TR, racist.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://memecrunch.com/me(...)/image.png?w=468&c=1
Dan zou dit mijn TT worden
o, dat is niet wat de pastoor mij verteldequote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Eerst vieze spelletjes om te kijken of het bietje goed neuken is toch?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
bohhhh, donuts met vanillevulling. ik wil mijn penis er in stoppen zo lekker
Die had jou gewoon graag helemaal voor zichzelf.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
o, dat is niet wat de pastoor mij vertelde
Doe het gewoon en laat de iets te dikke receptioniste het er vanaf snoepen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Klinkt alsof je dit al eens hebt gedaan op een zogenaamd relaxochtendje van je.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, was te oud en al niet meer te reddenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die had jou gewoon graag helemaal voor zichzelf.
Gekotstquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
En dan als geesten neuken in een eng verlaten krakend spookpandquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet eerst samen doodgaan en dan in hemel trouwen
Helaas is mijn penis te groot voor het gat in de donutquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dit al eens hebt gedaan op een zogenaamd relaxochtendje van je.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe het gewoon en laat de iets te dikke receptioniste het er vanaf snoepen.
Ja, ja! Echt een levensdoel!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan als geesten neuken in een eng verlaten krakend spookpand
Gewoon breken en lekker in de vanillevulling dippen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helaas is mijn penis te groot voor het gat in de donut
Kan toch niet, dan krijg ik al mijn maagden van de Lieve Heerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet eerst samen doodgaan en dan in hemel trouwen
Al je maagdjes zijn al geclaimd door isis strijdersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan toch niet, dan krijg ik al mijn maagden van de Lieve Heer
Maagden neuken is echt strontvervelend.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan toch niet, dan krijg ik al mijn maagden van de Lieve Heer
*gaat eventjes richting het toilet*quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon breken en lekker in de vanillevulling dippen.
Gewoon klonen, is niet zo moeilijk als zelfs een onderdaan dat kan verzinnenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al je maagdjes zijn al geclaimd door isis strijders
Maar in het hiernamaals nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maagden neuken is echt strontvervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |