als je daar nooit waardering voor toont zul je in de problemen komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Beetje over straat lopen met een bos bloemen... moet er niet aan denken.
Ik moet iets om m'n ego enigszins op peil te houden he.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom kom je hier hengelen naar sneue comments van wanhopige randfiguren.
Zeg dat maar niet tegen Dima Geef je hem dadelijk rare ideeën.quote:
Beetje werken voor de rest van de FOK!kersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Klinkt als een prima dagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga naar Deadpool en trek nog een keertje extra aan m'n piel, dat scheelt ook een hoop gestress.
Elke dag waardering > 1 kut dagje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja Ria houdt toch in haar eentje het huishouden draaiende elke dag. Als je daar nooit waardering voor toont zul je in de problemen komen.
Ja jezus nou is het klaar, als je dat wil weten google je het maar, daaaaagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe kan je panzer hebben laten gaan god tier genetics
Jazeker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoenen met lekkere meiden is toch ook een fijne hobby.
Wil dit ook wel weten. Kookte je wel lekker genoeg, of kwam je aanzetten met alleen maar vegetarische aidsmaaltijden zonder eiwitten?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja jezus nou is het klaar, als je dat wil weten google je het maar, daaaaag
Ik heb het ondertussen zo vaak gelezen, ik kan het wel voor je vertellenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Reageer jij dan asjeblieft even op Faeroer voor mequote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het ondertussen zo vaak gelezen, ik kan het wel voor je vertellen
Heb saaiste practicum ever shoot mequote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
mag nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb saaiste practicum ever shoot me
ik zal wel ff schietenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Transactie van zelfrespect in ruil voor egoboost lijkt me geen goede deal hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
Ik moet iets om m'n ego enigszins op peil te houden he.
gooi het in de groep danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
uhm, geen idee, weet niet meer welk huisje dat wasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk geeindigd met dat huisje waar je toen (lang lang geleden) naar keek?
Heb in Breda een cursusje Ontkennen 101 gevolgd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe niet man, straks is ze zwanger door je sperma fortissima.
Haha! Je hebt me ooit een link van funda gestuurd, en toen overwoog je om het te gaan kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, geen idee, weet niet meer welk huisje dat was
maar als het die is waar ik nu woon: dan goed
Videoklus, gewoon freelance of wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik studeer en doe zo nu en dan een videoklus. Ben nu bezig met het samenvatten van teksten van mijn medestudenten die de brontekst niet helemaal lijken te hebben begrepen.
Fok! is dus een fijne afleiding.
hij heeft al jaren een vriendin hoor, zo vrij is z'n lans nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Videoklus, gewoon freelance of wat?
Bedanktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zitten alle vrouwen hier niet voor sneue comments van wanhopige randfiguren?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom kom je hier hengelen naar sneue comments van wanhopige randfiguren.
oh, nee, dat was een andere (denk ik)quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha! Je hebt me ooit een link van funda gestuurd, en toen overwoog je om het te gaan kopenMaar fijn om te horen! Moest veel verbouwd worden toch?
Freelance bedrijfsvideos draaien en monteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Videoklus, gewoon freelance of wat?
Je gaat nu niet bekennen he Ober?!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:11 schreef Oberkullie het volgende:
Zitten alle vrouwen hier niet voor sneue comments van wanhopige randfiguren?
Volgende keer even de dop van de shampoo terugdraaien aub.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zitten alle vrouwen hier niet voor sneue comments van wanhopige randfiguren?
Chai, ik kies jou!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan jij bedrijfslogo's maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Freelance bedrijfsvideos draaien en monteren.
ai player gianni's tactieken liggen; hij dmt dames met koopwoningen, smoofquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha! Je hebt me ooit een link van funda gestuurd, en toen overwoog je om het te gaan kopenMaar fijn om te horen! Moest veel verbouwd worden toch?
Zo tussen je ogen. BAMMquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgende keer even de verwarming uitdraaien 's avondsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgende keer even de dop van de shampoo terugdraaien aub.
Ik kan ze animeren, jammer genoeg heb ik net niet genoeg grafische vaardigheden om zelf ook goede te ontwerpen.quote:
Soms is een keer bloemen leuk. Heel soms. 1 keer ih jaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij was toch meer van de oerman die thuis komt met opgejaagd wild?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Freelance bedrijfsvideos draaien en monteren.
Hij werkt die dagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan ze animeren, jammer genoeg heb ik net niet genoeg grafische vaardigheden om zelf ook goede te ontwerpen.
Eerste keer was 5 jaar geleden, maar doe het pas sinds mijn afstuderen regelmatiger. Het is gewoon bijverdienen, dus doe niet aan actieve klant acquisitie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat is wel tof man. Doe je het al lang?
Beetje mond op mond reclame en bij je in de buurt zeker?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eerste keer was 5 jaar geleden, maar doe het pas sinds mijn afstuderen regelmatiger. Het is gewoon bijverdienen, dus doe niet aan actieve klant acquisitie.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe niet man, straks is ze zwanger door je sperma fortissima.
Onderschat mij niet gvdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb in Breda een cursusje Ontkennen 101 gevolgd.
Plus ze woont helemaal in Groningen, wat wil ze doen met haar zwangere lijf, met de bus?
Nieuw bedrijfje gestart naast m'n werk, moet een logo hebben voor de moneys. Denk dat ik maar zo'n logo contest ga houden.quote:
Grappige is dat het wel mond op mond is, maar dat ik in mijn directe omgeving geen klanten heb. Moet altijd best een end rijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Beetje mond op mond reclame en bij je in de buurt zeker?
Vriendinnen van mijn vriendin hadden dat ook gedaan en die hadden er uiteindelijk best een fresh logo er aan over gehouden. Heb de mijne wel zelf ontworpen, maar mijn site staat al 2 jaar in de steigers omdat ik niet weet wat ik er mee moet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:17 schreef Faeroer het volgende:
Nieuw bedrijfje gestart naast m'n werk, moet een logo hebben voor de moneys. Denk dat ik maar zo'n logo contest ga houden.
samenvatting ?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jemig, dat is toch al 10000000x gepost hierquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Dima heb je srs geil gedaan met je nichtje?
Ik vind Dima apart.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig, dat is toch al 10000000x gepost hier
Dank
alimentatie heeft geen bus nodig hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb in Breda een cursusje Ontkennen 101 gevolgd.
Plus ze woont helemaal in Groningen, wat wil ze doen met haar zwangere lijf, met de bus?
heb je dat nodig dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
Een bedrijf gevonden dat autobekleding schimmel vrij maakt voor maar 60 euro
nee ik zoek dingen ook altijd vd lol uitquote:
en je auto lekt?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja achterbank heeft wat schimmel doordat ik er twee maanden amper mee gereden heb
Jij bent echt smerigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
meer rijden danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is gewoon een oude auto die zijn vaak vochtig van binnen in de winter
opel corsaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat voor waggie hebben jullie eigenlijk?
sana nequote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
sjow toet! toet! pew pew boing boingquote:
Mss heb ik hem wel gestolenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Als je Corsa nog niet gestolen is moet het echt verschrikkelijk smerig zijn van binnen![]()
wat doe je nou dom. Als je je auto stil laat staan krijg je dat nu eenmaal. Tenzij je een nieuwe bak hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beschimmelde auto..wat voor tokkie ben je dan??
is je leven zo slecht dat je je alleen goed kunt voelen door andere af te krakenquote:
Ja, als die 30 jaar stil staatquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat doe je nou dom. Als je je auto stil laat staan krijg je dat nu eenmaal. Tenzij je een nieuwe bak hebt.
Verwend kindquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef Opsonisatie het volgende:
ik ging met tegenzin op rijles, als extra motivatie staat er al een auto klaar.
Voor een deel is het wel fijn, je mist alleen de zekerheid van een vast inkomen. De ene keer is je portemonnee dik gevuld, de andere keer haal je de eind van de maand kielekiele.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie iedereen ook voor zichzelf werken he. lekker hoor
Zou ik ook nog wel eens een keer willen doen eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:
Doen alle turken toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
verwend teringnestquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef Opsonisatie het volgende:
een corsa?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef Opsonisatie het volgende:
ielquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
eh nee niet bij 30 jaar . mensen die geen auto hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, als die 30 jaar stil staat
Zou in brand steken met kerosine.
In een beschimmelde auto rijden..shiiit
lees terug dan. Mijn auto is vochtig en als hij lang stil staat raakt hij geen vocht kwijt. Is al een oud wagentje. Binnenkort weer eens een andere kopen. Is pas voor t eerst gebeurd want normaal rij ik er genoeg inquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel! hoe maak je schimmel in je auto?
Ja, ik heb hier vast contract voor 40 uur in de week. Die zou ik graag willen behouden. Zou 's avonds of in het weekend wel wat er naast willen doen. Struggels als je maar 1 inkomen hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor een deel is het wel fijn, je mist alleen de zekerheid van een vast inkomen. De ene keer is je portemonnee dik gevuld, de andere keer haal je de eind van de maand kielekiele.
Idealiter zou je een paar dagen in loondienst werken en dan een dag of 2 zelf bijklussen.
Ja, had het inmiddels gelezen. Bij dat soort auto's heb je dat sws best snel...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lees terug dan. Mijn auto is vochtig en als hij lang stil staat raakt hij geen vocht kwijt. Is al een oud wagentje. Binnenkort weer eens een andere kopen
O ja, het is van gespecialiseerde autoschimmelverwijderbedrijf gegaan naar een paar vlekken op de achterbank..quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eh nee niet bij 30 jaar . mensen die geen auto hebbener zitten maar paar vlekken op de achterbank gek.
Heb je wifey en kind?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier vast contract voor 40 uur in de week. Die zou ik graag willen behouden. Zou 's avonds of in het weekend wel wat er naast willen doen. Struggels als je maar 1 inkomen hebt![]()
S'avonds en in het weekend moet je gewoon chillen. Gewoon met minder loon tevreden zijn en de rest bijklussen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier vast contract voor 40 uur in de week. Die zou ik graag willen behouden. Zou 's avonds of in het weekend wel wat er naast willen doen. Struggels als je maar 1 inkomen hebt![]()
ja hoe moet ik die vlekken dan verwijderen ?? Schimmelspray bleekt namelijk en dat bedrijf stoomt t zo weg. Nog meeer onzinnige opmerkingen???quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
O ja, het is van gespecialiseerde autoschimmelverwijderbedrijf gegaan naar een paar vlekken op de achterbank..
Savage
Tis al goed johquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hoe moet ik die vlekken dan verwijderen ?? Schimmelspray bleekt namelijk en dat bedrijf stoomt t zo weg. Nog meeer onzinnige opmerkingen???
is nu te laat hè. Vochtvteters doden schimmels niet noobjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:49 schreef Che_ het volgende:
Je kan ook gewoon vochtvreters kopen
Nee hoor, laat maar lekker beschimmelen tokkiestijl
goed om te wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee mn pa is autodealer daarom.
Inb4 dealer haaha xd
is je pa autoverkoper of is hij eigenaar van een autodealer?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee mn pa is autodealer daarom.
Inb4 dealer haaha xd
wowwwww stop de persenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
woon je nog bij papa en mama ofzo
hij zegt het ene domme na het andere domme . En zo slim ben ik niet :pquote:
Nee, ze konden het wel voorkomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is nu te laat hè. Vochtvteters doden schimmels niet noobjewoon je nog bij papa en mama ofzo
moest googlenquote:
Klopt, hij probeert je uit de tent te lokken. Lukte aardigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zegt het ene domme na het andere domme . En zo slim ben ik niet :p
Sommige mensen hebben nou eenmaal niets anders bij te dragen dan hun negativiteit. Vaak zijn zulke mensen niet erg blij met hun eigen leven.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Che moet ook echt altijd overal lopen trollen
Denk wel dat Etto het kutste leven heeft inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal niet anders bij te dragen dan hun negativiteit. Vaak zijn zulke mensen niet erg blij met hun eigen leven.
dat is je lievelings woordje hè. Werd je daar altijd mee gepest vroegerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ze konden het wel voorkomen.
Er moet echt een rijbewijsverbod komen voor tokkies.
Stilllllll mad?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal niets anders bij te dragen dan hun negativiteit. Vaak zijn zulke mensen niet erg blij met hun eigen leven.
dit. Hij heeft vast geen vrienden. Lijkt me erg vermoeiend zo een zeiksnor om je heenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal niets anders bij te dragen dan hun negativiteit. Vaak zijn zulke mensen niet erg blij met hun eigen leven.
Mad about youquote:
Echt geen idee wat je hier zegtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:55 schreef Che_ het volgende:
Mensen wk'en voor tokkie met beschimmelde auto en wat nog meer??
Wanhoooop
kan allebei tegelijk tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
S'avonds en in het weekend moet je gewoon chillen. Gewoon met minder loon tevreden zijn en de rest bijklussen.
kap nou maar met deze onzin van jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:55 schreef Che_ het volgende:
Mensen wk'en voor tokkie met beschimmelde auto en wat nog meer??
Wanhoooop
Wat val je toch zwoel binnen xena.quote:
Hou nou eens je bek en doe godverdomme normaal hier. Dat zielige gejengel van je zwengelt nu al een tijdje gezeik aan hier.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:54 schreef McNulty het volgende:
Kun je niet lezenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt geen idee wat je hier zegt
Misschien pas je beter bij Geerd SC
ho ho hoink is best gezelligquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit. Hij heeft vast geen vrienden. Lijkt me erg vermoeiend zo een zeiksnor om je heen
ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt geen idee wat je hier zegt
Misschien pas je beter bij Geerd SC
Jij ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kap nou maar met deze onzin van je
jij bent er ook zo eenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou nou eens je bek en doe godverdomme normaal hier. Dat zielige gejengel van je zwengelt nu al een tijdje gezeik aan hier.
White knighten, gvd ben je blank ofzo ;ssssquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wk'en
Kan je dat vertalen voor me?
DP lacht om je, die wordt niet eerder dan 4 uur wakkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:58 schreef Crip het volgende:
Net wakker, echt lekker deze Deadprez leef.
Naja normaal slaap ik maximaal tot 10 uur als ik uitslaap. Dus dit is spectaculair voor mij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DP lacht om je, die wordt niet eerder dan 4 uur wakker
Voordat je denkt dat ik echt 2 kids hebquote:
ja, dankjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
White knighten, gvd ben je blank ofzo ;ssss
Wow echt thirsty jyquote:
white knighten. Is altijd zo bij die jochies... als je ze niet steunt white knight je gelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wk'en
wk'en (wk'onde, heeft gewk'd) Deelname aan een wereldkampioenschapquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wk'en
Dat heb je met meer hier... beetje een theoretisch sletje zeg maar.quote:
Gelukkig alleen theoretisch, in tegenstelling tot kuch kuch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb je met meer hier... beetje een theoretisch sletje zeg maar.
De rest laat ik me niet over uitquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig alleen theoretisch, in tegenstelling tot kuch kuch.
nee dankje. denk niet dat mn maag dat verwerkt krijgt vandaagquote:
Ectomaagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dankje. denk niet dat mn maag dat verwerkt krijgt vandaag
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeker carnavalquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je nog meer te vertellen stoere bink dat je bent?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je nog normaal doen of niet, droeftoeter.
Zo heb ik jou ook gevangenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
Hey McNulty en dima, iets voor jullie?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:04 schreef McNulty het volgende:
wat heb je nog meer te vertellen stoere bink dat je bent?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef hoink581 het volgende:
Ga je nog normaal doen of niet, droeftoeter.
Ik dacht dit echt in eerste instantie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef Chai het volgende:
[..]
wk'en (wk'onde, heeft gewk'd) Deelname aan een wereldkampioenschap
ben je uitgeraasd en kan je niets nieuws bedenken?quote:
Zeker als piraat verkleedquote:
Doe normaal. Etterige droeftoeter.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef McNulty het volgende:
ben je uitgeraasd en kan je niets nieuws bedenken?
ik meld jou aan om onderdeel te zijn van de volgende. Vertel eerst wat over jezelf zodat we dat kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vraag me altijd een beetje af of die fitties hier echt zjin of dat het gewoon slap ouwehoeren is![]()
Ik hou wel van die fitties
Haha blankquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Al die Tasty videos overal
[..]
Ik dacht dit echt in eerste instantie.
Ze zijn echt srs denk ik. Begint nogal saai te worden though.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vraag me altijd een beetje af of die fitties hier echt zjin of dat het gewoon slap ouwehoeren is![]()
Ik hou wel van die fitties
Liefst wat diepgaande informatie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:06 schreef madeliefff het volgende:
ik meld jou aan om onderdeel te zijn van de volgende. Vertel eerst wat over jezelf zodat we dat kunnen gebruiken
Heb spierpijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze zijn echt srs denk ik. Begint nogal saai te worden though.
wat een miserabele niveauquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe normaal. Etterige droeftoeter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |