Klopt, hij probeert je uit de tent te lokken. Lukte aardigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zegt het ene domme na het andere domme . En zo slim ben ik niet :p
Sommige mensen hebben nou eenmaal niets anders bij te dragen dan hun negativiteit. Vaak zijn zulke mensen niet erg blij met hun eigen leven.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Che moet ook echt altijd overal lopen trollen
Denk wel dat Etto het kutste leven heeft inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal niet anders bij te dragen dan hun negativiteit. Vaak zijn zulke mensen niet erg blij met hun eigen leven.
dat is je lievelings woordje hè. Werd je daar altijd mee gepest vroegerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ze konden het wel voorkomen.
Er moet echt een rijbewijsverbod komen voor tokkies.
Stilllllll mad?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal niets anders bij te dragen dan hun negativiteit. Vaak zijn zulke mensen niet erg blij met hun eigen leven.
dit. Hij heeft vast geen vrienden. Lijkt me erg vermoeiend zo een zeiksnor om je heenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal niets anders bij te dragen dan hun negativiteit. Vaak zijn zulke mensen niet erg blij met hun eigen leven.
Mad about youquote:
Echt geen idee wat je hier zegtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:55 schreef Che_ het volgende:
Mensen wk'en voor tokkie met beschimmelde auto en wat nog meer??
Wanhoooop
kan allebei tegelijk tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
S'avonds en in het weekend moet je gewoon chillen. Gewoon met minder loon tevreden zijn en de rest bijklussen.
kap nou maar met deze onzin van jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:55 schreef Che_ het volgende:
Mensen wk'en voor tokkie met beschimmelde auto en wat nog meer??
Wanhoooop
Wat val je toch zwoel binnen xena.quote:
Hou nou eens je bek en doe godverdomme normaal hier. Dat zielige gejengel van je zwengelt nu al een tijdje gezeik aan hier.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:54 schreef McNulty het volgende:
Kun je niet lezenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt geen idee wat je hier zegt
Misschien pas je beter bij Geerd SC
ho ho hoink is best gezelligquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit. Hij heeft vast geen vrienden. Lijkt me erg vermoeiend zo een zeiksnor om je heen
ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt geen idee wat je hier zegt
Misschien pas je beter bij Geerd SC
Jij ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kap nou maar met deze onzin van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |