en je auto lekt?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja achterbank heeft wat schimmel doordat ik er twee maanden amper mee gereden heb
Jij bent echt smerigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
Een bedrijf gevonden dat autobekleding schimmel vrij maakt voor maar 60 euro
meer rijden danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is gewoon een oude auto die zijn vaak vochtig van binnen in de winter
opel corsaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat voor waggie hebben jullie eigenlijk?
sana nequote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Dima heb je srs geil gedaan met je nichtje?
sjow toet! toet! pew pew boing boingquote:
Mss heb ik hem wel gestolenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Als je Corsa nog niet gestolen is moet het echt verschrikkelijk smerig zijn van binnen![]()
wat doe je nou dom. Als je je auto stil laat staan krijg je dat nu eenmaal. Tenzij je een nieuwe bak hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beschimmelde auto..wat voor tokkie ben je dan??
is je leven zo slecht dat je je alleen goed kunt voelen door andere af te krakenquote:
Ja, als die 30 jaar stil staatquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat doe je nou dom. Als je je auto stil laat staan krijg je dat nu eenmaal. Tenzij je een nieuwe bak hebt.
Verwend kindquote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef Opsonisatie het volgende:
ik ging met tegenzin op rijles, als extra motivatie staat er al een auto klaar.
Voor een deel is het wel fijn, je mist alleen de zekerheid van een vast inkomen. De ene keer is je portemonnee dik gevuld, de andere keer haal je de eind van de maand kielekiele.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie iedereen ook voor zichzelf werken he. lekker hoor
Zou ik ook nog wel eens een keer willen doen eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef Opsonisatie het volgende:
ik ging met tegenzin op rijles, als extra motivatie staat er al een auto klaar.
quote:
Doen alle turken toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Dima heb je srs geil gedaan met je nichtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |